SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nice. Ik mag morgen weer.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wel chill dat ik een redelijke spiegel heb die ik kan verplaatsen zodat je ook kan checken dat je in de goede posities blijft
ging eerst al snel rug buigen bij de squats
Hij zal vast geen zin meer in jou hebbenquote:
Dat moet hij weten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal vast geen zin meer in jou hebben
Hahaha.quote:
Ban?quote:
Ja, dat was wel je maatje.quote:
Klopt. Een eerlijk en oprecht persoon waar je wist waar die voor stond. Wij waren het vaak oneens maar er was een wederzijdig respectquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ban?
[..]
Ja, dat was wel je maatje.
Volkomen hetero jij jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:02 schreef Fylax het volgende:
Wat vinden jullie van biebers nieuwe nmmr
what do you mean
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Een eerlijk en oprecht persoon waar je wist waar die voor stond. Wij waren het vaak oneens maar er was een wederzijdig respect
Wat. Ik heb nooit problemen met etsu gehadquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Hou op Inso. Lang genoeg getroltl
hap hapquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wist niet dat luisteren naar een bepaald nummer gelijk staat aan homo zijn?
Fijn. Ik kan eerlijk gezegd niet die mening delen, maar fijn dat jij het zo ervoer met hem.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Een eerlijk en oprecht persoon waar je wist waar die voor stond. Wij waren het vaak oneens maar er was een wederzijdig respect
Ook niet met Paxquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat. Ik heb nooit problemen met etsu gehad
Slik slik*quote:
Weet je hoeveel jouw mening mij boeitquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fijn. Ik kan eerlijk gezegd niet die mening delen, maar fijn dat jij het zo ervoer met hem.
Als je problemen met Pax hebt dan moet je toch echt naar jezelf gaan kijken.quote:
I don't know. Je quote me, je spreekt me aan, dus blijkbaar genoeg om het gesprek voort te zetten?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je hoeveel jouw mening mij boeit
Wie heeft dat dan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je problemen met Pax hebt dan moet je toch echt naar jezelf gaan kijken.
Je legde de nadruk wel op eerlijk en oprechtquote:
quote:
quote:
Ik vond etsu eerlijk en oprecht jaquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je legde de nadruk wel op eerlijk en oprecht
nee ik niet alleen wel eens geproefdquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
nee ik niet alleen wel eens geproefd
Geen idee?quote:
Wauw. Gaat dit nu weer over sexualiteit?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je legde de nadruk wel op eerlijk en oprecht
[..]
Nee?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Geen idee?
[..]
Wauw. Gaat dit nu weer over sexualiteit?
quote:
[..]
quote:
Oh oke. My bad.quote:
Bij Mortaxx is er enkelquote:
Dat klopt wel ja.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond etsu eerlijk en oprecht ja
Ja, maar het was een random feitje wat niet logisch was te vertellen in deze context.quote:
wat nou weer danquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oh oke. My bad.
[..]
Bij Mortaxx is er enkelaan.
Of je hebt onvoldoende proteins binnen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan ben je konki dom als je dat doet
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je problemen met Pax hebt dan moet je toch echt naar jezelf gaan kijken.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Of je hebt onvoldoende proteins binnen.
zitten weinig eiwitten in hoor, voornamelijk mineralenquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Lolquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De helft van jouw opmerkingen zijn one liners die je verwacht van een blonde chick met een IQ van 50. Dat maakt het zo hilarisch grappig, want dat ben je duidelijk niet.quote:
Waarom zou je het niet geloven.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Snap niet waarom ik van trolls wordt geclaimt
I got your back, boo.quote:
Ik hou niet van dat gedraaiquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet geloven.
Het is niet echt recht toe recht aan maar we komen niet allemaal uit Rotterdam
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
zitten weinig eiwitten in hoor, voornamelijk mineralen
Wel wat. De Macro's zijn geweldig. Alleen om nou een paar 100 G's naar binnen te nemen is toch wel wat overdreven.quote:
Ik ook niet. Maar dat maakt het niet ongeloofwaardig opzichquote:
JIJ GING EROVER DOOR.quote:
Beter dan andere mensen het altijd geven.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
altijd andere mensen de schuld geven
Brammetje wil graag laten weten dat hij er isquote:
Ik vind het apart.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat maakt het niet ongeloofwaardig opzich
Misschien welquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De helft van jouw opmerkingen zijn one liners die je verwacht van een blonde chick met een IQ van 50. Dat maakt het zo hilarisch grappig, want dat ben je duidelijk niet.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brammetje wil graag laten weten dat hij er is
Het zal wel met randzaken buiten fok te maken hebben. Achja. Ieder z`n ding daarinquote:
Jij ook overigens hoorquote:
Sorry zo fluister ik op FOK.quote:
OEH GIRLquote:
Ja. Godverdomme. Speciale gelegenheid.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brammetje wil graag laten weten dat hij er is
Dan snap ik verder sowieso niet waarom het relevant voor den foks isquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal wel met randzaken buiten fok te maken hebben. Achja. Ieder z`n ding daarin
rullevant*quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan snap ik verder sowieso niet waarom het relevant voor den foks is
Klaar Fylaxquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
Msnsen die zich schamen voor hun geaardheid en dat niet gewoon zeggen
ik kan me een whisper van jou herinnerenquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
Kap eens.quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
jij?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:12 schreef Fylax het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 11 september 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Non-binary gender fluid was het toch Fylax?
Kan zo op Tumblr. Daar word je aanbeden als je niet hetero, bi, gay, trans maar gewoon genderfluid bent
of zwedenquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Non-binary gender fluid was het toch Fylax?
Kan zo op Tumblr. Daar word je aanbeden als je niet hetero, bi, gay, trans maar gewoon genderfluid bent
Dusdanig veel dat je als gender fluid de ene keer gay bent en de andere keer straightquote:Op vrijdag 11 september 2015 01:15 schreef Fylax het volgende:
snap verder niet zo wat genderidentiteit te maken heeft met seksualiteit waar ik het over heb
maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |