en andere labiel noemenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vandaag de crematie van oma . Het wegvallen van haar heeft mij aan het denken gezet om het leven aan te gaan.
Ja bedankt het was zwaar maar ben ergens opgelucht dat ze nu weer bij haar man en twee zoons is.quote:
Redelijk, ex was meer dan 3 jaar, dat was mijn eerste relatie. Laatste halfjaar was wel trekken aan een dood paard. Toen heb ik kerst gevierd met Kaneeltje een maand daarna ongeveer en dat liep een beetje uit de hand.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
kan toch
maar wel lange relaties dan?
Ah daarom is whatsapp zo stilquote:Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Mijn whatsapp blijft continu bezig met verbinden
mooi dat je daar je rust uit haaltquote:Op woensdag 16 september 2015 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja bedankt het was zwaar maar ben ergens opgelucht dat ze nu weer bij haar man en twee zoons is.
Bedankt. Nu heb ik Hilbrand Nawijn - Jumpen in mn hoofd.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Was vandaag weer raak in Ede met de treinjumpers
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt. Nu heb ik Hilbrand Nawijn - Jumpen in mn hoofd.
Nare zakenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:53 schreef Fok-it het volgende:
Was vandaag weer raak in Ede met de treinjumpers
Als hij het weer doet ga ik je weer overladen met appjesquote:Op woensdag 16 september 2015 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah daarom is whatsapp zo stil
Altijd dezelfde gebieden hequote:
Hoezo is toch een mooie gedachten waarom doe je zo hatelijk Tjakka?quote:
Heeft opso stiekem een penis?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als hij het weer doet ga ik je weer overladen met appjes
Wil je aub stoppen met die naaktfoto's :sssquote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als hij het weer doet ga ik je weer overladen met appjes
:s moet kaneelstokje nog sturenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je aub stoppen met die naaktfoto's :sss
ik vond je gedrag gewoon net even sneuquote:Op woensdag 16 september 2015 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoezo is toch een mooie gedachten waarom doe je zo hatelijk Tjakka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |