Misschien welquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De helft van jouw opmerkingen zijn one liners die je verwacht van een blonde chick met een IQ van 50. Dat maakt het zo hilarisch grappig, want dat ben je duidelijk niet.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brammetje wil graag laten weten dat hij er is
Het zal wel met randzaken buiten fok te maken hebben. Achja. Ieder z`n ding daarinquote:
Jij ook overigens hoorquote:
Sorry zo fluister ik op FOK.quote:
OEH GIRLquote:
Ja. Godverdomme. Speciale gelegenheid.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brammetje wil graag laten weten dat hij er is
Dan snap ik verder sowieso niet waarom het relevant voor den foks isquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal wel met randzaken buiten fok te maken hebben. Achja. Ieder z`n ding daarin
rullevant*quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan snap ik verder sowieso niet waarom het relevant voor den foks is
Klaar Fylaxquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
Msnsen die zich schamen voor hun geaardheid en dat niet gewoon zeggen
ik kan me een whisper van jou herinnerenquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
Kap eens.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
jij?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Non-binary gender fluid was het toch Fylax?
Kan zo op Tumblr. Daar word je aanbeden als je niet hetero, bi, gay, trans maar gewoon genderfluid bent
of zwedenquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Non-binary gender fluid was het toch Fylax?
Kan zo op Tumblr. Daar word je aanbeden als je niet hetero, bi, gay, trans maar gewoon genderfluid bent
Dusdanig veel dat je als gender fluid de ene keer gay bent en de andere keer straightquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
snap verder niet zo wat genderidentiteit te maken heeft met seksualiteit waar ik het over heb
maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |