Hele nacht in je bed liggen die de meeste mensen maximaal omd e paar weken verschonen.quote:
Ja en ik gebruik hem constant eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie ook smartphone?
Zou doodvermoeid worden als ik dat de hele dag moest doen. Als je paar uurtjes achter een vaste pc zit gaat het snel antwoorden nog wel.
heb ik al drie weken niet gedaan ofzoquote:Op woensdag 16 september 2015 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hele nacht in je bed liggen die de meeste mensen maximaal omd e paar weken verschonen.
Zweten in dat beddegoed.
Bahbahbah
Karma voor Shawgod.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:10 schreef Tjacka het volgende:
guardado tot half oktober geblesseerd![]()
![]()
smaillinggod
ik moet van mijn pa die hele douche droog makenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Sochtends douchen kost ook maar 2 minuten om schoon te zijn?
wtfquote:Op woensdag 16 september 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet van mijn pa die hele douche droog maken
dat kost zeker 14 minuten
wtf.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet van mijn pa die hele douche droog maken
dat kost zeker 14 minuten
ik heb een vraag over bestuursrecht en hij houdt van bestuursrechtquote:
Tja met twee personen word het ook sneller zweterig, alleen blijft het wel echt langer aanvaardbaar.quote:
oh je kan het beste een vuile opmerking maken dan is hij er als de kippen bijquote:Op woensdag 16 september 2015 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb een vraag over bestuursrecht en hij houdt van bestuursrecht
OCD he.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja met twee personen word het ook sneller zweterig, alleen blijft het wel echt langer aanvaardbaar.
ik DM hem wel gewoonquote:Op woensdag 16 september 2015 23:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
oh je kan het beste een vuile opmerking maken dan is hij er als de kippen bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |