dat zullen we nog wel eens zien als we ze naast elkaar leggenquote:
beste clit, bizar dat je dat weet.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft geen penis maar toch isse groter dan de jouwe AHAHAHAHHA
dat zie ik straks als mijn mama terug is met de boodschappenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
Wat gaan jullie eten? Moet even inspiratie.
Ja hier heb ik veel aanquote:Op donderdag 24 september 2015 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zie ik straks als mijn mama terug is met de boodschappen
Macaroniquote:Op donderdag 24 september 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
kalkoenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
ahaha ik snap 'mquote:Op donderdag 24 september 2015 15:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kon het even niet meer trekken
Schapenvlees. Jij?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
Witlof met fruit en rozijnenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kip
en witlof
inb4 witlof haters
ik ben 20quote:Op donderdag 24 september 2015 15:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alle tieners zeggen ja tegen mexicano's.
nee, met kaasquote:
maakt niet uit, je bent teleurstelling al heel je leven gewendquote:Op donderdag 24 september 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoopte op een betere inkopper
quote:Op donderdag 24 september 2015 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zie ik straks als mijn mama terug is met de boodschappen
Heb je weleens die kipballen gevuld met chillisaus op?quote:
Lekkerrrquote:
Omg ik kom bij je eten. Kalkoenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kalkoen
en witlof
inb4 witlof haters
wist niet dat zoiets bestond maar wil het nu heel graag hebbenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb je weleens die kipballen gevuld met chillisaus op?
ja nou ja zeg, dit kan toch nietquote:Op donderdag 24 september 2015 15:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maakt niet uit, je bent teleurstelling al heel je leven gewend
Aardappels, sla, kaassouflé.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:48 schreef Crip het volgende:
blijkbaar wel, anders stond het er niet dom varkenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja nou ja zeg, dit kan toch niet
pardonquote:Op donderdag 24 september 2015 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar wel, anders stond het er niet dom varken
alle stoere bois zeggen ja tegen mexicano'squote:Op donderdag 24 september 2015 15:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Alle adolescenten zeggen ja tegen mexicano's klinkt minder goed.
En jij ook, blijkbaar.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle stoere bois zeggen ja tegen mexicano's
Gekookte dus? Heb weleens gewikkeld in kaas en ham. Toch prefereer ik rauwquote:Op donderdag 24 september 2015 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, met kaas
ohw en ik had de kip nog ge edit naar kalkoen
gezellig.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekkerrr
[..]
Omg ik kom bij je eten. Kalkoenen sws hou van witlofff
Wil je soms meedoen met dat programmaquote:
Het is echt lekker.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist niet dat zoiets bestond maar wil het nu heel graag hebben
nee, gewokt.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gekookte dus? Heb weleens gewikkeld in kaas en ham. Toch prefereer ik rauw
Wrm zet je me zo on the spot Chai? ;squote:Op donderdag 24 september 2015 15:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Wil je soms meedoen met dat programma
hey crippiewippie ik heb Until Dawn gehaald, stoer hequote:Op donderdag 24 september 2015 15:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Wrm zet je me zo on the spot Chai? ;s
Ga handdoeken vouwen.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijg jeuk op een onbereikbare plek
Wonderbaarlijkquote:Op donderdag 24 september 2015 15:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahahaha ik snap hem hahahaha
Nicee, bepaalde eindes zijn wel teleurstellend.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey crippiewippie ik heb Until Dawn gehaald, stoer he
heb jij ook gespeeld dan? wist niet dat jij PS4 hadquote:Op donderdag 24 september 2015 15:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Nicee, bepaalde eindes zijn wel teleurstellend.
Ik denk dat ie klaar met je is...quote:Op donderdag 24 september 2015 15:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k heb wel gekeken maar ik zag niks geks. Laatste twee maanden ineens van alles mis met mijn schatje :0 het slot als hij eenmaal dicht zit deed ook al raar afgelopen tijd. Dan kreeg ik hem niet van t slot af ook niet van binnenuit als ik de andere deur nam lol
Bij mn broer.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb jij ook gespeeld dan? wist niet dat jij PS4 had
Hij heet vast 'gebakje'quote:Op donderdag 24 september 2015 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ie klaar met je is...
Hoe heet ie eigenlijk?
gvd werd al helemaal blij dat ik je kon toevoegen op PSN, heb chick op lijst nodig voor e-credquote:
Klopt, maar de uitspraak is van een andere -niet nader te noemen- KLB SC'er.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is mad met tranen in zijn ogen.
quote:
Mijn eigen ps4 is geen goed plan.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gvd werd al helemaal blij dat ik je kon toevoegen op PSN, heb chick op lijst nodig voor e-cred
Ja had hem wel door toen je dat zei hoor. Maar ik vind het leuk om te roddelen over mensen die niet kunnen meelezen. Of zichzelf daarin een beperking op hebben gelegd.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt, maar de uitspraak is van een andere -niet nader te noemen- KLB SC'er.
Witlofquote:Op donderdag 24 september 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kalkoen
en witlof
inb4 witlof haters
"Hihihi ja dat gebakje van mij kan ik overal kwijt."quote:Op donderdag 24 september 2015 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken wel wat dames die hun auto gewoon een naam gevengewoon schaamteloos.
Ook totaal niet obvious.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt, maar de uitspraak is van een andere -niet nader te noemen- KLB SC'er.
Mijne heet Giulia.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ken wel wat dames die hun auto gewoon een naam gevengewoon schaamteloos.
gewoon stoppen met school, dan is het geen probleemquote:Op donderdag 24 september 2015 16:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn eigen ps4 is geen goed plan.
Tja...quote:Op donderdag 24 september 2015 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja had hem wel door toen je dat zei hoor. Maar ik vind het leuk om te roddelen over mensen die niet kunnen meelezen. Of zichzelf daarin een beperking op hebben gelegd.
quote:Op donderdag 24 september 2015 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
"Hihihi ja dat gebakje van mij kan ik overal kwijt."
bedankt. heb wel al een trucje waar ik kwart van de handdoeken weer in de droger doe nadat ik bijna klaar ben zodat ik 20 min eerder naar huis kanquote:
Is ze alfa?quote:
Nee, 'slaapzak'.quote:Op donderdag 24 september 2015 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nu noem jij jouw auto zeker worstje
Mijn auto heet Buuv, morgen weer een ritje makenquote:Op donderdag 24 september 2015 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nu noem jij jouw auto zeker worstje
ja, debiel hequote:Op donderdag 24 september 2015 16:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare naam
Netjesquote:
quote:Op donderdag 24 september 2015 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn auto heet Buuv, morgen weer een ritje maken
[..]
hahhahaquote:Op donderdag 24 september 2015 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
leuke grap Hansquote:Op donderdag 24 september 2015 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
hahah moest lachenquote:Op donderdag 24 september 2015 16:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
[..]
Heb ik al gedaan op een ander forum, werd niet gewaardeerdquote:Op donderdag 24 september 2015 16:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
plaats een selfie, dan hebben we allemaal lol
quote:Op donderdag 24 september 2015 16:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hahahahaha pauper als achternaam hahashdashdashda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |