hoe vaak maak jij badkamer schoonquote:
Weet je hoe ranzig die randjes in de douche worden als je niet elke keer zeepresten uit de douche spoelt en afdroogt?quote:
makkelijk praten als je toch niet schoonmaakt tochquote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je hoe ranzig die randjes in de douche worden als je niet elke keer zeepresten uit de douche spoelt en afdroogt?
Dat heeft niks te maken met de badkamer droogmaken tochquote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je hoe ranzig die randjes in de douche worden als je niet elke keer zeepresten uit de douche spoelt en afdroogt?
ik moet hem altijd droog achter latenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
hoe vaak maak jij badkamer schoon
Als je elke keer na het douchen dat afspoelen en afdrogen doet hoef je de douche verder nooit echt schoon te maken. Alleen met allesreiniger de douchekop en putdekseltje enzo.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
makkelijk praten als je toch niet schoonmaakt toch
uit spoelen is toch logischquote:Op woensdag 16 september 2015 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of het ook wat doet voor die nasty schimmelpuntjes. Maar sowieso voorkomt het al een hoop kalk dus sowieso moeite waard.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat heeft niks te maken met de badkamer droogmaken toch
hihiquote:Op woensdag 16 september 2015 23:17 schreef Catkiller het volgende:
Ik dacht dat Tjacka het over zijn vriendje had.
Klinkt wel als een vervelende situatie.quote:
valt wel mee hoorquote:Op woensdag 16 september 2015 23:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klinkt wel als een vervelende situatie.
Hij had het over een hij en douche droog maken en zo, eisen die ik niet van een vader verwacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |