Alsnog goedkoop wel.koekoekquote:
Elke pizza dacht ik, alleen bij afhalenquote:Op donderdag 10 september 2015 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 euro? Zonderb ezorgkosten? Elke pizza?
Precies.quote:
ga jij eerst maar eens puberenquote:Op donderdag 10 september 2015 23:40 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vandaag een band gewisseld
ik word langzaam een man
welke band?quote:Op donderdag 10 september 2015 23:40 schreef Tjacka het volgende:
ik heb vandaag een band gewisseld
ik word langzaam een man
Top lel. Vluchtelingen, geen economische migranten hoor.quote:Local community in Poland accepted Syrian refugees a few weeks ago. The 5 person family received low-rent aparment with all necessities including TV, internet connection and bicycles. Last night they escaped to Germany leaving no word of thank you. both adults were guaranteed jobs, 3 children were accepted to school. It was a family of Syrian Catholics so local parish hoped they would feel at home here.
Out of some 50 Syrian refugee families that came to Poland in last months via Estera Charity 12-13 escaped West
hadden jullie dit al gezien?twitter:WorIdStarComedy twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 05:10:04She ate bird poop without knowing it😳😂😂😂 https://t.co/Q69AWGaD8D reageer retweet
is dit echtquote:Op donderdag 10 september 2015 23:44 schreef Typisch het volgende:
hadden jullie dit al gezien?twitter:WorIdStarComedy twitterde op vrijdag 04-09-2015 om 05:10:04She ate bird poop without knowing it😳😂😂😂 https://t.co/Q69AWGaD8D reageer retweet
![]()
in roemenie krijgen ze gratis onderdak en krijgen ze gelijk verblijfsvergunningquote:Op donderdag 10 september 2015 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Top lel. Vluchtelingen, geen economische migranten hoor.
Ze willen allemaal louter en alleen veiligheid.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in roemenie krijgen ze gratis onderdak en krijgen ze gelijk verblijfsvergunning
willen ze ook niet heen
maar jaquote:Op donderdag 10 september 2015 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze willen allemaal louter en alleen veiligheid.
hi ha ho
quote:Op donderdag 10 september 2015 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar ja
ben blij dat ze gewoon hier heen komen
kan ik ze knuffelen
in budapest zag ik ze zo zitten op een dekentjequote:Op donderdag 10 september 2015 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar ja
kan ik ze knuffelen
quote:Op donderdag 10 september 2015 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar ja
kan ik ze knuffelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |