SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Kan ook nog weer in allerlei gradaties. Maar iemand afstandelijk behandelen voor langere periode vind ik eigenlijk ook wel erg gedrag, kun je iemand grandioos naar en onzeker mee maken. Soort van emotionele verwaarlozing.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedrog. Vrijheid ontnemen. Geen respect voor de ander hebben.
Al is dat wel iets erger dan matig natuurlijk.
Zijn we net van dat Griekenland gedoe af hebben we een nog grotere geld verspilling gevonden allemaal voor status binnen Europa.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Vluchtelingen kosten nu al weer 1 miljard extra wtf G
LOL.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef ze je geld en ze maken het op zal je bedoelen.
Als je erover praat en uitlegt waarom dat is, kan die ander daar begrip voor tonen. Het is soms wel zwaar, maar als je echt van iemand houdt en die persoon verder gewoon goed voor je is, dan zou ik dat niet bestempelen als matige vriend of vriendin.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook nog weer in allerlei gradaties. Maar iemand afstandelijk behandelen voor langere periode vind ik eigenlijk ook wel erg gedrag, kun je iemand grandioos naar en onzeker mee maken. Soort van emotionele verwaarlozing.
quote:Op woensdag 16 september 2015 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geef ze je geld en ze maken het op zal je bedoelen.
Geloof er niets van dat we daar al vanaf zijn. Deze week weer verkiezingen daar toch.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn we net van dat Griekenland gedoe af hebben we een nog grotere geld verspilling gevonden allemaal voor status binnen Europa.
Communicatie is ook een matig punt bij mij.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je erover praat en uitlegt waarom dat is, kan die ander daar begrip voor tonen. Het is soms wel zwaar, maar als je echt van iemand houdt en die persoon verder gewoon goed voor je is, dan zou ik dat niet bestempelen als matige vriend of vriendin.
stijn dan, en ggmmquote:Op woensdag 16 september 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb net diepngedacht.
Tjacka is echt de enige jood die ik ken.
tjacka is mijn maat sinds hij in bloembollen zat ofzoquote:
in de kaas nog zelfsquote:Op woensdag 16 september 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka is mijn maat sinds hij in bloembollen zat ofzo
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka is mijn maat sinds hij in bloembollen zat ofzo
oja mooie tijdquote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in de kaas nog zelfs
toen had ik nachtdiensten
wanneer het me uitkomtquote:Op woensdag 16 september 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe lang wachten jullie met berichten terugsturen meestal?
Ik enkele minuten tot enkele dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |