Iets ernstigs?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heerlijk.
M`n vader was vorige week in India alleen naar het ziekenhuis geweest ;s wel verontrustend
is informatica dan geen bétastudie?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je geld wil pakken echte betastudie als Nederlander.
ze wil jequote:Op woensdag 16 september 2015 23:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
denk het wel want ze heeft het continu over mij
Jawel. Maar niet 1 om je te onderscheiden.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
is informatica dan geen bétastudie?
Paar minuten was hij aan 1 kant van z`n lichaam verlamd met een veel te hoge bloeddruk. Dus hij denkt aan een kleine tia. Maar een paar uur daarna kan je dat dus blijkbaar niet meer op een scan zien. Dus weet hij nu niet zekerquote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik ga je terug pakken
wat voor naam staat er op een botsauto van een turk?Gvd tjackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk je dat je zo speciaal bentquote:Op woensdag 16 september 2015 23:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
denk het wel want ze heeft het continu over mij
Dom, pindakaas moet je juist de gewone versie van nemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef Elan het volgende:
wtf mijn ma heeft light-pindakaas gekocht
Had in Nederland zelfde geweest verder. Als je een tia vermoed moet je binnen paar uur scan laten maken dan kan je het blijkbaar nog zienquote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
in een ziekenhuis in India.
Das niet best nee.
Enige voordeel wat ik wél heb hier in nl tenminste, is dat ik voor 89% zeker een baan heb als ik aan het afstuderen benquote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet 1 om je te onderscheiden.
Het hbo onderwijs staat niet in verhouding met hoeveel Nederlanders kosten.
Tja geen idee of er met mijn betastudie brood op de plank te krijgen is eigenlijk. Niet bijzonder veel als je niet de olie in gaat.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je geld wil pakken echte betastudie als Nederlander.
Ohh ja ik ken het in m'n familiequote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar minuten was hij aan 1 kant van z`n lichaam verlamd met een veel te hoge bloeddruk. Dus hij denkt aan een kleine tia. Maar een paar uur daarna kan je dat dus blijkbaar niet meer op een scan zien. Dus weet hij nu niet zeker
Maar in het buitenland valt tegen hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef badschaap het volgende:
Enige voordeel wat ik wél heb hier in nl tenminste, is dat ik voor 89% zeker een baan heb als ik aan het afstuderen ben
hoezo is dat slechtquote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dom, pindakaas moet je juist de gewone versie van nemen.
Met enorme stukken pinda, godverdomme!quote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dom, pindakaas moet je juist de gewone versie van nemen.
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen donut meer voor jou, ga maar hongerlijden in ub
nog een omdat je mij op mijn ziel traptequote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd tjack![]()
[..]
Denk je dat je zo speciaal bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Uhuquote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohh ja ik ken het in m'n familie
ama vertelde hier dat haar moeder dat deze week ook is overkomen
In pindakaas zitten vrijwel alleen goede dingen. ;squote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
hoezo is dat slecht
wist niet eens dat het bestond man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |