SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nice. Ik mag morgen weer.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wel chill dat ik een redelijke spiegel heb die ik kan verplaatsen zodat je ook kan checken dat je in de goede posities blijft
ging eerst al snel rug buigen bij de squats
Hij zal vast geen zin meer in jou hebbenquote:
Dat moet hij weten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal vast geen zin meer in jou hebben
Hahaha.quote:
Ban?quote:
Ja, dat was wel je maatje.quote:
Klopt. Een eerlijk en oprecht persoon waar je wist waar die voor stond. Wij waren het vaak oneens maar er was een wederzijdig respectquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ban?
[..]
Ja, dat was wel je maatje.
Volkomen hetero jij jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
Wat vinden jullie van biebers nieuwe nmmr
what do you mean
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Een eerlijk en oprecht persoon waar je wist waar die voor stond. Wij waren het vaak oneens maar er was een wederzijdig respect
Wat. Ik heb nooit problemen met etsu gehadquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hou op Inso. Lang genoeg getroltl
hap hapquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wist niet dat luisteren naar een bepaald nummer gelijk staat aan homo zijn?
Fijn. Ik kan eerlijk gezegd niet die mening delen, maar fijn dat jij het zo ervoer met hem.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Een eerlijk en oprecht persoon waar je wist waar die voor stond. Wij waren het vaak oneens maar er was een wederzijdig respect
Ook niet met Paxquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat. Ik heb nooit problemen met etsu gehad
Slik slik*quote:
Weet je hoeveel jouw mening mij boeitquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fijn. Ik kan eerlijk gezegd niet die mening delen, maar fijn dat jij het zo ervoer met hem.
Als je problemen met Pax hebt dan moet je toch echt naar jezelf gaan kijken.quote:
I don't know. Je quote me, je spreekt me aan, dus blijkbaar genoeg om het gesprek voort te zetten?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je hoeveel jouw mening mij boeit
Wie heeft dat dan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je problemen met Pax hebt dan moet je toch echt naar jezelf gaan kijken.
Je legde de nadruk wel op eerlijk en oprechtquote:
quote:
quote:
Ik vond etsu eerlijk en oprecht jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je legde de nadruk wel op eerlijk en oprecht
nee ik niet alleen wel eens geproefdquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nee ik niet alleen wel eens geproefd
Geen idee?quote:
Wauw. Gaat dit nu weer over sexualiteit?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je legde de nadruk wel op eerlijk en oprecht
[..]
Nee?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geen idee?
[..]
Wauw. Gaat dit nu weer over sexualiteit?
quote:
[..]
quote:
Oh oke. My bad.quote:
Bij Mortaxx is er enkelquote:
Dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond etsu eerlijk en oprecht ja
Ja, maar het was een random feitje wat niet logisch was te vertellen in deze context.quote:
wat nou weer danquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oh oke. My bad.
[..]
Bij Mortaxx is er enkelaan.
Of je hebt onvoldoende proteins binnen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je konki dom als je dat doet
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je problemen met Pax hebt dan moet je toch echt naar jezelf gaan kijken.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Of je hebt onvoldoende proteins binnen.
zitten weinig eiwitten in hoor, voornamelijk mineralenquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De helft van jouw opmerkingen zijn one liners die je verwacht van een blonde chick met een IQ van 50. Dat maakt het zo hilarisch grappig, want dat ben je duidelijk niet.quote:
Waarom zou je het niet geloven.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap niet waarom ik van trolls wordt geclaimt
I got your back, boo.quote:
Ik hou niet van dat gedraaiquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet geloven.
Het is niet echt recht toe recht aan maar we komen niet allemaal uit Rotterdam
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zitten weinig eiwitten in hoor, voornamelijk mineralen
Wel wat. De Macro's zijn geweldig. Alleen om nou een paar 100 G's naar binnen te nemen is toch wel wat overdreven.quote:
Ik ook niet. Maar dat maakt het niet ongeloofwaardig opzichquote:
JIJ GING EROVER DOOR.quote:
Beter dan andere mensen het altijd geven.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
altijd andere mensen de schuld geven
Brammetje wil graag laten weten dat hij er isquote:
Ik vind het apart.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat maakt het niet ongeloofwaardig opzich
Misschien welquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De helft van jouw opmerkingen zijn one liners die je verwacht van een blonde chick met een IQ van 50. Dat maakt het zo hilarisch grappig, want dat ben je duidelijk niet.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brammetje wil graag laten weten dat hij er is
Het zal wel met randzaken buiten fok te maken hebben. Achja. Ieder z`n ding daarinquote:
Jij ook overigens hoorquote:
Sorry zo fluister ik op FOK.quote:
OEH GIRLquote:
Ja. Godverdomme. Speciale gelegenheid.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brammetje wil graag laten weten dat hij er is
Dan snap ik verder sowieso niet waarom het relevant voor den foks isquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal wel met randzaken buiten fok te maken hebben. Achja. Ieder z`n ding daarin
rullevant*quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan snap ik verder sowieso niet waarom het relevant voor den foks is
Klaar Fylaxquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
Msnsen die zich schamen voor hun geaardheid en dat niet gewoon zeggen
ik kan me een whisper van jou herinnerenquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
Kap eens.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
jij?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Non-binary gender fluid was het toch Fylax?
Kan zo op Tumblr. Daar word je aanbeden als je niet hetero, bi, gay, trans maar gewoon genderfluid bent
of zwedenquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Non-binary gender fluid was het toch Fylax?
Kan zo op Tumblr. Daar word je aanbeden als je niet hetero, bi, gay, trans maar gewoon genderfluid bent
Dusdanig veel dat je als gender fluid de ene keer gay bent en de andere keer straightquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
snap verder niet zo wat genderidentiteit te maken heeft met seksualiteit waar ik het over heb
maar goed
... Wat? Seriously?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
snap verder niet zo wat genderidentiteit te maken heeft met seksualiteit waar ik het over heb
maar goed
Hier snap ik even helemaal geen ene flikker van?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dusdanig veel dat je als gender fluid de ene keer gay bent en de andere keer straight
Uh ja?quote:
Als jij op mannen valt. En je voelt je de ene dag een man ben je gayquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hier snap ik even helemaal geen ene flikker van?
Oh zo.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij op mannen valt. En je voelt je de ene dag een man ben je gay
Als je je de andere dag een vrouw voelt straight
?
Gewoon iets wat we gebruiken om mensen te defineren die zich niet houden aan de kaders waar wij gender stereotypes in zetten.quote:
Volgens jou was dat gisteren nog verbonden.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uh ja?
Ik heb het over dat je je niet moet schamen om je geaardheid te vertellen en opeens gaat het over genderidentiteit
uh oke
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh zo.
Geen idee hoe dat werkt verder.
Moet je aan zo iemand vrgaen
Waar haal jij deze onzin nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens jou was dat gisteren nog verbonden.
Ehm. Dat is dus een beetje lastig. En daarom zou Gay/straight moeten worden gebaseerd op geslachte/sekse niet gender.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij op mannen valt. En je voelt je de ene dag een man ben je gay
Als je je de andere dag een vrouw voelt straight
?
jij bent echt hypocrietquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh zo.
Geen idee hoe dat werkt verder.
Moet je aan zo iemand vrgaen
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent echt hypocriet
maar blijkbaar vind je dit een leuke act
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar haal jij deze onzin nou weer vandaan?
Zeker als er verder geen antwoorden op komen en het maar moet worden stilgezwegenquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
gekkigheid allemaal houden inso en ik niet van
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent echt hypocriet
go paxquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent echt hypocriet
Hou er maar over op fylax. Response gaat er toch niet komenquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:26 schreef Fylax het volgende:
Je mag tegenwoordig niets meer zeggen.
Helaas niet nee.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hou er maar over op fylax. Response gaat er toch niet komen
ik ben soms een relnichtquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hitst de boel ook alleen maar op he mannetje
Ik zie wat daar staat.quote:
Bij nader inzien was het niet verstandig om te zeggenquote:
Geen zorgen. Je geheim is veilig bij mij.quote:Op vrijdag 11 september 2015 06:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij nader inzien was het niet verstandig om te zeggen
quote:Op vrijdag 11 september 2015 06:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen zorgen. Je geheim is veilig bij mij.![]()
1 lobi voor elkaarquote:Op vrijdag 11 september 2015 06:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Geen geheimen voor jou toch?
ze mogen tegenwoordig ook al gratis naar groningen - twentequote:Op vrijdag 11 september 2015 10:26 schreef Tjacka het volgende:
vanmiddag op de thee bij mijn syrische vrienden
zin in
echt?quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze mogen tegenwoordig ook al gratis naar groningen - twente
ja, ik neem aan dat ze na zo'n wedstrijd snel terug gaan naar turkijequote:
dit is nog heftiger terug sturen dan ze in australie doenquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, ik neem aan dat ze na zo'n wedstrijd snel terug gaan naar turkije
Legia is wel een mooie wedstrijd voor ze.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:29 schreef Tjacka het volgende:
ze moeten hun gratis naar ajax-celtic laten gaan
dan komen ze nooit meer
dan zijn ze doodquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Legia is wel een mooie wedstrijd voor ze.
ja thee en gebak lekker manquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kunnen we thee drinken op de begravenis. Niet dan.
komt door jouw getheeleutquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja thee en gebak lekker man
inso we schrikken de rest af denk ik
Nou... Daar is het koopavond tot 21:00 en er is daar een Primarkquote:
Dat brengt mij bij m'n volgende vraag.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nou... Daar is het koopavond tot 21:00 en er is daar een Primark
Een drol achterlaten bij de kassa... Wat denk je zelf? Die essentials kopen ^^quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat brengt mij bij m'n volgende vraag.
Wat moet je bij de Primark.
Je hebt tegenwoordig allemaal hippe siroopjes, ga gewoon kijken en proberen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik ga limonade siroop kopen vandaag maar welke is eigenlijk lekker?Ik wil geen standaard smaken zoals aardbei
Tropisch fruitquote:Op vrijdag 11 september 2015 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik ga limonade siroop kopen vandaag maar welke is eigenlijk lekker?Ik wil geen standaard smaken zoals aardbei
quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:13 schreef Amarantha het volgende:
Schrik me doodKuroi rent als een gek ineens ergens op af, zie haar vervolgens met iets in haar bek weglopen. Maar het is geen muis, het is maar een vlinder gelukkig.
Schattig zegt die. Huisgenoot van mij heeft in een week tijd al 2 levende muizen gevangen omdat Kuroi ze mee naar binnen neemt. Vet schattig jaquote:
Ik had er eentje die door de midden gescheurd was en de ingewanden waren vast geplakt aan mijn vloer. Die heb ik eraf moeten krabben met een plamuurmes.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schattig zegt die. Huisgenoot van mij heeft in een week tijd al 2 levende muizen gevangen omdat Kuroi ze mee naar binnen neemt. Vet schattig jaIk krijg de muizen dan toch liever dood, kan ik ze meteen weggooien.
Dat heb ik nog steeds liever dan een levende muis eigenlijkquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had er eentje die door de midden gescheurd was en de ingewanden waren vast geplakt aan mijn vloer. Die heb ik eraf moeten krabben met een plamuurmes.
Citroen is lekker zeker met warm weer.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Oké... Je bent gek.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds liever dan een levende muis eigenlijk
Ik lees alle suggesties wel hoorquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Maar je negeert mijn smaak aanraadsel.
Daarom gewoon iets makkelijks makenquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nergens echt zin in, geen echte voorkeur hmhmhm.
Piemel.quote:
Zeg nou: "Goed idee, Bram, ik bied mij aan."quote:
Ja, want hij zou echt willen dat ik zn lul op eet ja. Welke man wil dat nou nietquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeg nou: "Goed idee, Bram, ik bied mij aan."
Nouja. Opeten is niet nodig.... En daar laat ik het bij, dit gaat alweer veels te ver.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want hij zou echt willen dat ik zn lul op eet ja. Welke man wil dat nou niet
Bram probeert elke jongen hier te brainwashenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom gaat het altijd over piemels als bram er is.
Moeten er meerderen uit de kast komen ?![]()
ja jij hahahaquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom gaat het altijd over piemels als bram er is.
Moeten er meerderen uit de kast komen ?![]()
Het lukt niet echt bij jou, jammer. Had je graag samen gelukkig zien worden met een ander knappe vikingquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Bram probeert elke jongen hier te brainwashen
Ik ben onseksueelquote:
Ik pasquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het lukt niet echt bij jou, jammer. Had je graag samen gelukkig zien worden met een ander knappe viking![]()
Eh freya
Ik wil helemaal geen kers zijnquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je de kers op mijn taart zijn?
Ik ben niet echt vatbaar voor versierpogingen en zeker niet op het internetquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver je verpest mijn versierzin
Als jij een hamburger was noemde ik je Mc Ijskoud huehuehuequote:Op vrijdag 11 september 2015 15:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben niet echt vatbaar voor versierpogingen en zeker niet op het internet
Dit is wel heel slechtquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij een hamburger was noemde ik je Mc Ijskoud huehuehue
aseksueel is dat aapjequote:Op vrijdag 11 september 2015 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het lukt niet echt bij jou, jammer. Had je graag samen gelukkig zien worden met een ander knappe viking![]()
Eh freya
[..]
Ik ben onseksueel
Natuurlijk kom je dan wel tevoorschijn he vieze lurker.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Zijn hardnekkige diarree waar ie niet vanaf komt
Bokje. Net was ik nog een Grieks godinquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet
wel een soort bokje ben jij
Niks lurker, luie studentquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Natuurlijk kom je dan wel tevoorschijn he vieze lurker.
is je vader een piraat?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bokje. Net was ik nog een Grieks godin
Maar 2 bananen? Je bent heel wat van plan vanaaf ofnie?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb kaashapjes voor in de oven gekocht en 2 bananen. En geen chips of chocolade ofzo
respect11!11!quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb kaashapjes voor in de oven gekocht en 2 bananen. En geen chips of chocolade ofzo
Meer dan 2 bananen eten vandaag ben ik niet van plan neequote:Op vrijdag 11 september 2015 15:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar 2 bananen? Je bent heel wat van plan vanaaf ofnie?
kaashapjes zijn ook slechtquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Dat weet ik maar had ik al paar dagen zin inquote:
goed dieetquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meer dan 2 bananen eten vandaag ben ik niet van plan nee
Op warme dagen eet ik fruit alsof het snoepjes zijn. Denk dat ik straks een fruitsalade ga makenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meer dan 2 bananen eten vandaag ben ik niet van plan nee
koop worteltjes, tomaat en komkommer om te snackenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:48 schreef Amarantha het volgende:
En heb sowieso op dit moment vooral behoefte aan meer water/limonade drinken en 's avonds niet/minder chips enz eten. Alleen in het weekend bijv. nog een zak chips ofzo.
Hmm komkommer is wel een goed ideequote:Op vrijdag 11 september 2015 15:49 schreef Typisch het volgende:
koop worteltjes, tomaat en komkommer om te snacken
Graag gedaan
daar moet ik altijd zo van boerenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm komkommer is wel een goed idee
Nou, ik wil morgen denk ik misschien wel even kijken op de kermis.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Jullie nog leuke plannen dit weekend?
Leukquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, ik wil morgen denk ik misschien wel even kijken op de kermis.
Vandaag is de laatste mooie zomerdag hoorde ik. Volgend jaar pas weerquote:
welke?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voetbal kijken en uit en jijquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Jullie nog leuke plannen dit weekend?
fokken dus?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik heb niet echt plannen eigenlijk.
Zag ze een week of anderhalf terug alles opzetten. Denk dat ik vandaag ga, volgens weervoorspeling is het vanaf morgen dramaquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'Zomerdag', het is nog geen eens een beetje warmquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag is de laatste mooie zomerdag hoorde ik. Volgend jaar pas weer
Den Haagquote:
Ohquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Zag ze een week of anderhalf terug alles opzetten. Denk dat ik vandaag ga, volgens weervoorspeling is het vanaf morgen drama
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'Zomerdag', het is nog geen eens een beetje warm.
Ik kan me echt niet herinneren dat zomers in Nederland voorheen ook zo koud waren als deze, maar ok. Voor mijn gevoel echt drie mooie dagen gehad en dat was het, ik vond het echt niks![]()
.
Maar ok ok ok, volgend jaar ga ik naar een warm land op vakantie ofzoiets.
[..]
Den Haag
[..]
Oh, shit. Wat is drama? Maar even weerbericht kijken
Lol, was jij dat?quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest dinsdag avond naar huis rijden.. en mijn twee koplampen waren kapot. Maar ze waren serieus gewoon tegelijkertijd kapot gegaan (of vlak na elkaar) spannend he
.
En iedereen seinen en ik maar JA IK WEET HET KAN ER NIKS AAN DOEN
Godverdomme godverdomme, moet werken morgen dus zal wel druk zijn noooooquote:
Hoe weet je nou dat ik t was, welke auto rij ik in?!quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook zitten seinen naar jou
ik heb je ook gezienquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ik t was, welke auto rij ik in?!
Rip crack, zal vandaag ook druk zijn denk ik.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Godverdomme godverdomme, moet werken morgen dus zal wel druk zijn nooooo
wow herkenbaarquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe wel debiel in mn auto. Als er een liedje op de radio komt die ik heel leuk vind zet ik 'm op zn hardst en ga ik helemaal los in mn auto. En soms zwaaien naar andere, of als iemand belt in zn auto even wijzen dat dat niet mag.. of duim omhoog doen naar iemand met zelfde auto
LEUK MAN LEUK.
Werk je nog als kokinquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Godverdomme godverdomme, moet werken morgen dus zal wel druk zijn nooooo
Weet ik niet, maar zag wel een auto rijden zonder lichten aanquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ik t was, welke auto rij ik in?!
Si, 12 uur in de week nu.. En dan nog beetje als huishoudelijk hulp.quote:
Dat is waar.. maar redelijk watquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zag wel een auto rijden zonder lichten aanZijn niet veel mensen die s avonds rijden zonder lichten.
aardig vreemdquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe wel debiel in mn auto. Als er een liedje op de radio komt die ik heel leuk vind zet ik 'm op zn hardst en ga ik helemaal los in mn auto. En soms zwaaien naar andere, of als iemand belt in zn auto even wijzen dat dat niet mag.. of duim omhoog doen naar iemand met zelfde auto
LEUK MAN LEUK.
Met chocola: jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik pepernoten halen nu ja of nee?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb gisteren mijn zakje opgegeten maar ik had er schijnbaar vier overgelaten. VIER?!quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik pepernoten halen nu ja of nee?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:17 schreef Crack_ het volgende:
LEUK MAN LEUK.
Mensen vinden dat hartstikke leuk, alleen nog maar leuke reacties gehad. Ook op dat bellen in de autoquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:20 schreef Viro het volgende:
[..]Heb dat nooit gedaan. Nou ja alleen muziek hard aanstaan als ik op de snelweg ben.
Dat moet je juist binnen de bebouwde kom doen, beetje snel optrekken erbijquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:20 schreef Viro het volgende:
[..]Heb dat nooit gedaan. Nou ja alleen muziek hard aanstaan als ik op de snelweg ben.
Dat zijn kruidnoten.quote:
Wie wat bewaart, die heeft wat toch.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb gisteren mijn zakje opgegeten maar ik had er schijnbaar vier overgelaten. VIER?!![]()
hahahaha, moest lachen.
Wat dan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet binnekort ook dagelijks een tijdje "veel" gaan rijden
oke doeiquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn kruidnoten.
[..]
Wie wat bewaart, die heeft wat toch.
Ok ok, ik spring nu op fietsje voor de pepernoten
Ohhh, ja studie is bij mij ook de reden. Maar ik wil ook niet verhuizen.quote:
Ik ga het wel doen komende maanden. Maar eerste tijd rijden. Vind ik opzich best prima.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ja studie is bij mij ook de reden. Maar ik wil ook niet verhuizen.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga het wel doen komende maanden. Maar eerste tijd rijden. Vind ik opzich best prima.
Reed op de veursestraatweg richting noordsingel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Si, 12 uur in de week nu.. En dan nog beetje als huishoudelijk hulp.
[..]
Dat is waar.. maar redelijk wat. Welke kleur was mn auto dan?! Of waar was het?
Nee, was ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Reed op de veursestraatweg richting noordsingel.
Erg zegquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga altijd debiel dansen op muziek, ben er laatst op aangesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |