quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'Zomerdag', het is nog geen eens een beetje warm.
Ik kan me echt niet herinneren dat zomers in Nederland voorheen ook zo koud waren als deze, maar ok. Voor mijn gevoel echt drie mooie dagen gehad en dat was het, ik vond het echt niks![]()
.
Maar ok ok ok, volgend jaar ga ik naar een warm land op vakantie ofzoiets.
[..]
Den Haag
[..]
Oh, shit. Wat is drama? Maar even weerbericht kijken
Lol, was jij dat?quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik moest dinsdag avond naar huis rijden.. en mijn twee koplampen waren kapot. Maar ze waren serieus gewoon tegelijkertijd kapot gegaan (of vlak na elkaar) spannend he
.
En iedereen seinen en ik maar JA IK WEET HET KAN ER NIKS AAN DOEN
Godverdomme godverdomme, moet werken morgen dus zal wel druk zijn noooooquote:
Hoe weet je nou dat ik t was, welke auto rij ik in?!quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook zitten seinen naar jou
ik heb je ook gezienquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ik t was, welke auto rij ik in?!
Rip crack, zal vandaag ook druk zijn denk ik.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Godverdomme godverdomme, moet werken morgen dus zal wel druk zijn nooooo
wow herkenbaarquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe wel debiel in mn auto. Als er een liedje op de radio komt die ik heel leuk vind zet ik 'm op zn hardst en ga ik helemaal los in mn auto. En soms zwaaien naar andere, of als iemand belt in zn auto even wijzen dat dat niet mag.. of duim omhoog doen naar iemand met zelfde auto
LEUK MAN LEUK.
Werk je nog als kokinquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Godverdomme godverdomme, moet werken morgen dus zal wel druk zijn nooooo
Weet ik niet, maar zag wel een auto rijden zonder lichten aanquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ik t was, welke auto rij ik in?!
Si, 12 uur in de week nu.. En dan nog beetje als huishoudelijk hulp.quote:
Dat is waar.. maar redelijk watquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zag wel een auto rijden zonder lichten aanZijn niet veel mensen die s avonds rijden zonder lichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |