aardig vreemdquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe wel debiel in mn auto. Als er een liedje op de radio komt die ik heel leuk vind zet ik 'm op zn hardst en ga ik helemaal los in mn auto. En soms zwaaien naar andere, of als iemand belt in zn auto even wijzen dat dat niet mag.. of duim omhoog doen naar iemand met zelfde auto
LEUK MAN LEUK.
Met chocola: jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik pepernoten halen nu ja of nee?
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb gisteren mijn zakje opgegeten maar ik had er schijnbaar vier overgelaten. VIER?!quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik pepernoten halen nu ja of nee?
quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe wel debiel in mn auto. Als er een liedje op de radio komt die ik heel leuk vind zet ik 'm op zn hardst en ga ik helemaal los in mn auto. En soms zwaaien naar andere, of als iemand belt in zn auto even wijzen dat dat niet mag.. of duim omhoog doen naar iemand met zelfde auto
LEUK MAN LEUK.
Mensen vinden dat hartstikke leuk, alleen nog maar leuke reacties gehad. Ook op dat bellen in de autoquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:20 schreef Viro het volgende:
[..]Heb dat nooit gedaan. Nou ja alleen muziek hard aanstaan als ik op de snelweg ben.
Dat moet je juist binnen de bebouwde kom doen, beetje snel optrekken erbijquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:20 schreef Viro het volgende:
[..]Heb dat nooit gedaan. Nou ja alleen muziek hard aanstaan als ik op de snelweg ben.
Dat zijn kruidnoten.quote:
Wie wat bewaart, die heeft wat toch.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb gisteren mijn zakje opgegeten maar ik had er schijnbaar vier overgelaten. VIER?!![]()
hahahaha, moest lachen.
Wat dan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet binnekort ook dagelijks een tijdje "veel" gaan rijden
oke doeiquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn kruidnoten.
[..]
Wie wat bewaart, die heeft wat toch.
Ok ok, ik spring nu op fietsje voor de pepernoten
Ohhh, ja studie is bij mij ook de reden. Maar ik wil ook niet verhuizen.quote:
Ik ga het wel doen komende maanden. Maar eerste tijd rijden. Vind ik opzich best prima.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ja studie is bij mij ook de reden. Maar ik wil ook niet verhuizen.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga het wel doen komende maanden. Maar eerste tijd rijden. Vind ik opzich best prima.
Reed op de veursestraatweg richting noordsingel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Si, 12 uur in de week nu.. En dan nog beetje als huishoudelijk hulp.
[..]
Dat is waar.. maar redelijk wat. Welke kleur was mn auto dan?! Of waar was het?
Nee, was ik nietquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Reed op de veursestraatweg richting noordsingel.
Erg zegquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga altijd debiel dansen op muziek, ben er laatst op aangesproken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |