Ook in de regering wordt iets anders gedacht dan ze op tv zeggen maar het is totaal taboe geworden om kritiek te leveren. We zijn met z'n allen makke poppetjes geworden die niets meer durven.quote:Op zondag 20 september 2015 09:31 schreef rutger05 het volgende:
De politiek trekt zich zeer weinig aan van de wil en vaak ook weinig aan van de belangen van het volk. Het kan en ze komen er telkens mee weg.
En zo moeilijk is dat niet met de huidige communicatiemiddelen.quote:Op zondag 20 september 2015 09:31 schreef rutger05 het volgende:
.
Er zouden veel meer referenda gehouden moeten worden over belangrijke zaken.
Maar goed, veel mensen vinden de wijze waarop de regering inspeelt op actuele ontwikkelingen tegenstrijdig met de belangen van Nederland en het Nederlandse volk.quote:Op zondag 20 september 2015 09:32 schreef Wombcat het volgende:
Waarom zou dat niet mogen? De regering moet toch inspelen op actuele ontwikkelingen.
Serieus? Volgens mij word er genoeg over gesproken. Ik hoor Wilders ook dagelijk z'n best doen hiervoor. Maarja, de meerderheid wil in eerste instantie wel helpen dus krijgt Wilders ook geen voet aan de grondquote:Op zondag 20 september 2015 09:31 schreef Loekie1 het volgende:
Er is een totalitaire politieke correctheid ingestampt waardoor niemand er iets van durft te zeggen.
Het is toch bizar dat alleen Wilders wat durft te zeggen?quote:Op zondag 20 september 2015 09:35 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij word er genoeg over gesproken. Ik hoor Wilders ook dagelijk z'n best doen hiervoor. Maarja, de meerderheid wil in eerste instantie wel helpen dus krijgt Wilders ook geen voet aan de grond
Het is geen kwestie van durven. De rest ziet het nu eenmaal andersquote:Op zondag 20 september 2015 09:36 schreef Loekie1 het volgende:
Het is toch bizar dat alleen Wilders wat durft te zeggen?
” De weg met ons mentaliteit” , is een soort overtuiging die vanaf de jaren 60 vanuit de linkse intellectuele hoek opkwam. Zo rond eind jaren 60, begin jaren 70 is deze geestesziekte (want dat is het feitelijk) als een soort besmettelijk virus overgegaan naar, op- en overgenomen door allereerst de linkse politici, en vervolgens door het links geëngageerde steunvolk en stemvee, (alsmede de ambtenaren, onderwijzers, politici, nieuwslezers want die waren en zijn grotendeels links).quote:
Wilders is gek en roept vrijwel uitsluitend gestoorde dingen.quote:Op zondag 20 september 2015 09:36 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het is toch bizar dat alleen Wilders wat durft te zeggen?
Ik denk dat het anders zit, men durft niet.quote:Op zondag 20 september 2015 09:39 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van durven. De rest ziet het nu eenmaal anders
Wat jij wil.quote:Op zondag 20 september 2015 09:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders zit, men durft niet.
O ja. Een kreet uit de onderbuiken der zelfbenoemde schlechtmenschen.quote:Op zondag 20 september 2015 09:40 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
” De weg met ons mentaliteit” , is een soort overtuiging die vanaf de jaren 60 vanuit de linkse intellectuele hoek opkwam. Zo rond eind jaren 60, begin jaren 70 is deze geestesziekte (want dat is het feitelijk) als een soort besmettelijk virus overgegaan naar, op- en overgenomen door allereerst de linkse politici, en vervolgens door het links geëngageerde steunvolk en stemvee, (alsmede de ambtenaren, onderwijzers, politici, nieuwslezers want die waren en zijn grotendeels links).
http://www.geennieuws.com/2014/05/de-weg-met-ons-mentaliteit/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |