Binnen de minuut wel al had ik laatst een moeilijk gesprek over mijn overleden oma dan zit ik echt te zoeken naar de juiste woorden.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe snel bij iemand die je graag mag dan?
spannend als je zo tegen mij praatquote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Morgen krijg je er spijt van.
indiaas rijbewijs is ook gewoon geldig in ukquote:Op woensdag 16 september 2015 23:42 schreef Toto69 het volgende:
Zeer interessante docu over India en charlatans daar. Je kan daar gewoon je eigen overlijdensakte en zo kopen om fraude te plegen etc
Goed ziekenhuis in Dehli of Mumbai is prima daar jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef Stompzinnig het volgende:
Ach, als westerling heb je het prima in een ziekenhuis daar, als je niet in een paupergat zit.
Tjacka is toch van dat labiele mens met die Betty Boob UI?quote:
Emma Stone-UI*quote:Op woensdag 16 september 2015 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tjacka is toch van dat labiele mens met die Betty Boob UI?
dat ligt er aanquote:Op woensdag 16 september 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is het een traditie geworden om mij elke dag weer met een ander user te koppelen?
Ze zegt de hele tijd singleleef beste leefquote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
dat ligt er aan
je komt wel over alsof je heel nadrukkelijk op zoek bent
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Een knappe loodgieter (lijkt op Rusnak) maakt zijn spullen klaar om lekker te gaan klussen bij Opso in huis. Opso verwacht helemaal geen loodgieter en roept dan ook: “Wat moeten jij?” De loodgieter zegt: “Ik kom voor een schijtbak die niet werkt.” Ow, wacht zegt Opso en roept naar binnen : ´Dr.mikey Het is voor jou, de sociale dienst!”
Xcatch dinges toch.quote:
gvdquote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Een knappe loodgieter (lijkt op Rusnak) maakt zijn spullen klaar om lekker te gaan klussen bij Opso in huis. Opso verwacht helemaal geen loodgieter en roept dan ook: “Wat moeten jij?” De loodgieter zegt: “Ik kom voor een schijtbak die niet werkt.” Ow, wacht zegt Opso en roept naar binnen : ´Dr.mikey Het is voor jou, de sociale dienst!”
daarom juistquote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zegt de hele tijd singleleef beste leef
Single leef beste leef.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
dat ligt er aan
je komt wel over alsof je heel nadrukkelijk op zoek bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:47 schreef Tjacka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |