Dat heb ik nog steeds liever dan een levende muis eigenlijkquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had er eentje die door de midden gescheurd was en de ingewanden waren vast geplakt aan mijn vloer. Die heb ik eraf moeten krabben met een plamuurmes.
Citroen is lekker zeker met warm weer.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik ga limonade siroop kopen vandaag maar welke is eigenlijk lekker?Ik wil geen standaard smaken zoals aardbei
Oké... Je bent gek.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds liever dan een levende muis eigenlijk
Ik lees alle suggesties wel hoorquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Maar je negeert mijn smaak aanraadsel.
Daarom gewoon iets makkelijks makenquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nergens echt zin in, geen echte voorkeur hmhmhm.
Piemel.quote:
Zeg nou: "Goed idee, Bram, ik bied mij aan."quote:
Ja, want hij zou echt willen dat ik zn lul op eet ja. Welke man wil dat nou nietquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeg nou: "Goed idee, Bram, ik bied mij aan."
Nouja. Opeten is niet nodig.... En daar laat ik het bij, dit gaat alweer veels te ver.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, want hij zou echt willen dat ik zn lul op eet ja. Welke man wil dat nou niet
Bram probeert elke jongen hier te brainwashenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom gaat het altijd over piemels als bram er is.
Moeten er meerderen uit de kast komen ?![]()
ja jij hahahaquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom gaat het altijd over piemels als bram er is.
Moeten er meerderen uit de kast komen ?![]()
Het lukt niet echt bij jou, jammer. Had je graag samen gelukkig zien worden met een ander knappe vikingquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Bram probeert elke jongen hier te brainwashen
Ik ben onseksueelquote:
Ik pasquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het lukt niet echt bij jou, jammer. Had je graag samen gelukkig zien worden met een ander knappe viking![]()
Eh freya
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |