... Wat? Seriously?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
snap verder niet zo wat genderidentiteit te maken heeft met seksualiteit waar ik het over heb
maar goed
Hier snap ik even helemaal geen ene flikker van?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dusdanig veel dat je als gender fluid de ene keer gay bent en de andere keer straight
Uh ja?quote:
Als jij op mannen valt. En je voelt je de ene dag een man ben je gayquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hier snap ik even helemaal geen ene flikker van?
Oh zo.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij op mannen valt. En je voelt je de ene dag een man ben je gay
Als je je de andere dag een vrouw voelt straight
?
Gewoon iets wat we gebruiken om mensen te defineren die zich niet houden aan de kaders waar wij gender stereotypes in zetten.quote:
Volgens jou was dat gisteren nog verbonden.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Uh ja?
Ik heb het over dat je je niet moet schamen om je geaardheid te vertellen en opeens gaat het over genderidentiteit
uh oke
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh zo.
Geen idee hoe dat werkt verder.
Moet je aan zo iemand vrgaen
Waar haal jij deze onzin nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens jou was dat gisteren nog verbonden.
Ehm. Dat is dus een beetje lastig. En daarom zou Gay/straight moeten worden gebaseerd op geslachte/sekse niet gender.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij op mannen valt. En je voelt je de ene dag een man ben je gay
Als je je de andere dag een vrouw voelt straight
?
jij bent echt hypocrietquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh zo.
Geen idee hoe dat werkt verder.
Moet je aan zo iemand vrgaen
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent echt hypocriet
maar blijkbaar vind je dit een leuke act
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar haal jij deze onzin nou weer vandaan?
Zeker als er verder geen antwoorden op komen en het maar moet worden stilgezwegenquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:18 schreef Hadtjememaar het volgende:
gekkigheid allemaal houden inso en ik niet van
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent echt hypocriet
go paxquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent echt hypocriet
Hou er maar over op fylax. Response gaat er toch niet komenquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:26 schreef Fylax het volgende:
Je mag tegenwoordig niets meer zeggen.
Helaas niet nee.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hou er maar over op fylax. Response gaat er toch niet komen
ik ben soms een relnichtquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hitst de boel ook alleen maar op he mannetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |