Nicee, bepaalde eindes zijn wel teleurstellend.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey crippiewippie ik heb Until Dawn gehaald, stoer he
heb jij ook gespeeld dan? wist niet dat jij PS4 hadquote:Op donderdag 24 september 2015 15:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Nicee, bepaalde eindes zijn wel teleurstellend.
Ik denk dat ie klaar met je is...quote:Op donderdag 24 september 2015 15:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k heb wel gekeken maar ik zag niks geks. Laatste twee maanden ineens van alles mis met mijn schatje :0 het slot als hij eenmaal dicht zit deed ook al raar afgelopen tijd. Dan kreeg ik hem niet van t slot af ook niet van binnenuit als ik de andere deur nam lol
Bij mn broer.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb jij ook gespeeld dan? wist niet dat jij PS4 had
Hij heet vast 'gebakje'quote:Op donderdag 24 september 2015 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ie klaar met je is...
Hoe heet ie eigenlijk?
gvd werd al helemaal blij dat ik je kon toevoegen op PSN, heb chick op lijst nodig voor e-credquote:
Klopt, maar de uitspraak is van een andere -niet nader te noemen- KLB SC'er.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is mad met tranen in zijn ogen.
quote:
Mijn eigen ps4 is geen goed plan.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gvd werd al helemaal blij dat ik je kon toevoegen op PSN, heb chick op lijst nodig voor e-cred
Ja had hem wel door toen je dat zei hoor. Maar ik vind het leuk om te roddelen over mensen die niet kunnen meelezen. Of zichzelf daarin een beperking op hebben gelegd.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt, maar de uitspraak is van een andere -niet nader te noemen- KLB SC'er.
Witlofquote:Op donderdag 24 september 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kalkoen
en witlof
inb4 witlof haters
"Hihihi ja dat gebakje van mij kan ik overal kwijt."quote:Op donderdag 24 september 2015 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken wel wat dames die hun auto gewoon een naam gevengewoon schaamteloos.
Ook totaal niet obvious.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt, maar de uitspraak is van een andere -niet nader te noemen- KLB SC'er.
Mijne heet Giulia.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken wel wat dames die hun auto gewoon een naam gevengewoon schaamteloos.
gewoon stoppen met school, dan is het geen probleemquote:Op donderdag 24 september 2015 16:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn eigen ps4 is geen goed plan.
Tja...quote:Op donderdag 24 september 2015 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja had hem wel door toen je dat zei hoor. Maar ik vind het leuk om te roddelen over mensen die niet kunnen meelezen. Of zichzelf daarin een beperking op hebben gelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |