Fijn. Ik kan eerlijk gezegd niet die mening delen, maar fijn dat jij het zo ervoer met hem.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Een eerlijk en oprecht persoon waar je wist waar die voor stond. Wij waren het vaak oneens maar er was een wederzijdig respect
Ook niet met Paxquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat. Ik heb nooit problemen met etsu gehad
Slik slik*quote:
Weet je hoeveel jouw mening mij boeitquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fijn. Ik kan eerlijk gezegd niet die mening delen, maar fijn dat jij het zo ervoer met hem.
Als je problemen met Pax hebt dan moet je toch echt naar jezelf gaan kijken.quote:
I don't know. Je quote me, je spreekt me aan, dus blijkbaar genoeg om het gesprek voort te zetten?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je hoeveel jouw mening mij boeit
Wie heeft dat dan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je problemen met Pax hebt dan moet je toch echt naar jezelf gaan kijken.
Je legde de nadruk wel op eerlijk en oprechtquote:
quote:
quote:
Ik vond etsu eerlijk en oprecht jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je legde de nadruk wel op eerlijk en oprecht
nee ik niet alleen wel eens geproefdquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nee ik niet alleen wel eens geproefd
Geen idee?quote:
Wauw. Gaat dit nu weer over sexualiteit?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je legde de nadruk wel op eerlijk en oprecht
[..]
Nee?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geen idee?
[..]
Wauw. Gaat dit nu weer over sexualiteit?
quote:
[..]
quote:
Oh oke. My bad.quote:
Bij Mortaxx is er enkelquote:
Dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond etsu eerlijk en oprecht ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |