Dacht dat t troll waaquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pls, dat zag je toch vorig jaar al aankomen als je pax een beetje kent
Ik lig nu lekker in mn bedje maar voel wel m'n rugquote:
hij trollt, niet op reagerenquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik bouw jaren een band op met die mensen. En dan dit.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt goed ik help je wel een keerquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lig nu lekker in mn bedje maar voel wel m'n rug
denk door die 30sec plank (niet kneeling plank)
Maar ik ga morgen serieus beginnen met ook de herhalingen enzo, alleen pull ups dus niet
zat er DIK inquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waarom geloof je me nietquote:
Deze G.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:45 schreef Fylax het volgende:
pax hoor je ook bij de lgbt+ community
wel chill dat ik een redelijke spiegel heb die ik kan verplaatsen zodat je ook kan checken dat je in de goede posities blijftquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Komt goed ik help je wel een keer
pull upsquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lig nu lekker in mn bedje maar voel wel m'n rug
denk door die 30sec plank (niet kneeling plank)
Maar ik ga morgen serieus beginnen met ook de herhalingen enzo, alleen pull ups dus niet
ik weet niet je ziet er zo nederlands uitquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:45 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zat er DIK in
[..]
waarom geloof je me niet
50quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik weet niet je ziet er zo nederlands uit
hoeveel % dan
Moet jij zeggen met ons jarenlang voor de gek houdenquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmm, ik weet bij jou nooit of je serieus bent of je me voor de gek houdt
SHOtS FIREDquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met ons jarenlang voor de gek houden
hehe ja zo gaan die dingenquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
quote:
Echte vrienden weten dat jij pinda bentquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je blijft er wel raar op reageren dat moet ik Inso nagevenquote:
wat bedoel je preciesquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je blijft er wel raar op reageren dat moet ik Inso nageven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |