Meer dan 2 bananen eten vandaag ben ik niet van plan neequote:Op vrijdag 11 september 2015 15:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar 2 bananen? Je bent heel wat van plan vanaaf ofnie?
kaashapjes zijn ook slechtquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb kaashapjes voor in de oven gekocht en 2 bananen. En geen chips of chocolade ofzo
Dat weet ik maar had ik al paar dagen zin inquote:
goed dieetquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meer dan 2 bananen eten vandaag ben ik niet van plan nee
Op warme dagen eet ik fruit alsof het snoepjes zijn. Denk dat ik straks een fruitsalade ga makenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meer dan 2 bananen eten vandaag ben ik niet van plan nee
koop worteltjes, tomaat en komkommer om te snackenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:48 schreef Amarantha het volgende:
En heb sowieso op dit moment vooral behoefte aan meer water/limonade drinken en 's avonds niet/minder chips enz eten. Alleen in het weekend bijv. nog een zak chips ofzo.
Hmm komkommer is wel een goed ideequote:Op vrijdag 11 september 2015 15:49 schreef Typisch het volgende:
koop worteltjes, tomaat en komkommer om te snacken
Graag gedaan
daar moet ik altijd zo van boerenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm komkommer is wel een goed idee
Nou, ik wil morgen denk ik misschien wel even kijken op de kermis.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Jullie nog leuke plannen dit weekend?
Leukquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, ik wil morgen denk ik misschien wel even kijken op de kermis.
Vandaag is de laatste mooie zomerdag hoorde ik. Volgend jaar pas weerquote:
welke?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voetbal kijken en uit en jijquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Jullie nog leuke plannen dit weekend?
fokken dus?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik heb niet echt plannen eigenlijk.
Zag ze een week of anderhalf terug alles opzetten. Denk dat ik vandaag ga, volgens weervoorspeling is het vanaf morgen dramaquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'Zomerdag', het is nog geen eens een beetje warmquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vandaag is de laatste mooie zomerdag hoorde ik. Volgend jaar pas weer
Den Haagquote:
Ohquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Zag ze een week of anderhalf terug alles opzetten. Denk dat ik vandaag ga, volgens weervoorspeling is het vanaf morgen drama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |