Je hebt een hbo diplomatje dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:21 schreef badschaap het volgende:
Ach wat zou mij die massa immigratie van gelukszoekers toch kunnen boeien. Ik ben over 10 jaar toch weg naar het buitenland, daar mijn boterham verdienen. Laat links Nederland maar leuk heel Nederland verkankeren, ik ben er dan toch niet meer bij
beetje chubby maar wel lekkerquote:
jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
beetje chubby maar wel lekker
heeft ze weer gepost?
Dat was srs niet geplandquote:
Ja ga fappenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:22 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
beetje chubby maar wel lekker
heeft ze weer gepost?
He Paxje alles goed?quote:
In Informatica, waar toch wel werk in te krijgen is + 6 jaar werkervaring als t goed isquote:Op woensdag 16 september 2015 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt een hbo diplomatje dan?
Nee was uit eten met familie. Broertje was gister jarigquote:
Valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
In Informatica, waar toch wel werk in te krijgen is + 6 jaar werkervaring als t goed is
Oh nicequote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee was uit eten met familie. Broertje was gister jarig
We hebben voor Grieks gekozen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh nice
wat heb je voor spannends gegeten
Uhu nee. Ja op Mbo niveau kom je niet aan een baan. Maar voor HBO'ers blijft er een enorme vraag.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee.
Over 10 jaar kunnen ze allemaal goedkopere arbeidskrachten krijgen in jouw branche.
Blijkbaar werken die niet zo aangezien die ene al tijdlang single is en de ander al bejaardquote:Op woensdag 16 september 2015 23:24 schreef Kauai het volgende:
Tjack en mort gooien meteen hun hosselcharmes
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben voor Grieks gekozen.
En niet op z`n Grieks Pax
Heerlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]wat ordinair
Maar was vast lekker
Nationaal ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef badschaap het volgende:
[..]
Uhu nee. Ja op Mbo niveau kom je niet aan een baan. Maar voor HBO'ers blijft er een enorme vraag.
huhquote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijkbaar werken die niet zo aangezien die ene al tijdlang single is en de ander al bejaard
Het mooie is dat de ict sector toch blijft groeienquote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nationaal ja.
Internationaal valt dat enorm mee als je enigzins kijk hebt op de wereldeconomie.
Niveau van ICT in Nederland op hbo staat niet enorm geweldig bekend.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Het mooie is dat de ict sector toch blijft groeien
Weet je wel hoe je je tomtom moet instellen dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Het mooie is dat de ict sector toch blijft groeien
3x opnieuw gelezenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijkbaar werken die niet zo aangezien die ene al tijdlang single is en de ander al bejaard
Gvdquote:Op woensdag 16 september 2015 23:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
3x opnieuw gelezen
Dit gaat allebei over mortie toch
denk het wel want ze heeft het continu over mijquote:Op woensdag 16 september 2015 23:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
3x opnieuw gelezen
Dit gaat allebei over mortie toch
is smeerkaas troep?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je geld wil pakken echte betastudie als Nederlander.
oke ik ga je terug pakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Iets ernstigs?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heerlijk.
M`n vader was vorige week in India alleen naar het ziekenhuis geweest ;s wel verontrustend
is informatica dan geen bétastudie?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
ze wil jequote:Op woensdag 16 september 2015 23:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
denk het wel want ze heeft het continu over mij
Jawel. Maar niet 1 om je te onderscheiden.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef badschaap het volgende:
[..]
is informatica dan geen bétastudie?
Paar minuten was hij aan 1 kant van z`n lichaam verlamd met een veel te hoge bloeddruk. Dus hij denkt aan een kleine tia. Maar een paar uur daarna kan je dat dus blijkbaar niet meer op een scan zien. Dus weet hij nu niet zekerquote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke ik ga je terug pakken
wat voor naam staat er op een botsauto van een turk?Gvd tjackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk je dat je zo speciaal bentquote:Op woensdag 16 september 2015 23:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
denk het wel want ze heeft het continu over mij
Dom, pindakaas moet je juist de gewone versie van nemen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef Elan het volgende:
wtf mijn ma heeft light-pindakaas gekocht
Had in Nederland zelfde geweest verder. Als je een tia vermoed moet je binnen paar uur scan laten maken dan kan je het blijkbaar nog zienquote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
in een ziekenhuis in India.
Das niet best nee.
Enige voordeel wat ik wél heb hier in nl tenminste, is dat ik voor 89% zeker een baan heb als ik aan het afstuderen benquote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Maar niet 1 om je te onderscheiden.
Het hbo onderwijs staat niet in verhouding met hoeveel Nederlanders kosten.
Tja geen idee of er met mijn betastudie brood op de plank te krijgen is eigenlijk. Niet bijzonder veel als je niet de olie in gaat.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Ohh ja ik ken het in m'n familiequote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar minuten was hij aan 1 kant van z`n lichaam verlamd met een veel te hoge bloeddruk. Dus hij denkt aan een kleine tia. Maar een paar uur daarna kan je dat dus blijkbaar niet meer op een scan zien. Dus weet hij nu niet zeker
Maar in het buitenland valt tegen hoor.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef badschaap het volgende:
Enige voordeel wat ik wél heb hier in nl tenminste, is dat ik voor 89% zeker een baan heb als ik aan het afstuderen ben
hoezo is dat slechtquote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dom, pindakaas moet je juist de gewone versie van nemen.
Met enorme stukken pinda, godverdomme!quote:Op woensdag 16 september 2015 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dom, pindakaas moet je juist de gewone versie van nemen.
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen donut meer voor jou, ga maar hongerlijden in ub
nog een omdat je mij op mijn ziel traptequote:Op woensdag 16 september 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd tjack![]()
[..]
Denk je dat je zo speciaal bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Uhuquote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohh ja ik ken het in m'n familie
ama vertelde hier dat haar moeder dat deze week ook is overkomen
In pindakaas zitten vrijwel alleen goede dingen. ;squote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
hoezo is dat slecht
wist niet eens dat het bestond man
veel eiwittenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In pindakaas zitten vrijwel alleen goede dingen. ;s
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nog een omdat je mij op mijn ziel trapte
hoe noem je een opso op een brommer?Huehuehue.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe noem je tjacka met zn hoertje?
Ontknoping op whatsapp aangezien je anders dan een hartverzakking krijgt.
Nou dan ga ik maar voor de buitenlandse klusjes van een nederlands bedrijfquote:Op woensdag 16 september 2015 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar in het buitenland valt tegen hoor.
Ieder Engels bedrijf kan een net zo hoog geschoolde Indier voor jou nemen bij wijze van spreken.
ik heb je niet eens op whatsappquote:Op woensdag 16 september 2015 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Huehuehue.
Hoe noem je tjacka met zn hoertje?
Ontknoping op whatsapp aangezien je anders dan een hartverzakking krijgt.
Goed laten onderzoeken in NL. Evt medicijnen/dieet/stoppen met roken indien ie dat deedquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu
En als je er eenmaal een hebt gehad is de kans dat je er binnen 5 jaar nog 1 krijgt best groot dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Verder enorm dieet afhankelijkquote:Op woensdag 16 september 2015 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu
En als je er eenmaal een hebt gehad is de kans dat je er binnen 5 jaar nog 1 krijgt best groot dus
Je kan je daar niet op laten onderzoeken.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goed laten onderzoeken in NL. Evt medicijnen/dieet/stoppen met roken indien ie dat deed
Bepaalde zaken kun je altijd onderzoekenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Je kan je daar niet op laten onderzoeken.
Heeft hij wel statines gekregen?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar z`n bloeddruk moet wel naar beneden ja
Hij eet niet heel ongezond. Snoept wel best veel. Weet niet of je daar hoge bloeddruk van krijgtquote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder enorm dieet afhankelijk
Een neuroloog in nl kan vast wel meer uitsluitsel geven lijkt mequote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar z`n bloeddruk moet wel naar beneden ja
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:35 schreef Elan het volgende:
Tjacka: Wanneer mag je Opso in dr gezicht spugen?jahaahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Wat zijn dat?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeft hij wel statines gekregen?
Huh. Echt?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:36 schreef Elan het volgende:
Je kunt tia ook krijgen van slecht voedsel of giftig water
Dat is in India natuurlijk ruim voorradig.
Hoe hoogquote:Op woensdag 16 september 2015 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Hij heeft daar in ziekenhuis meteen injectie gekregen zodat z`n bloeddruk weer normaal was. Die was echt levensbedreigend hoog namelijk.
220 over 130 ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |