Sick. Die eilanden heb je echt nog letterlijk verlaten strandjesquote:
las op fok dat je malaria pillen moest daarquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sick. Die eilanden heb je echt nog letterlijk verlaten strandjes
Ja je hebtzo`n kaart waar het wel en niet hoeftquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
las op fok dat je malaria pillen moest daar
phu quoc welquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je hebtzo`n kaart waar het wel en niet hoeft
Gewoon deetquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan wordt het Malarone en dat is nog een kostenpost ook
ja weet niet hoe strict dat is, phu quoc is wel rood van aanbevolenquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja weet niet hoe strict dat is, phu quoc is wel rood van aanbevolen
mijn huisarts wil mij sowieso niet aan malariatabletten eigk
Psychoses he.quote:
Ja dan moetj e sowieso gaan smeren.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Psychoses he.
Lariam zeker niet.
Malarone misschien wel.
smeren met DEET bedoel je?quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan moetj e sowieso gaan smeren.
Als je het elke dag goed doet dan is dat wel effectief hoor
Daarom. Dat helpt net zo goedquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Want dat doe ik sowieso wel.
Ook in Thailand.
Nauwelijks muggenbulten gehad
Je hebt daar in azie ook zieke muggensprays die hier verboden zijn omdat er te veel rotzooi in zit.quote:
Wel slecht voor je huid zekerquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt daar in azie ook zieke muggensprays die hier verboden zijn omdat er te veel rotzooi in zit.
Maar die hielpen echt bizar. Daar zag je de muggen echt van wegvliegen
thanks voor de link nu heb ik bram weer gezienquote:
heb jij echt indo rootsquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:27 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
thanks voor de link nu heb ik bram weer gezien
Hoe was het trainen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |