Maar het zijn nou net de leuke losse items die nieuws vormen, het ene kan je dromen intussen, het andere is leuk nieuws.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
Maakt niet zo veel uit welk bericht er staat, die Zwarte Piet discussie is overal precies dezelfde herhaling van zetten.
Daarom is dat centraal gemaakt.
Wat is er gebeurt met "wat niet loopt dat zakt wel weg" ?quote:Op woensdag 16 september 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
Maakt niet zo veel uit welk bericht er staat, die Zwarte Piet discussie is overal precies dezelfde herhaling van zetten.
Daarom is dat centraal gemaakt.
Omdat we anders zometeen 25 topics over Zwarte Piet hebben met overal dezelfde discussie doen we het hier wel centraal.quote:Op woensdag 16 september 2015 22:47 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt met "wat niet loopt dat zakt wel weg" ?
Dat was veel handiger, en je kon de boel veel beter uit elkaar houden, dingen met raakvlakken staan elkaar toch niet in de weg?
En wel als ze in 1 topic door elkaar heen gaan?
Jij bent de baas, ik zal niet verder zeuren.quote:Op donderdag 17 september 2015 01:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat we anders zometeen 25 topics over Zwarte Piet hebben met overal dezelfde discussie doen we het hier wel centraal.
Beetje de uitzondering deze.
Is niet dezelfde inhoud, er is wel wat overlap.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:50 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
NWS / [Centraal] Crisis in Syrië #291
NWS / [Centraal] Turkije mengt zich in Syrisch conflict #7
2 centrale topics met zelfde inhoud,
,,,,just saying.....
Da's het punt niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is niet dezelfde inhoud, er is wel wat overlap.
Dat tweede topic is er gekomen toen Turkije zich actief ging bemoeien met de hele zaak.
Anders zou het Syrietopic gekaapt worden door discussies over Turkije.
Maar dat loopt allemaal wel prima.
Volgens mij is het allemaal heel begrijpelijk en overzichtelijk.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:42 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Da's het punt niet.
Kijk eens door de bril van een bezoeker die NWS voor het eerst ziet vandaag, en die je graag wil houden hier,... hoe aantrekkelijk .. of onoverzichtelijk is het dan?
Hoe leuk en logisch, of onbegrijpelijk is NWS dan?
ok.quote:Op donderdag 17 september 2015 19:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is het allemaal heel begrijpelijk en overzichtelijk.
Wat posts verdwenen na dit geblaat, niets meer van te vinden, geen bericht gezien wat er eventueel verkeerd, ongewenst of mis zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 03:37 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Man man man wat een hoop kul hier zeg.
Echt, vent..als je geen idee hebt waar je over praat, is het soms wijs je mond erover te houden.
Je hoeft niets weg te halen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:29 schreef Frutsel het volgende:
Je hebt hem gequote om elders verder te praten, prima oplossing toch?
Waarom moet ik dat dan weghalen? Het is zijn mening dat het kul was, dus dan kan je daar uitleggen waarom het geen kul was.
Je maakt jezelf belachelijker met elke postquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:15 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Wat posts verdwenen na dit geblaat, niets meer van te vinden, geen bericht gezien wat er eventueel verkeerd, ongewenst of mis zou kunnen zijn.
Anyone care to explain?
p.s. als je reacties weghaalt, neem dan gelijk de aanleiding ook mee. dat ruimt op en voorkomt de reacties.
Bijgaand een stukje dat ik eerder aan de blauwen heb gevraagd, ik vond hem hier ook wel passen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 04:10 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Je maakt jezelf belachelijker met elke post
Ik heb werkelijk wederom geen idee waar je het over hebt. Deze keer valt die eer aan mij.
Frustsel is lief, dit gaat om pumatje met overijverige knopjesquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:09 schreef timmmmm het volgende:
Zo gaan we verdorie niet om met onze Frutsel
Daar heb ik een oplossing voor gevonden, netjes binnen de policy blijven, wat ik dus ook van DEF mods verwacht.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:08 schreef timmmmm het volgende:
En de gevolgen van die 'escalatie' waar je mee schermt zijn al 15 jaar hetzelfde. Uitsluiting van FOK!
quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:55 schreef Specularium het volgende:
En hoe weet jij dat Pumatje dat verwijderd heeft?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |