Pewpew toettoet boingboingquote:
Sorry sg.quote:
Bedankt haxballaspirant.quote:
Als niels een topic van mij zou kapen, dan doe ik alles wat in mijn macht ligt om hem een ban te bezorgen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry sg.
Niels mag zeker wel gewoon ongestraft kapen van jou
Nou dan lijkt dat me duidelijk: dat wordt dan een hele lange (s)permbanquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als niels een topic van mij zou kapen, dan doe ik alles wat in mijn macht ligt om hem een ban te bezorgen.
Jij bent egt stoerquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Als niels een topic van mij zou kapen, dan doe ik alles wat in mijn macht ligt om hem een ban te bezorgen.
Is gewoon toegestaan hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:47 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat heeftie nou weer gedaanquote:
quote:
Ja maar er was geen liefde in het spelquote:
Dat moet jij toch wetenquote:
nee, hij heeft tenslotte een schatje 10.000km verderop zittenquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar er was geen liefde in het spel
Waarom zou ik dat moeten wetenquote:
wel 550 bahtquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar er was geen liefde in het spel
En hij had z'n ogen dicht tijdens de seks dus telt nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, hij heeft tenslotte een schatje 10.000km verderop zitten
en hij was dronken, dus dan kan hij er niks aan doenquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En hij had z'n ogen dicht tijdens de seks dus telt niet
Begon bij die ene dmquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten weten
Quequote:
deze post heeft hij ook heel vakkundig genegeerd.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En hij had z'n ogen dicht tijdens de seks dus telt niet
Precies, zij maakte gewoon misbruik van zijn emotionele instabiliteitquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hij was dronken, dus dan kan hij er niks aan doen
Boefje is hetquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
deze post heeft hij ook heel vakkundig genegeerd.![]()
KLB / [KLB SC] Prima.
wat zijn dat?quote:
henk en ingridquote:
quote:
die vrouw die begint dat ze naar kerk moetenquote:
Ze hebben het over je kapselquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:04 schreef xcachet het volgende:
Zit een meisje in mijn klas naar haar mobiel te lachen tijdens een whatsappgesprek. Ben nu enorm nieuwsgierig
Welke is dat?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die vrouw die begint dat ze naar kerk moeten
30 cm dick pickquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:04 schreef xcachet het volgende:
Zit een meisje in mijn klas naar haar mobiel te lachen tijdens een whatsappgesprek. Ben nu enorm nieuwsgierig
Dirty talkquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:04 schreef xcachet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |