Ik wil helemaal geen kers zijnquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil je de kers op mijn taart zijn?
Ik ben niet echt vatbaar voor versierpogingen en zeker niet op het internetquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver je verpest mijn versierzin
Als jij een hamburger was noemde ik je Mc Ijskoud huehuehuequote:Op vrijdag 11 september 2015 15:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben niet echt vatbaar voor versierpogingen en zeker niet op het internet
Dit is wel heel slechtquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als jij een hamburger was noemde ik je Mc Ijskoud huehuehue
aseksueel is dat aapjequote:Op vrijdag 11 september 2015 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het lukt niet echt bij jou, jammer. Had je graag samen gelukkig zien worden met een ander knappe viking![]()
Eh freya
[..]
Ik ben onseksueel
Natuurlijk kom je dan wel tevoorschijn he vieze lurker.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Zijn hardnekkige diarree waar ie niet vanaf komt
Bokje. Net was ik nog een Grieks godinquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet
wel een soort bokje ben jij
Niks lurker, luie studentquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Natuurlijk kom je dan wel tevoorschijn he vieze lurker.
is je vader een piraat?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bokje. Net was ik nog een Grieks godin
Maar 2 bananen? Je bent heel wat van plan vanaaf ofnie?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb kaashapjes voor in de oven gekocht en 2 bananen. En geen chips of chocolade ofzo
respect11!11!quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb kaashapjes voor in de oven gekocht en 2 bananen. En geen chips of chocolade ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |