SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Kan ook nog weer in allerlei gradaties. Maar iemand afstandelijk behandelen voor langere periode vind ik eigenlijk ook wel erg gedrag, kun je iemand grandioos naar en onzeker mee maken. Soort van emotionele verwaarlozing.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedrog. Vrijheid ontnemen. Geen respect voor de ander hebben.
Al is dat wel iets erger dan matig natuurlijk.
Zijn we net van dat Griekenland gedoe af hebben we een nog grotere geld verspilling gevonden allemaal voor status binnen Europa.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Vluchtelingen kosten nu al weer 1 miljard extra wtf G
LOL.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef ze je geld en ze maken het op zal je bedoelen.
Als je erover praat en uitlegt waarom dat is, kan die ander daar begrip voor tonen. Het is soms wel zwaar, maar als je echt van iemand houdt en die persoon verder gewoon goed voor je is, dan zou ik dat niet bestempelen als matige vriend of vriendin.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook nog weer in allerlei gradaties. Maar iemand afstandelijk behandelen voor langere periode vind ik eigenlijk ook wel erg gedrag, kun je iemand grandioos naar en onzeker mee maken. Soort van emotionele verwaarlozing.
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef ze je geld en ze maken het op zal je bedoelen.
Geloof er niets van dat we daar al vanaf zijn. Deze week weer verkiezingen daar toch.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn we net van dat Griekenland gedoe af hebben we een nog grotere geld verspilling gevonden allemaal voor status binnen Europa.
Communicatie is ook een matig punt bij mij.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je erover praat en uitlegt waarom dat is, kan die ander daar begrip voor tonen. Het is soms wel zwaar, maar als je echt van iemand houdt en die persoon verder gewoon goed voor je is, dan zou ik dat niet bestempelen als matige vriend of vriendin.
stijn dan, en ggmmquote:Op woensdag 16 september 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net diepngedacht.
Tjacka is echt de enige jood die ik ken.
tjacka is mijn maat sinds hij in bloembollen zat ofzoquote:
in de kaas nog zelfsquote:Op woensdag 16 september 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka is mijn maat sinds hij in bloembollen zat ofzo
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka is mijn maat sinds hij in bloembollen zat ofzo
oja mooie tijdquote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in de kaas nog zelfs
toen had ik nachtdiensten
wanneer het me uitkomtquote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe lang wachten jullie met berichten terugsturen meestal?
Ik enkele minuten tot enkele dagen
secondenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Zo ben ik ookquote:Op woensdag 16 september 2015 23:00 schreef Tjacka het volgende:
een vriendin van mij is zo irritant hé
ben je in heel gesprek reageert ze vet snel terug hele tijd
en dan ineens zonder te zeggen uit het niks helemaal niet meer
best irritant
ik lees het ook soms en dan vergeet ik hetquote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ja maar soms heb je gewoon helemaal geen zin om te antwoorden.quote:
Depends on the person..quote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
directquote:Op woensdag 16 september 2015 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe snel bij iemand die je graag mag dan?
Gewoon als ik het bericht zie en kan antwoordenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe snel bij iemand die je graag mag dan?
Je gaat sochtends toch gewoon douchen neem ik aan?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:06 schreef Tjacka het volgende:
zou ik nu al gaan douchen
kan ik morgen uitslapen
quote:
Hebben jullie ook smartphone?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:06 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gewoon als ik het bericht zie en kan antwoorden
1x per dag is toch genoegquote:Op woensdag 16 september 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je gaat sochtends toch gewoon douchen neem ik aan?
idd net als niet tandenpoetsenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kkr vies man sochtends niet douchen
kom zo moeilijk in slaapquote:Op woensdag 16 september 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kkr vies man sochtends niet douchen
Hele nacht in je bed liggen die de meeste mensen maximaal omd e paar weken verschonen.quote:
Ja en ik gebruik hem constant eigenlijk.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie ook smartphone?
Zou doodvermoeid worden als ik dat de hele dag moest doen. Als je paar uurtjes achter een vaste pc zit gaat het snel antwoorden nog wel.
heb ik al drie weken niet gedaan ofzoquote:Op woensdag 16 september 2015 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hele nacht in je bed liggen die de meeste mensen maximaal omd e paar weken verschonen.
Zweten in dat beddegoed.
Bahbahbah
Karma voor Shawgod.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:10 schreef Tjacka het volgende:
guardado tot half oktober geblesseerd![]()
![]()
smaillinggod
ik moet van mijn pa die hele douche droog makenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Sochtends douchen kost ook maar 2 minuten om schoon te zijn?
wtfquote:Op woensdag 16 september 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet van mijn pa die hele douche droog maken
dat kost zeker 14 minuten
wtf.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik moet van mijn pa die hele douche droog maken
dat kost zeker 14 minuten
ik heb een vraag over bestuursrecht en hij houdt van bestuursrechtquote:
Tja met twee personen word het ook sneller zweterig, alleen blijft het wel echt langer aanvaardbaar.quote:
oh je kan het beste een vuile opmerking maken dan is hij er als de kippen bijquote:Op woensdag 16 september 2015 23:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb een vraag over bestuursrecht en hij houdt van bestuursrecht
OCD he.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja met twee personen word het ook sneller zweterig, alleen blijft het wel echt langer aanvaardbaar.
ik DM hem wel gewoonquote:Op woensdag 16 september 2015 23:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
oh je kan het beste een vuile opmerking maken dan is hij er als de kippen bij
hoe vaak maak jij badkamer schoonquote:
Weet je hoe ranzig die randjes in de douche worden als je niet elke keer zeepresten uit de douche spoelt en afdroogt?quote:
makkelijk praten als je toch niet schoonmaakt tochquote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je hoe ranzig die randjes in de douche worden als je niet elke keer zeepresten uit de douche spoelt en afdroogt?
Dat heeft niks te maken met de badkamer droogmaken tochquote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je hoe ranzig die randjes in de douche worden als je niet elke keer zeepresten uit de douche spoelt en afdroogt?
ik moet hem altijd droog achter latenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoe vaak maak jij badkamer schoon
Als je elke keer na het douchen dat afspoelen en afdrogen doet hoef je de douche verder nooit echt schoon te maken. Alleen met allesreiniger de douchekop en putdekseltje enzo.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
makkelijk praten als je toch niet schoonmaakt toch
uit spoelen is toch logischquote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of het ook wat doet voor die nasty schimmelpuntjes. Maar sowieso voorkomt het al een hoop kalk dus sowieso moeite waard.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met de badkamer droogmaken toch
hihiquote:Op woensdag 16 september 2015 23:17 schreef Catkiller het volgende:
Ik dacht dat Tjacka het over zijn vriendje had.
Klinkt wel als een vervelende situatie.quote:
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klinkt wel als een vervelende situatie.
Hij had het over een hij en douche droog maken en zo, eisen die ik niet van een vader verwacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |