quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Een knappe loodgieter (lijkt op Rusnak) maakt zijn spullen klaar om lekker te gaan klussen bij Opso in huis. Opso verwacht helemaal geen loodgieter en roept dan ook: “Wat moeten jij?” De loodgieter zegt: “Ik kom voor een schijtbak die niet werkt.” Ow, wacht zegt Opso en roept naar binnen : ´Dr.mikey Het is voor jou, de sociale dienst!”
Whutquote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nooit single geweest. Best raar.
Was je al aan het hosselen in de couveuse?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
wil je niks aanpraten verder maar ben je dan niet gewoon bang om alleen te zijnquote:Op woensdag 16 september 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee het ging vrij per ongeluk eigenlijk, was niet de bedoeling.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:50 schreef Elan het volgende:
[..]
wil je niks aanpraten verder maar ben je dan niet gewoon bang om alleen te zijn
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het oog ziet niet wat op het netvlies valt,
Het oor hoort niet wat het trommelvlies doet trillen,
Het ziet en het hoort wat in het hart ligt
En fijnzinnigheid is altijd waar
Kwetsbaarheid is ook altijd waar
Lompheid en wreedheid zijn een dagelijkse werkelijkheid,
Maar een werkelijkheid, nooit de waarheid
En de werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijftik wil niet offtopic gaan maar dit gaat echt te verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan tochquote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee het ging vrij per ongeluk eigenlijk, was niet de bedoeling.
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik wil niet offtopic gaan maar dit gaat echt te ver
wat?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aldus Morta die niet om daten, chcks en seks geeftquote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ai gecondoleerd manquote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vandaag de crematie van oma . Het wegvallen van haar heeft mij aan het denken gezet om het leven aan te gaan.
Als de nacht verdwijntquote:Op woensdag 16 september 2015 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sterkte en gecondoleerd.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had vandaag de crematie van oma . Het wegvallen van haar heeft mij aan het denken gezet om het leven aan te gaan.
Dit is bijna nog liever dan een donut gevenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als de nacht verdwijnt
En de zon weer schijnt
Als ik jou zo zie
Klinkt een symfonie
En je weet
Hoeveel ik van je hou
Heel mijn hart
Slaat over voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |