jezelf een beetje exclusief houden, arro :Squote:Op donderdag 24 september 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, vind het wel leuk dat alleen sommige mannen het totaal plaatje zien van mij.
Niiice.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan heb ik goed nieuws voor je, ik zag een andere nachtportier die ook dikke baard had dus ben mijne ook weer laten staan
Ik zoek hem op vanavond.quote:
Ja, jelly?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
jezelf een beetje exclusief houden, arro :S
Ik heb zo'n in om jou eens voor je kanis te stompenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je zo oud als jij bent is bijna alles bot
mijn in is groter dan de jouwe dus lekker puhquote:Op donderdag 24 september 2015 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb zo'n in om jou eens voor je kanis te stompen
ik kan hem wel dicht gooien maar wss niet over de pin heen ja. Ik kan niet zien wat er precies gebeurd t laatste stukje tuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sluiting valt niet dicht?
of is dicht en gaat daardoor niet over de pin heen?
Jouw in is per definitie groter, bollequote:Op donderdag 24 september 2015 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn in is groter dan de jouwe dus lekker puh
no shitquote:Op donderdag 24 september 2015 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan hem wel dicht gooien maar wss niet over de pin heen ja. Ik kan niet zien wat er precies gebeurd t laatste stukje tuurlijk.
Pinnetje stuk. Valt tie wel dicht?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan hem wel dicht gooien maar wss niet over de pin heen ja. Ik kan niet zien wat er precies gebeurd t laatste stukje tuurlijk.
wist niet dat jij ''in'' ook gebruikte om een penis te benoemenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jouw in is per definitie groter, bolle
hele matige redding, dwergplaneetquote:Op donderdag 24 september 2015 15:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist niet dat jij ''in'' ook gebruikte om een penis te benoemen
matige cijfers was ik op school blij mee dus krijg jeukquote:Op donderdag 24 september 2015 15:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hele matige redding, dwergplaneet
Dat blijkt wel, nu sta je handdoeken te vouwenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
matige cijfers was ik op school blij mee dus krijg jeuk
soms zit ikquote:Op donderdag 24 september 2015 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, nu sta je handdoeken te vouwen
gezellig. hoe lang is die van jou?quote:
ze heeft geen penis maar toch isse groter dan de jouwe AHAHAHAHHAquote:Op donderdag 24 september 2015 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal die van jou eens meten
Is groot genoegquote:Op donderdag 24 september 2015 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zal die van jou eens meten
gvd... je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 24 september 2015 15:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze heeft geen penis maar toch isse groter dan de jouwe AHAHAHAHHA
met je inniequote:Op donderdag 24 september 2015 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
gvd... je hebt nog gelijk ook
Groter dan die van jullie.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gezellig. hoe lang is die van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |