abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156217824
quote:
Volgens mij zegt hij dat hij blij is dat hij bij de fanclub hoort, niet dat hij dat heeft weggehaald.
pi_156217933
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 12:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Volgens mij zegt hij dat hij blij is dat hij bij de fanclub hoort, niet dat hij dat heeft weggehaald.
Volgens mij reageert ie op deze post
bivd kijkt met u mee.
pi_156217992
Ik vraag hem waarom dingen verwijderd zijn, frutsel komt er even netjes tussendoor, en hij geeft daarna aan dat hij degene was die verwijderde.

De verwijderde reacties, van mij en ook van anderen waren reacties op zijn botte gedrag.
Zijn botte gadrag was offtopic en op de man, en niet eens inhoudelijk correct, maar dat staat er nog los van.

Als ie bot komt doen krijgt ie reacties, ook van anderen, haalt daarna de reacties weg en laat zijn botte aanleiding staan.

Da's niet netjes, niet hoe we hier met elkaar omgaan normaal gesproken

[ Bericht 1% gewijzigd door mannenkokengewoonbeter op 19-09-2015 13:29:14 ]
bivd kijkt met u mee.
pi_156219019
Volgens mij heb ik daar wat weggehaald maar dat doet er niet toe. We gaan niet alles edit-ten en overal neerzetten waarom. Soms gooi je d'r gewoon twee , soms tien of twintig, tegelijk weg en dan hoop je dat de boodschap overkomt en daar is niet altijd tijd voor. Weet niet of Puma wat weggehaald heeft maar dat denk ik niet. Ik heb ook één of twee reactie van Puma weggegooid. En voor de rest, hij mag dat kul vinden.

Ga d'r aub niet zo over door.
pi_156219474
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:31 schreef Frutsel het volgende:
En voor de rest, hij mag dat kul vinden.
Tuuk, en als er had gestaan "ik vind dat kul" had ik hem kunnen vertellen dat ie recht op zijn mening heeft.

Nu kwam ie vertellen dat ik niet weet waar ik het over heb, suggereert doodleuk dat hij wel weet waar hij het over heeft, en dat is een totaal andere boodschap.
quote:
Ok.
bivd kijkt met u mee.
pi_156221889
Crap.

In een van de topics had ik een echt gigantische shitload aan linkjes en video's gezet over het ontstaan van alqaida en ISIS.

Iemand van jullie heeft die toen heel behulpzaam in spoilers gezet.

Nu kan ik het topic, de video's en de linkjes niet meer vinden.
Zou heel blij worden als iemand van jullie het nog weet, en het topic ff kan posten hier.

Dank.
bivd kijkt met u mee.
pi_156222021
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:06 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Crap.

In een van de topics had ik een echt gigantische shitload aan linkjes en video's gezet over het ontstaan van alqaida en ISIS.

Iemand van jullie heeft die toen heel behulpzaam in spoilers gezet.

Nu kan ik het topic, de video's en de linkjes niet meer vinden.
Zou heel blij worden als iemand van jullie het nog weet, en het topic ff kan posten hier.

Dank.
NWS / IS trainingskampen geen doelwit van de VS
pi_156222045
bivd kijkt met u mee.
  zaterdag 19 september 2015 @ 17:47:24 #109
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_156223900
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 10:57 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Bijgaand een stukje dat ik eerder aan de blauwen heb gevraagd, ik vond hem hier ook wel passen.

Zou je zo lief willen zijn om als je posts uit normale (non-FB) topics verwijderd, de reactie te laten staan en dan leegmaken met een edit met een hint naar de reden erbij zoals "gebruikelijk" ?

[ afbeelding ]

Als ik daarna braaf naar FB kom omdat ik pottedikkie antwoorden wil, en me vreselijk zorgen maak of het forum kapot is gegaan omdat ik mijn posts steeds op mysterieuze manier zie verdwijnen zonder aanwijsbare reden (met als gevolg dat ik ze braaf terugzet), wil je dan svp niet de halve discussie verwijderen, zelfs niet als je me vervelend vind?

[ afbeelding ]

Het is dan namelijk voor mij een stuk makkelijker om je stap-voor-stap mee te lokken naar het punt waar ik je hebben wil, en je daarna genadeloos om je oren te meppen met de tegenstrijdigheid van je eigen woorden.

[ afbeelding ]

Je kan natuurlijk als blauwe ergens iets roepen, en daarna mijn, en alle andere reacties erop verwijderen, maar dat lijkt een beetje op dictatoriaal gedrag, iets dat users niet prettig vinden, en waar ze tegen in opstand kunnen en zullen komen.

Aangezien wij als duizenden users, jullie als paar blauwen, met een grote meerderheid kunnen verpletteren als het erop aankomt is het welicht geen goed idee om die strijd aan te willen gaan.
Er stonden leuke en volkomen terechte reacties onder jouw onzin, ontopic en niet op de man, en dit is nog steeds een discussieforum, een waarbij de NWS mods aardig in staat lijken om de grenzen te bewaken, Als jij vind dat je daartussen moet gaan staan en vanaf een muur omlaag mag pissen, weet dan wat je je op je hals haalt, en kijk even links en rechts naast je naar wat hier de goede gewoonten en gebruiken zijn, daarmee kun je voorkomen dat dingen onnodig escaleren, met alle gevolgen van dien.

[ afbeelding ]
Vent.. je moet jezelf laten nakijken. Met 'de eer valt deze keer aan mij' bedoel ik dat ik nu eens niet wist waar het over gaat. Een dubieuze eer die jij elke keer opstrijkt kijkende naar je posts en topics. Je maakt jezelf belachelijk. Laatste wat ik erover kwijt wil.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_156223934
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:47 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Vent.. je moet jezelf laten nakijken. Met 'de eer valt deze keer aan mij' bedoel ik dat ik nu eens niets wist waar het over gaat. Een dubieuze eer die jij blijkbaar wlke kwwe oostrijkt kijkende naar je posts. Je maakt jezelf belachelijk.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:31 schreef Frutsel het volgende:

Kom gezellig naar DEF, kletsen we daar verder.

DEF / Dood door eigen troepen, en afgeslachte Burgers en Journalisten
bivd kijkt met u mee.
pi_156229670
bivd kijkt met u mee.
  Moderator zaterdag 19 september 2015 @ 22:11:04 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156230551
quote:
als het topic daar gesloten is moet je het niet hier openen en vragen of ik het daarnaar toe wil verplaatsen want dit soort onzin heb ik echt totaal geen behoefte aan

vraag gewoon in FB in DEF of het weer open kan en laat ons er alstublieft buiten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_156234978
I´m back.
pi_156234992
quote:
Waar is de bron?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 september 2015 @ 12:09:22 #116
862 Arcee
Look closer
pi_156238481
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_156239173
quote:
Nee, deel 1 ging al compleet de verkeerde kant op.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 september 2015 @ 12:48:49 #118
862 Arcee
Look closer
pi_156239302
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:44 schreef Specularium het volgende:
Heb het hele topic niet gevolgd, maar dat kan idd natuurlijk ook. :Y)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_156239799
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

Welnee, het ging juist lekker.

Ik heb nog 3 reacties klaarstaan voor die topicreeks!
pi_156239884
quote:
13s.gif Op zondag 20 september 2015 13:02 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Welnee, het ging juist lekker.

Ik heb nog 3 reacties klaarstaan voor die topicreeks!
NWS / PVV spint garen bij onvrede migrantenstroom

Kan gewoon hier, is bijna hetzelfde topic.
pi_156239967
NWS / EU wil asielzoeker verdelen #8 Waar een huis zonder wc ook een huis is

Kan dit ondertussen niet naar entertainment verplaatst worden? Het gaat echt nergens meer over daar...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_156240041
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

NWS / PVV spint garen bij onvrede migrantenstroom

Kan gewoon hier, is bijna hetzelfde topic.
Oké. Bedankt!
pi_156240055
quote:
10s.gif Op zondag 20 september 2015 13:07 schreef Barbusse het volgende:
NWS / EU wil asielzoeker verdelen #8 Waar een huis zonder wc ook een huis is

Kan dit ondertussen niet naar entertainment verplaatst worden? Het gaat echt nergens meer over daar...
Shit, dat heb ik helemaal gemist.

/edit Ohnee toch niet! :D
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 september 2015 @ 11:29:17 #124
862 Arcee
Look closer
pi_156266324
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 september 2015 @ 12:36:12 #125
862 Arcee
Look closer
pi_156267576
Bedankt. :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')