SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Kan ook nog weer in allerlei gradaties. Maar iemand afstandelijk behandelen voor langere periode vind ik eigenlijk ook wel erg gedrag, kun je iemand grandioos naar en onzeker mee maken. Soort van emotionele verwaarlozing.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedrog. Vrijheid ontnemen. Geen respect voor de ander hebben.
Al is dat wel iets erger dan matig natuurlijk.
Zijn we net van dat Griekenland gedoe af hebben we een nog grotere geld verspilling gevonden allemaal voor status binnen Europa.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Vluchtelingen kosten nu al weer 1 miljard extra wtf G
LOL.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef ze je geld en ze maken het op zal je bedoelen.
Als je erover praat en uitlegt waarom dat is, kan die ander daar begrip voor tonen. Het is soms wel zwaar, maar als je echt van iemand houdt en die persoon verder gewoon goed voor je is, dan zou ik dat niet bestempelen als matige vriend of vriendin.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook nog weer in allerlei gradaties. Maar iemand afstandelijk behandelen voor langere periode vind ik eigenlijk ook wel erg gedrag, kun je iemand grandioos naar en onzeker mee maken. Soort van emotionele verwaarlozing.
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef ze je geld en ze maken het op zal je bedoelen.
Geloof er niets van dat we daar al vanaf zijn. Deze week weer verkiezingen daar toch.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn we net van dat Griekenland gedoe af hebben we een nog grotere geld verspilling gevonden allemaal voor status binnen Europa.
Communicatie is ook een matig punt bij mij.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je erover praat en uitlegt waarom dat is, kan die ander daar begrip voor tonen. Het is soms wel zwaar, maar als je echt van iemand houdt en die persoon verder gewoon goed voor je is, dan zou ik dat niet bestempelen als matige vriend of vriendin.
stijn dan, en ggmmquote:Op woensdag 16 september 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net diepngedacht.
Tjacka is echt de enige jood die ik ken.
tjacka is mijn maat sinds hij in bloembollen zat ofzoquote:
in de kaas nog zelfsquote:Op woensdag 16 september 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka is mijn maat sinds hij in bloembollen zat ofzo
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka is mijn maat sinds hij in bloembollen zat ofzo
oja mooie tijdquote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in de kaas nog zelfs
toen had ik nachtdiensten
wanneer het me uitkomtquote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe lang wachten jullie met berichten terugsturen meestal?
Ik enkele minuten tot enkele dagen
secondenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Zo ben ik ookquote:Op woensdag 16 september 2015 23:00 schreef Tjacka het volgende:
een vriendin van mij is zo irritant hé
ben je in heel gesprek reageert ze vet snel terug hele tijd
en dan ineens zonder te zeggen uit het niks helemaal niet meer
best irritant
ik lees het ook soms en dan vergeet ik hetquote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ja maar soms heb je gewoon helemaal geen zin om te antwoorden.quote:
Depends on the person..quote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
directquote:Op woensdag 16 september 2015 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe snel bij iemand die je graag mag dan?
Gewoon als ik het bericht zie en kan antwoordenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe snel bij iemand die je graag mag dan?
Je gaat sochtends toch gewoon douchen neem ik aan?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:06 schreef Tjacka het volgende:
zou ik nu al gaan douchen
kan ik morgen uitslapen
quote:
Hebben jullie ook smartphone?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gewoon als ik het bericht zie en kan antwoorden
1x per dag is toch genoegquote:Op woensdag 16 september 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat sochtends toch gewoon douchen neem ik aan?
idd net als niet tandenpoetsenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kkr vies man sochtends niet douchen
kom zo moeilijk in slaapquote:Op woensdag 16 september 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kkr vies man sochtends niet douchen
Hele nacht in je bed liggen die de meeste mensen maximaal omd e paar weken verschonen.quote:
Ja en ik gebruik hem constant eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie ook smartphone?
Zou doodvermoeid worden als ik dat de hele dag moest doen. Als je paar uurtjes achter een vaste pc zit gaat het snel antwoorden nog wel.
heb ik al drie weken niet gedaan ofzoquote:Op woensdag 16 september 2015 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hele nacht in je bed liggen die de meeste mensen maximaal omd e paar weken verschonen.
Zweten in dat beddegoed.
Bahbahbah
Karma voor Shawgod.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:10 schreef Tjacka het volgende:
guardado tot half oktober geblesseerd![]()
![]()
smaillinggod
ik moet van mijn pa die hele douche droog makenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Sochtends douchen kost ook maar 2 minuten om schoon te zijn?
wtfquote:Op woensdag 16 september 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet van mijn pa die hele douche droog maken
dat kost zeker 14 minuten
wtf.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet van mijn pa die hele douche droog maken
dat kost zeker 14 minuten
ik heb een vraag over bestuursrecht en hij houdt van bestuursrechtquote:
Tja met twee personen word het ook sneller zweterig, alleen blijft het wel echt langer aanvaardbaar.quote:
oh je kan het beste een vuile opmerking maken dan is hij er als de kippen bijquote:Op woensdag 16 september 2015 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb een vraag over bestuursrecht en hij houdt van bestuursrecht
OCD he.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja met twee personen word het ook sneller zweterig, alleen blijft het wel echt langer aanvaardbaar.
ik DM hem wel gewoonquote:Op woensdag 16 september 2015 23:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
oh je kan het beste een vuile opmerking maken dan is hij er als de kippen bij
hoe vaak maak jij badkamer schoonquote:
Weet je hoe ranzig die randjes in de douche worden als je niet elke keer zeepresten uit de douche spoelt en afdroogt?quote:
makkelijk praten als je toch niet schoonmaakt tochquote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je hoe ranzig die randjes in de douche worden als je niet elke keer zeepresten uit de douche spoelt en afdroogt?
Dat heeft niks te maken met de badkamer droogmaken tochquote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je hoe ranzig die randjes in de douche worden als je niet elke keer zeepresten uit de douche spoelt en afdroogt?
ik moet hem altijd droog achter latenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoe vaak maak jij badkamer schoon
Als je elke keer na het douchen dat afspoelen en afdrogen doet hoef je de douche verder nooit echt schoon te maken. Alleen met allesreiniger de douchekop en putdekseltje enzo.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
makkelijk praten als je toch niet schoonmaakt toch
uit spoelen is toch logischquote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of het ook wat doet voor die nasty schimmelpuntjes. Maar sowieso voorkomt het al een hoop kalk dus sowieso moeite waard.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met de badkamer droogmaken toch
hihiquote:Op woensdag 16 september 2015 23:17 schreef Catkiller het volgende:
Ik dacht dat Tjacka het over zijn vriendje had.
Klinkt wel als een vervelende situatie.quote:
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klinkt wel als een vervelende situatie.
Hij had het over een hij en douche droog maken en zo, eisen die ik niet van een vader verwacht.quote:
Je hebt een hbo diplomatje dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:21 schreef badschaap het volgende:
Ach wat zou mij die massa immigratie van gelukszoekers toch kunnen boeien. Ik ben over 10 jaar toch weg naar het buitenland, daar mijn boterham verdienen. Laat links Nederland maar leuk heel Nederland verkankeren, ik ben er dan toch niet meer bij
beetje chubby maar wel lekkerquote:
jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
beetje chubby maar wel lekker
heeft ze weer gepost?
Dat was srs niet geplandquote:
Ja ga fappenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
beetje chubby maar wel lekker
heeft ze weer gepost?
He Paxje alles goed?quote:
In Informatica, waar toch wel werk in te krijgen is + 6 jaar werkervaring als t goed isquote:Op woensdag 16 september 2015 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt een hbo diplomatje dan?
Nee was uit eten met familie. Broertje was gister jarigquote:
Valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
In Informatica, waar toch wel werk in te krijgen is + 6 jaar werkervaring als t goed is
Oh nicequote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee was uit eten met familie. Broertje was gister jarig
We hebben voor Grieks gekozen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nice
wat heb je voor spannends gegeten
Uhu nee. Ja op Mbo niveau kom je niet aan een baan. Maar voor HBO'ers blijft er een enorme vraag.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee.
Over 10 jaar kunnen ze allemaal goedkopere arbeidskrachten krijgen in jouw branche.
Blijkbaar werken die niet zo aangezien die ene al tijdlang single is en de ander al bejaardquote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef Kauai het volgende:
Tjack en mort gooien meteen hun hosselcharmes
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben voor Grieks gekozen.
En niet op z`n Grieks Pax
Heerlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]wat ordinair
Maar was vast lekker
Nationaal ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
Uhu nee. Ja op Mbo niveau kom je niet aan een baan. Maar voor HBO'ers blijft er een enorme vraag.
huhquote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijkbaar werken die niet zo aangezien die ene al tijdlang single is en de ander al bejaard
Het mooie is dat de ict sector toch blijft groeienquote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nationaal ja.
Internationaal valt dat enorm mee als je enigzins kijk hebt op de wereldeconomie.
Niveau van ICT in Nederland op hbo staat niet enorm geweldig bekend.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Het mooie is dat de ict sector toch blijft groeien
Weet je wel hoe je je tomtom moet instellen dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Het mooie is dat de ict sector toch blijft groeien
3x opnieuw gelezenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijkbaar werken die niet zo aangezien die ene al tijdlang single is en de ander al bejaard
Gvdquote:Op woensdag 16 september 2015 23:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
3x opnieuw gelezen
Dit gaat allebei over mortie toch
denk het wel want ze heeft het continu over mijquote:Op woensdag 16 september 2015 23:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
3x opnieuw gelezen
Dit gaat allebei over mortie toch
is smeerkaas troep?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je geld wil pakken echte betastudie als Nederlander.
oke ik ga je terug pakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Iets ernstigs?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heerlijk.
M`n vader was vorige week in India alleen naar het ziekenhuis geweest ;s wel verontrustend
is informatica dan geen bétastudie?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
ze wil jequote:Op woensdag 16 september 2015 23:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
denk het wel want ze heeft het continu over mij
Jawel. Maar niet 1 om je te onderscheiden.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
is informatica dan geen bétastudie?
Paar minuten was hij aan 1 kant van z`n lichaam verlamd met een veel te hoge bloeddruk. Dus hij denkt aan een kleine tia. Maar een paar uur daarna kan je dat dus blijkbaar niet meer op een scan zien. Dus weet hij nu niet zekerquote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik ga je terug pakken
wat voor naam staat er op een botsauto van een turk?Gvd tjackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk je dat je zo speciaal bentquote:Op woensdag 16 september 2015 23:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
denk het wel want ze heeft het continu over mij
Dom, pindakaas moet je juist de gewone versie van nemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef Elan het volgende:
wtf mijn ma heeft light-pindakaas gekocht
Had in Nederland zelfde geweest verder. Als je een tia vermoed moet je binnen paar uur scan laten maken dan kan je het blijkbaar nog zienquote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
in een ziekenhuis in India.
Das niet best nee.
Enige voordeel wat ik wél heb hier in nl tenminste, is dat ik voor 89% zeker een baan heb als ik aan het afstuderen benquote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet 1 om je te onderscheiden.
Het hbo onderwijs staat niet in verhouding met hoeveel Nederlanders kosten.
Tja geen idee of er met mijn betastudie brood op de plank te krijgen is eigenlijk. Niet bijzonder veel als je niet de olie in gaat.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ohh ja ik ken het in m'n familiequote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar minuten was hij aan 1 kant van z`n lichaam verlamd met een veel te hoge bloeddruk. Dus hij denkt aan een kleine tia. Maar een paar uur daarna kan je dat dus blijkbaar niet meer op een scan zien. Dus weet hij nu niet zeker
Maar in het buitenland valt tegen hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef badschaap het volgende:
Enige voordeel wat ik wél heb hier in nl tenminste, is dat ik voor 89% zeker een baan heb als ik aan het afstuderen ben
hoezo is dat slechtquote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dom, pindakaas moet je juist de gewone versie van nemen.
Met enorme stukken pinda, godverdomme!quote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dom, pindakaas moet je juist de gewone versie van nemen.
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen donut meer voor jou, ga maar hongerlijden in ub
nog een omdat je mij op mijn ziel traptequote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd tjack![]()
[..]
Denk je dat je zo speciaal bent
Uhuquote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohh ja ik ken het in m'n familie
ama vertelde hier dat haar moeder dat deze week ook is overkomen
In pindakaas zitten vrijwel alleen goede dingen. ;squote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
hoezo is dat slecht
wist niet eens dat het bestond man
veel eiwittenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In pindakaas zitten vrijwel alleen goede dingen. ;s
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog een omdat je mij op mijn ziel trapte
hoe noem je een opso op een brommer?Huehuehue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noem je tjacka met zn hoertje?
Ontknoping op whatsapp aangezien je anders dan een hartverzakking krijgt.
Nou dan ga ik maar voor de buitenlandse klusjes van een nederlands bedrijfquote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar in het buitenland valt tegen hoor.
Ieder Engels bedrijf kan een net zo hoog geschoolde Indier voor jou nemen bij wijze van spreken.
ik heb je niet eens op whatsappquote:Op woensdag 16 september 2015 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Huehuehue.
Hoe noem je tjacka met zn hoertje?
Ontknoping op whatsapp aangezien je anders dan een hartverzakking krijgt.
Goed laten onderzoeken in NL. Evt medicijnen/dieet/stoppen met roken indien ie dat deedquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu
En als je er eenmaal een hebt gehad is de kans dat je er binnen 5 jaar nog 1 krijgt best groot dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Verder enorm dieet afhankelijkquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu
En als je er eenmaal een hebt gehad is de kans dat je er binnen 5 jaar nog 1 krijgt best groot dus
Je kan je daar niet op laten onderzoeken.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed laten onderzoeken in NL. Evt medicijnen/dieet/stoppen met roken indien ie dat deed
Bepaalde zaken kun je altijd onderzoekenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Je kan je daar niet op laten onderzoeken.
Heeft hij wel statines gekregen?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar z`n bloeddruk moet wel naar beneden ja
Hij eet niet heel ongezond. Snoept wel best veel. Weet niet of je daar hoge bloeddruk van krijgtquote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder enorm dieet afhankelijk
Een neuroloog in nl kan vast wel meer uitsluitsel geven lijkt mequote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar z`n bloeddruk moet wel naar beneden ja
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Elan het volgende:
Tjacka: Wanneer mag je Opso in dr gezicht spugen?jahaahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeft hij wel statines gekregen?
Huh. Echt?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:36 schreef Elan het volgende:
Je kunt tia ook krijgen van slecht voedsel of giftig water
Dat is in India natuurlijk ruim voorradig.
Hoe hoogquote:Op woensdag 16 september 2015 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Hij heeft daar in ziekenhuis meteen injectie gekregen zodat z`n bloeddruk weer normaal was. Die was echt levensbedreigend hoog namelijk.
220 over 130 ofzoquote:
Ja ik schrok ook wel hoorquote:
Cholesterolverlagende medicijnen en bloeddrukverlagers, aan veel tia patiënten werd dat gegeven om infarct/bloeding in toekomst te kunnen voorkomen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Hij heeft daar in ziekenhuis meteen injectie gekregen zodat z`n bloeddruk weer normaal was. Die was echt levensbedreigend hoog namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een opso met haar turkenvriendinnetjes op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zijn alle turken op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
daarna gaan ze zelf zwemmenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
maar als je overlijdt schuiven ze je lijk de ganges inblablablabla![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef Tjacka het volgende:
wat is een opso op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een opso met haar turkenvriendinnetjes op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zijn alle turken op de maan?HAHAHAHA. !!1!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan kom ik in het VK en dan arts uit India zekerquote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef Elan het volgende:
fuck india zou meteen terugkomen naar NL als ik je pa was fokkieAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Nou ja hij gaat vrijdag met een apparaat 24 uur om z`n arm lopen zodat dokter goed kan zien hoe alles zit enzo. En hij heeft afspraak bij neuroloog. Zal ongetwijfeld wel medicijnen tegen bloeddruk krijgen jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cholesterolverlagende medicijnen en bloeddrukverlagers, aan veel tia patiënten werd dat gegeven om infarct/bloeding in toekomst te kunnen voorkomen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik was vanavond met hem uit etenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef Elan het volgende:
fuck india zou meteen terugkomen naar NL als ik je pa was fokkieHij is al week in Nl.
Maar shell he. Was voor werk daar. Hij mocht in principe ook niet terugvliegen naar Nederland“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef Tjacka het volgende:
wat is een opso op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een opso met haar turkenvriendinnetjes op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zijn alle turken op de maan?Als je nou op de eerste vraag zei 'Een astronaut, gore racist!' was het leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan kom ik in het VK en dan arts uit India zeker![]()
artsen zijn niet perse slecht maar meer de algehele omstandigheden en veel charlatans natuurlijk ookblablablabla![]()
Arts uit india hier is vaak prima ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
artsen zijn niet perse slecht maar meer de algehele omstandigheden en veel charlatans natuurlijk ook
Maar daar veel corruptie en weinig controle. Dus zou sowieso terugvliegen
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
oh mooi dan kan ik blijven vuren dusquote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben niet echt in de mood voor payback.Groot fan van User Wotte![]()
Morgen krijg je er spijt van.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh mooi dan kan ik blijven vuren dus![]()
![]()
je mag niet eens vliegen met datquote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arts uit india hier is vaak prima ja.
Maar daar veel corruptie en weinig controle. Dus zou sowieso terugvliegenblablablabla![]()
Ja met een of andere verklaring dus blijkbaar wel. Maar helemaal ongevaarlijk is het nietquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Binnen de minuut wel al had ik laatst een moeilijk gesprek over mijn overleden oma dan zit ik echt te zoeken naar de juiste woorden.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe snel bij iemand die je graag mag dan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Zeer interessante docu over India en charlatans daar. Je kan daar gewoon je eigen overlijdensakte en zo kopen om fraude te plegen etc![]()
spannend als je zo tegen mij praatquote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Morgen krijg je er spijt van.Groot fan van User Wotte![]()
indiaas rijbewijs is ook gewoon geldig in ukquote:Op woensdag 16 september 2015 23:42 schreef Toto69 het volgende:
Zeer interessante docu over India en charlatans daar. Je kan daar gewoon je eigen overlijdensakte en zo kopen om fraude te plegen etc
blablablabla![]()
Goed ziekenhuis in Dehli of Mumbai is prima daar jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef Stompzinnig het volgende:
Ach, als westerling heb je het prima in een ziekenhuis daar, als je niet in een paupergat zit.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Tjacka is toch van dat labiele mens met die Betty Boob UI?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Emma Stone-UI*quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tjacka is toch van dat labiele mens met die Betty Boob UI?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
dat ligt er aanquote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is het een traditie geworden om mij elke dag weer met een ander user te koppelen?
je komt wel over alsof je heel nadrukkelijk op zoek bentblablablabla![]()
Ze zegt de hele tijd singleleef beste leefquote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
dat ligt er aan
je komt wel over alsof je heel nadrukkelijk op zoek bent![]()
Een knappe loodgieter (lijkt op Rusnak) maakt zijn spullen klaar om lekker te gaan klussen bij Opso in huis. Opso verwacht helemaal geen loodgieter en roept dan ook: “Wat moeten jij?” De loodgieter zegt: “Ik kom voor een schijtbak die niet werkt.” Ow, wacht zegt Opso en roept naar binnen : ´Dr.mikey Het is voor jou, de sociale dienst!”Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Een knappe loodgieter (lijkt op Rusnak) maakt zijn spullen klaar om lekker te gaan klussen bij Opso in huis. Opso verwacht helemaal geen loodgieter en roept dan ook: “Wat moeten jij?” De loodgieter zegt: “Ik kom voor een schijtbak die niet werkt.” Ow, wacht zegt Opso en roept naar binnen : ´Dr.mikey Het is voor jou, de sociale dienst!”
blablablabla![]()
Xcatch dinges toch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gvdquote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Een knappe loodgieter (lijkt op Rusnak) maakt zijn spullen klaar om lekker te gaan klussen bij Opso in huis. Opso verwacht helemaal geen loodgieter en roept dan ook: “Wat moeten jij?” De loodgieter zegt: “Ik kom voor een schijtbak die niet werkt.” Ow, wacht zegt Opso en roept naar binnen : ´Dr.mikey Het is voor jou, de sociale dienst!”
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
daarom juistquote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zegt de hele tijd singleleef beste leef
blablablabla![]()
Single leef beste leef.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
dat ligt er aan
je komt wel over alsof je heel nadrukkelijk op zoek bent
En sowieso, fokrelatie nee dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Een knappe loodgieter (lijkt op Rusnak) maakt zijn spullen klaar om lekker te gaan klussen bij Opso in huis. Opso verwacht helemaal geen loodgieter en roept dan ook: “Wat moeten jij?” De loodgieter zegt: “Ik kom voor een schijtbak die niet werkt.” Ow, wacht zegt Opso en roept naar binnen : ´Dr.mikey Het is voor jou, de sociale dienst!”deze grap kan ik waarderen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Een knappe loodgieter (lijkt op Rusnak) maakt zijn spullen klaar om lekker te gaan klussen bij Opso in huis. Opso verwacht helemaal geen loodgieter en roept dan ook: “Wat moeten jij?” De loodgieter zegt: “Ik kom voor een schijtbak die niet werkt.” Ow, wacht zegt Opso en roept naar binnen : ´Dr.mikey Het is voor jou, de sociale dienst!”.....
![]()
Whutquote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nooit single geweest. Best raar.![]()
Was je al aan het hosselen in de couveuse?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nooit single geweest. Best raar.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
wil je niks aanpraten verder maar ben je dan niet gewoon bang om alleen te zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nooit single geweest. Best raar.blablablabla![]()
Nee het ging vrij per ongeluk eigenlijk, was niet de bedoeling.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
wil je niks aanpraten verder maar ben je dan niet gewoon bang om alleen te zijn![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het oog ziet niet wat op het netvlies valt,
Het oor hoort niet wat het trommelvlies doet trillen,
Het ziet en het hoort wat in het hart ligt
En fijnzinnigheid is altijd waar
Kwetsbaarheid is ook altijd waar
Lompheid en wreedheid zijn een dagelijkse werkelijkheid,
Maar een werkelijkheid, nooit de waarheid
En de werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijftik wil niet offtopic gaan maar dit gaat echt te verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan tochquote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee het ging vrij per ongeluk eigenlijk, was niet de bedoeling.
maar wel lange relaties dan?
blablablabla![]()
Ik had vandaag de crematie van oma . Het wegvallen van haar heeft mij aan het denken gezet om het leven aan te gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet offtopic gaan maar dit gaat echt te verwat?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet offtopic gaan maar dit gaat echt te verI search for something I'm missing and disappear when I'm bored![]()
Aldus Morta die niet om daten, chcks en seks geeftquote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet offtopic gaan maar dit gaat echt te ver“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
ai gecondoleerd manquote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vandaag de crematie van oma . Het wegvallen van haar heeft mij aan het denken gezet om het leven aan te gaan.blablablabla![]()
Als de nacht verdwijntquote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet offtopic gaan maar dit gaat echt te ver
En de zon weer schijnt
Als ik jou zo zie
Klinkt een symfonie
En je weet
Hoeveel ik van je hou
Heel mijn hart
Slaat over voor jou![]()
![]()
Sterkte en gecondoleerd.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vandaag de crematie van oma . Het wegvallen van haar heeft mij aan het denken gezet om het leven aan te gaan.Your beauty never ever scared me.![]()
Dit is bijna nog liever dan een donut gevenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als de nacht verdwijnt
En de zon weer schijnt
Als ik jou zo zie
Klinkt een symfonie
En je weet
Hoeveel ik van je hou
Heel mijn hart
Slaat over voor jou![]()
kaneelstokje staat voor de klas en geeft uitleg over toekomende tijd, en verleden tijd, en tegenwoordige tijd "Als ik zeg dat ik 'mooi zal zijn', dan is het toekomende tijd. Stijn, wat is het dan als ik mooi ben?´
verleden tijd meester
hahahahahGroot fan van User Wotte![]()
Was vandaag weer raak in Ede met de treinjumpers“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
en andere labiel noemenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vandaag de crematie van oma . Het wegvallen van haar heeft mij aan het denken gezet om het leven aan te gaan.
Groot fan van User Wotte![]()
Ja bedankt het was zwaar maar ben ergens opgelucht dat ze nu weer bij haar man en twee zoons is.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Redelijk, ex was meer dan 3 jaar, dat was mijn eerste relatie. Laatste halfjaar was wel trekken aan een dood paard. Toen heb ik kerst gevierd met Kaneeltje een maand daarna ongeveer en dat liep een beetje uit de hand.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
kan toch
maar wel lange relaties dan?![]()
Ah daarom is whatsapp zo stilquote:Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Mijn whatsapp blijft continu bezig met verbinden![]()
mooi dat je daar je rust uit haaltquote:Op woensdag 16 september 2015 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja bedankt het was zwaar maar ben ergens opgelucht dat ze nu weer bij haar man en twee zoons is.Groot fan van User Wotte![]()
Bedankt. Nu heb ik Hilbrand Nawijn - Jumpen in mn hoofd.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Was vandaag weer raak in Ede met de treinjumpers![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt. Nu heb ik Hilbrand Nawijn - Jumpen in mn hoofd.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Nare zakenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Was vandaag weer raak in Ede met de treinjumpers![]()
![]()
Als hij het weer doet ga ik je weer overladen met appjesquote:Op woensdag 16 september 2015 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah daarom is whatsapp zo stil![]()
Altijd dezelfde gebieden hequote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Hoezo is toch een mooie gedachten waarom doe je zo hatelijk Tjakka?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeft opso stiekem een penis?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als hij het weer doet ga ik je weer overladen met appjes![]()
Wil je aub stoppen met die naaktfoto's :sssquote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als hij het weer doet ga ik je weer overladen met appjes![]()
:s moet kaneelstokje nog sturenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen met die naaktfoto's :sss![]()
ik vond je gedrag gewoon net even sneuquote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoezo is toch een mooie gedachten waarom doe je zo hatelijk Tjakka?
Groot fan van User Wotte![]()
Toen de vakantie net voorbij was drie keer in 1 week tussen Tilburg en Breda.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
:squote:Op woensdag 16 september 2015 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik geef om mensen
dat jij dat gelijk associeert met seks vind ik erg apart
Forum Opties Forumhop: Hop naar: