en als ze de wet overtreden gewoon nog een kopje drinkenquote:Op donderdag 10 september 2015 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kopje thee met hun doen
niks mis met links
we moeten niet nog meer economische migranten toelatenquote:Op donderdag 10 september 2015 23:50 schreef Typisch het volgende:
en hier in ons eigen land hebben we mensen die geen eens een huis kunnen krijgen!
dan laten ze hun familie illegaal overkomenquote:Op donderdag 10 september 2015 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en als ze de wet overtreden gewoon nog een kopje drinken
pro actieve houding altijd goed.quote:
was net bijna klaarquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:00 schreef Typisch het volgende:
is maar een kut plaatje eigenlijk gr
misschienquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon jij bent grappig
moet je morgen weer radio maken
Sick. Die eilanden heb je echt nog letterlijk verlaten strandjesquote:
las op fok dat je malaria pillen moest daarquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sick. Die eilanden heb je echt nog letterlijk verlaten strandjes
Ja je hebtzo`n kaart waar het wel en niet hoeftquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
las op fok dat je malaria pillen moest daar
phu quoc welquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je hebtzo`n kaart waar het wel en niet hoeft
Gewoon deetquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan wordt het Malarone en dat is nog een kostenpost ook
ja weet niet hoe strict dat is, phu quoc is wel rood van aanbevolenquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet niet hoe strict dat is, phu quoc is wel rood van aanbevolen
mijn huisarts wil mij sowieso niet aan malariatabletten eigk
Psychoses he.quote:
Ja dan moetj e sowieso gaan smeren.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Psychoses he.
Lariam zeker niet.
Malarone misschien wel.
smeren met DEET bedoel je?quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan moetj e sowieso gaan smeren.
Als je het elke dag goed doet dan is dat wel effectief hoor
Daarom. Dat helpt net zo goedquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Want dat doe ik sowieso wel.
Ook in Thailand.
Nauwelijks muggenbulten gehad
Je hebt daar in azie ook zieke muggensprays die hier verboden zijn omdat er te veel rotzooi in zit.quote:
Wel slecht voor je huid zekerquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt daar in azie ook zieke muggensprays die hier verboden zijn omdat er te veel rotzooi in zit.
Maar die hielpen echt bizar. Daar zag je de muggen echt van wegvliegen
thanks voor de link nu heb ik bram weer gezienquote:
heb jij echt indo rootsquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
thanks voor de link nu heb ik bram weer gezien
Hoe was het trainen?quote:
Dacht dat t troll waaquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Pls, dat zag je toch vorig jaar al aankomen als je pax een beetje kent
Ik lig nu lekker in mn bedje maar voel wel m'n rugquote:
hij trollt, niet op reagerenquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik bouw jaren een band op met die mensen. En dan dit.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Komt goed ik help je wel een keerquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lig nu lekker in mn bedje maar voel wel m'n rug
denk door die 30sec plank (niet kneeling plank)
Maar ik ga morgen serieus beginnen met ook de herhalingen enzo, alleen pull ups dus niet
zat er DIK inquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waarom geloof je me nietquote:
Deze G.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:45 schreef Fylax het volgende:
pax hoor je ook bij de lgbt+ community
wel chill dat ik een redelijke spiegel heb die ik kan verplaatsen zodat je ook kan checken dat je in de goede posities blijftquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Komt goed ik help je wel een keer
pull upsquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik lig nu lekker in mn bedje maar voel wel m'n rug
denk door die 30sec plank (niet kneeling plank)
Maar ik ga morgen serieus beginnen met ook de herhalingen enzo, alleen pull ups dus niet
ik weet niet je ziet er zo nederlands uitquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:45 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zat er DIK in
[..]
waarom geloof je me niet
50quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik weet niet je ziet er zo nederlands uit
hoeveel % dan
Moet jij zeggen met ons jarenlang voor de gek houdenquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmm, ik weet bij jou nooit of je serieus bent of je me voor de gek houdt
SHOtS FIREDquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met ons jarenlang voor de gek houden
hehe ja zo gaan die dingenquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
quote:
Echte vrienden weten dat jij pinda bentquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je blijft er wel raar op reageren dat moet ik Inso nagevenquote:
wat bedoel je preciesquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je blijft er wel raar op reageren dat moet ik Inso nageven
Je zegt nooit iets erover alleen naar fopjes en ontwijkenquote:
Dat het op je 20ste toch geen kut uitmaakt of je hetero of bi of gay of trans of weet ikveel wat bent. En dat je vorige maand dan zegt doe normaal als iemand het vraagt en nu een maand later zeg je: Zo gaan die dingenquote:
ja wat moet je erover zeggen, hoef er toch niet mee te koop te lopenquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zegt nooit iets erover alleen naar fopjes en ontwijken
Okequote:Op vrijdag 11 september 2015 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja wat moet je erover zeggen, hoef er toch niet mee te koop te lopen
zo bijzonder is het niet en dan kunnen we over op de orde van de dag
ja fokkie soms kom je pas later tot die realisatie en dat je het met zekerheid kan zeggenquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat het op je 20ste toch geen kut uitmaakt of je hetero of bi of gay of trans of weet ikveel wat bent. En dat je vorige maand dan zegt doe normaal als iemand het vraagt en nu een maand later zeg je: Zo gaan die dingen
Maaktmij verder niet uit hoorMaar vond dat beetje apart.
Het gaat er om dat je iedereen in de zeikt loopt te nemen door "Doe normaal" te zeggen enzo, en nu opeens is het welzo.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja wat moet je erover zeggen, hoef er toch niet mee te koop te lopen
zo bijzonder is het niet en dan kunnen we over op de orde van de dag
Je was er dus vorige maand nog niet achter?quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja fokkie soms kom je pas later tot die realisatie en dat je het met zekerheid kan zeggen
maar heb geen zin om te vertellen hoe dat is gegaan
Hij maakt fopje swsquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat valt er over te zeggen dan?
ik heb het hier niet eens neergezetquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan had je het sowieso niet op den foks te zetten als je verder geen commentaar wil
lees je dms even terugquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je was er dus vorige maand nog niet achter?
snap ikquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
En even voor de goede orde Pax. Ik geloof je wel hoorOnzin natuurlijk
Maar alle homo`s die ik ken die wisten het toch wel heel wat eerder dan op hun 20ste dus vandaar m`n vraag
Ja daarom vraag ik het ook. Dan had je vorige maand toch al ja kunnen zeggen bedoel ikquote:
maar keihard liegen en zeggen dat we normaal moeten doen want t is exht niet zo!!!quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik snap het wel hoor. Het is vaak niet iets wat je van de daken geschreeuwd.
Niet iets wat je van de daken schreeuwt maar wel iets waar je op die leeftijd geen probleem meer van moet maken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Nou ik snap het wel hoor. Het is vaak niet iets wat je van de daken geschreeuwd.
Mwah zo zie ik dat niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Het is net zo random als dat er naar je leeftijd gevraagd word toch?
Flikker eens op Fylax, Je hebt me verleden week ook al gedmt dat je troll zette dus hou er lekker mee op. Niemnd neemt je serieusquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar keihard liegen en zeggen dat we normaal moeten doen want t is exht niet zo!!!
oke
Ben je nu niet een beetje aan het overdrijven?quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar keihard liegen en zeggen dat we normaal moeten doen want t is exht niet zo!!!
oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |