1 weekquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neem toch aan dat ze vandaag weer vrij komt?
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren.quote:
ik zal jou eens van de toren afblazenquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent de droeftoeter in de userfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf iets gepresteerd. Wie ben je eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl je het nu op een lopen zet. Je voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Je hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Je mag dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun je de staart tussen de benen. Nietszeggende user.....die niemand zich zal herinneren.
Ging het over WCH? Meer meningen waar zoveel mensen het mee eens zijn kan ik niet bedenken.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WowDat voor het uitspreken van een mening waarmee 99% van FOK eens is
tong80quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ging het over WCH? Meer meningen waar zoveel mensen het mee eens zijn kan ik niet bedenken.
Faalyxquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ging het over WCH? Meer meningen waar zoveel mensen het mee eens zijn kan ik niet bedenken.
Heeft een klus van 6 wekenquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:39 schreef HPLC het volgende:
Had Niels eigenlijk wel al terug verwacht
Waar komt het 's avonds dan door?quote:
Door jouquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar komt het 's avonds dan door?
30 augustus maar daarna gaat hij 5 weken ergens naartoequote:Op dinsdag 29 september 2015 12:39 schreef HPLC het volgende:
Had Niels eigenlijk wel al terug verwacht
quote:
quote:Op maandag 28 september 2015 21:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ook nog, het ligt aan iedereen behalve mij
quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
30 augustus maar daarna gaat hij 5 weken ergens naartoe
oke, welke zit je?quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:58 schreef Neverknown het volgende:
Ik zit hier in de bakkerij Bart te fokken wie komt mee Bartje chillings plegen
Roertjequote:
Hahahahaha nu voel ik de drang binnen een uur vertrekken voordat een fokker me loopt te bespionerenquote:
als je het al zo lang bij bakker bart volhoudt zou ik dat al knap vindenquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hahahahaha nu voel ik de drang binnen een uur vertrekken voordat een fokker me loopt te bespioneren
30 september. Sorryquote:
Gwn chillings plegen kom net van afspraak af.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het al zo lang bij bakker bart volhoudt zou ik dat al knap vinden
wat voor afspraak?quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gwn chillings plegen kom net van afspraak af.
Geheim... Is pas maandagquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor afspraak?
en je moet leren voor je theorie
geheimenquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:11 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Geheim... Is pas maandag
Sommige mensen kijken zuur.. Mijn god.
Geen idee wss te veel pruimen gevreten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geheimen
ja en? beetje oefenen kan geen kwaad.
hoe komt dat? lach eens naar ze?
pruimenvlaai?quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Geen idee wss te veel pruimen gevreten.
Bah... Wél lekker weeer hequote:
racistjequote:Op dinsdag 29 september 2015 13:21 schreef Neverknown het volgende:
Gvd 2 stinkende kerrie vreters net langs me ze zijn weg en hun geur vervult de ruimte nog steeds.
M'n poesje is geen racistquote:
tja, er moet toch geld verdient worden he..quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is meer een linkse raddraaier idd, die elke turkie en maroccie toezingt met welkom in mijn poes.
Ja, precies. Als je niks kan dan maar met alles en iedereen seks wat maar betaaltquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, er moet toch geld verdient worden he..
je moet doen waar je goed in bent..quote:Op dinsdag 29 september 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies. Als je niks kan dan maar met alles en iedereen seks wat maar betaalt
en soms ben je hoerquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet doen waar je goed in bent..
soms heb je het geluk dat je van je hobby je beroep kunt maken
wowquote:Op dinsdag 29 september 2015 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"zzp'er in de entertainment industrie"
Hoop dat ik daar eindelijk afkickquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoop dat ik daar eindelijk afkickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wowquote:
Ja ze had het over curry lucht en daarna ineens over een poesjequote:Op dinsdag 29 september 2015 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
Liever geen curry adem in de buurt maar een curry piemel...
gekke meidje is hetquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ze had het over curry lucht en daarna ineens over een poesje
daar zit misschien ook een luchtje aanquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze limburgse zinquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet op zich wel met dr lachen je
Wel potverdriequote:
Wtf is hier aan de handquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
hee ambi.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:23 schreef Stimorol- het volgende:
Hey Krio, Letland is t geworden. Gelukkig deed jij t niet want hier motte ze allochtonen die donker zijn nie.
Groetjes vanuit een zonnige Riga.
Fokkend vanaf een terrasje
ohw, uhm, je had natuurlijk ja moeten zijnquote:
meloewa.quote:
'Ik kan wel om haar lachen' is iets Nederlandser ;pquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee ambi.
motte ze jou wel dan?
[..]
ohw, uhm, je had natuurlijk ja moeten zijn
verder zie ik er niks limburgs aan..
om iemand lachen en met iemand lachen zijn 2 heel verschillende dingen nootmans..quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
'Ik kan wel om haar lachen' is iets Nederlandser ;p
SPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:29 schreef Chai het volgende:
Sinds ik weet dat er in KPD foto's staan van kutten met pepernoten erin heb ik hele nieuwe associaties met vagina's en eten.dat escaleerde snel.SPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom snap ik het ook niet... met haar lachen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om iemand lachen en met iemand lachen zijn 2 heel verschillende dingen nootmans..om haar lachen snap ik wel.
Haha neequote:
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Sinds ik weet dat er in KPD foto's staan van kutten met pepernoten erin heb ik hele nieuwe associaties met vagina's en eten.hmm, die heb ik nog niet gevondenSPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dat escaleerde snel.
[..]
Daarom snap ik het ook niet... met haar lachen?om haar lachen snap ik wel.
[..]
Haha nee
Sinds ik weet dat er in KPD foto's staan van kutten met pepernoten erin heb ik hele nieuwe associaties met vagina's en eten.Gatver Chai!!!!SPOILER: Wat is nou de curry en wat zijn de restanten uit de vaginaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben heel visueel ingesteld![]()
![]()
Nee echt totaal nietquote:
haha boerquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee echt totaal nietGroningen.
ib4 haha boer
om iemand lachen is een stuk onvriendelijker.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
dat escaleerde snel.
[..]
Daarom snap ik het ook niet... met haar lachen?om haar lachen snap ik wel.
[..]
Haha nee
Klopt, en ik ben het enigszins met je eens.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om iemand lachen is een stuk onvriendelijker.
ondanks dat ze niet helemaal goed tikt is ze op de en of andere manier toch wel sympathiek.
why u little...!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |