dit is nog heftiger terug sturen dan ze in australie doenquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, ik neem aan dat ze na zo'n wedstrijd snel terug gaan naar turkije
Legia is wel een mooie wedstrijd voor ze.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:29 schreef Tjacka het volgende:
ze moeten hun gratis naar ajax-celtic laten gaan
dan komen ze nooit meer
dan zijn ze doodquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Legia is wel een mooie wedstrijd voor ze.
ja thee en gebak lekker manquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kunnen we thee drinken op de begravenis. Niet dan.
komt door jouw getheeleutquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja thee en gebak lekker man
inso we schrikken de rest af denk ik
Nou... Daar is het koopavond tot 21:00 en er is daar een Primarkquote:
Dat brengt mij bij m'n volgende vraag.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nou... Daar is het koopavond tot 21:00 en er is daar een Primark
Een drol achterlaten bij de kassa... Wat denk je zelf? Die essentials kopen ^^quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat brengt mij bij m'n volgende vraag.
Wat moet je bij de Primark.
Je hebt tegenwoordig allemaal hippe siroopjes, ga gewoon kijken en proberen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik ga limonade siroop kopen vandaag maar welke is eigenlijk lekker?Ik wil geen standaard smaken zoals aardbei
Tropisch fruitquote:Op vrijdag 11 september 2015 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Dus ik ga limonade siroop kopen vandaag maar welke is eigenlijk lekker?Ik wil geen standaard smaken zoals aardbei
quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:13 schreef Amarantha het volgende:
Schrik me doodKuroi rent als een gek ineens ergens op af, zie haar vervolgens met iets in haar bek weglopen. Maar het is geen muis, het is maar een vlinder gelukkig.
Schattig zegt die. Huisgenoot van mij heeft in een week tijd al 2 levende muizen gevangen omdat Kuroi ze mee naar binnen neemt. Vet schattig jaquote:
Ik had er eentje die door de midden gescheurd was en de ingewanden waren vast geplakt aan mijn vloer. Die heb ik eraf moeten krabben met een plamuurmes.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Schattig zegt die. Huisgenoot van mij heeft in een week tijd al 2 levende muizen gevangen omdat Kuroi ze mee naar binnen neemt. Vet schattig jaIk krijg de muizen dan toch liever dood, kan ik ze meteen weggooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |