ja die was ook wel geniaal, net als die fitties met katara in het beginquote:
mijn auto is aan t aftakelen en hij is nog niet eens 23 :0quote:Op donderdag 24 september 2015 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar?
zin om weer opnieuw te kijkenquote:Op donderdag 24 september 2015 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja die was ook wel geniaal, net als die fitties met katara in het begin
dat heb ik bij jou bbyquote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
Shit man soms zie ik meiden en dan zijn ze zo knap dat ik er onzeker van word.
terecht welquote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
ik ook wel ja, was wel top. maar dat nieuwe is misschien leukerquote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zin om weer opnieuw te kijken
gooi die haren eens in de windquote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
Geen reden om onzeker te worden hoor, sowieso dat het kuthoeren zijn.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef Crip het volgende:
Nee, vind het wel leuk dat alleen sommige mannen het totaal plaatje zien van mij.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gooi die haren eens in de wind
Hij scheld me gewoon uitquote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe normaal joh debiele rolmops
gewoon allebei achter elkaar kijken togquote:Op donderdag 24 september 2015 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ook wel ja, was wel top. maar dat nieuwe is misschien leuker
Heb ik ook bij hem, not sure if viking or terrorist jwtquote:Op donderdag 24 september 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word onzeker van jou als jij een baard hebt.
Allemaal de schuld van de kuthoeren.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen reden om onzeker te worden hoor, sowieso dat het kuthoeren zijn.
sluiting valt niet dicht?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn auto is aan t aftakelen en hij is nog niet eens 23 :0
Deur valt niet in t slot gewoon
Nee is hot.quote:Op donderdag 24 september 2015 15:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb ik ook bij hem, not sure if viking or terrorist jwt
dan heb ik goed nieuws voor je, ik zag een andere nachtportier die ook dikke baard had dus ben mijne ook weer laten staanquote:Op donderdag 24 september 2015 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word onzeker van jou als jij een baard hebt.
k heb wel gekeken maar ik zag niks geks. Laatste twee maanden ineens van alles mis met mijn schatje :0 het slot als hij eenmaal dicht zit deed ook al raar afgelopen tijd. Dan kreeg ik hem niet van t slot af ook niet van binnenuit als ik de andere deur nam lolquote:Op donderdag 24 september 2015 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit er niet gewoon wat blad of takje ofzo tussen dat mechanisme wat de deur sluit?
hoe oud is "je schatje"?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
k heb wel gekeken maar ik zag niks geks. Laatste twee maanden ineens van alles mis met mijn schatje :0 het slot als hij eenmaal dicht zit deed ook al raar afgelopen tijd. Dan kreeg ik hem niet van t slot af ook niet van binnenuit als ik de andere deur nam lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |