En de reiskostenquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensenrechten!!! Die mensen krijgen gvd gewoon slappe spaghetti voorgeschoteld! We zijn hier toch een rijk land met gulle inwoners? Kom op met die gegrilde ossen en kaviaar!
Maar er staan wel een paar halve zolen "Welkom" voor je te zingen bij binnenkomst. Dat heb je bij een sterrenrestaurant dan weer niet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensenrechten!!! Die mensen krijgen gvd gewoon slappe spaghetti voorgeschoteld! We zijn hier toch een rijk land met gulle inwoners? Kom op met die gegrilde ossen en kaviaar!
quote:Op zondag 20 september 2015 00:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Prerevolutionaire situatie in Duitsland
Hoe Koningin Merkel de Bondsrepubliek én Europa verandert, lees verder in:
http://politiek.tpo.nl/20(...)en-europa-verandert/
quote:“Ik voel me zo goed”
quote:Ik kom om acht uur ‘s morgens en ga om twee uur ‘s middags weer naar huis met een heel voldaan gevoel.
Zucht...quote:een bedachtzame, jonge blonde vrouw, die religie en cultuur had gestudeerd
Volgens mij zit Youp niet ver van de waarheid, wanneer hij schrijft:quote:
"De hunkerende vrouwen zijn klaar met dit type mannen. Ze willen een Irakees, een Koerd of een Syriër. En ze mijmeren zacht over de prachtige kinderen die dit soort combinaties oplevert. Wat een heerlijke toekomst!"quote:Op zondag 20 september 2015 11:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Volgens mij zit Youp niet ver van de waarheid, wanneer hij schrijft:
Ik woon in een deel van Amsterdam waar volgens Het Parool een enorm vrouwenoverschot is. Vruchtbare vrouwen om precies te zijn. Vruchtbare vrouwen die zich dagelijks een tennisarm tinderen in de hoop dat ze op een avond de ware hun hol in slepen. De ware is de vader van hun toekomstige kinderen. Hun eierwekkers tikken meedogenloos. Laatst hoorde ik twee prachtige vrouwen van eind dertig in de buurtkroeg klagen over de saaie Nederlandse mannen. Afwasmachine-uitruimende watjes. De dames verheugden zich verschrikkelijk op de stoet vluchtelingen die onze kant op kwam.
http://www.nrc.nl/youp/2015/09/19/testosteronbommen/
Wees maar niet bang. Niemand zit te wachten op een getraumatiseerde asielzoeker die wat adacadabra spreekt en vissen vangt voor z'n avondeten. Behalve dat soort types die je ziet bij programma's zoals 'grenzeloos verliefd'.quote:Op zondag 20 september 2015 11:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik woon in een deel van Amsterdam waar volgens Het Parool een enorm vrouwenoverschot is. Vruchtbare vrouwen om precies te zijn. Vruchtbare vrouwen die zich dagelijks een tennisarm tinderen in de hoop dat ze op een avond de ware hun hol in slepen. De ware is de vader van hun toekomstige kinderen. Hun eierwekkers tikken meedogenloos. Laatst hoorde ik twee prachtige vrouwen van eind dertig in de buurtkroeg klagen over de saaie Nederlandse mannen. Afwasmachine-uitruimende watjes. De dames verheugden zich verschrikkelijk op de stoet vluchtelingen die onze kant op kwam.
Waarom praat je voor anderen ?quote:Op zondag 20 september 2015 11:51 schreef Rucola het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Niemand zit te wachten op een getraumatiseerde asielzoeker die wat adacadabra spreekt en vissen vangt voor z'n avondeten. Behalve dat soort types die je ziet bij programma's zoals 'grenzeloos verliefd'.
Omdat het gewoon zo is. Een normale stabiele en gezonde vrouw gaat niet denken: jaaaaa, knappe asielzoekers! Kinderen maken met deze mannen!!!!quote:
Maar feit is toch dat Nederlandse vrouwen de voorkeur geven aan exotisch?! Kijk naar Doutzen, die heeft een Surinamer.quote:Op zondag 20 september 2015 11:59 schreef Rucola het volgende:
Vreemd is nog een understatement eigenlijk, jezus.
Ik had zelf al eerder in NWS / Migranten op Lesbos: ‘Zolang een grens open is blijven we komen’ vastgesteld dat die hele import van deze zogenaamde "vluchtelingen" (lees: 90% agressieve, dominante mannen met donkere ogen en baarden) uiteindelijk alleen maar over seks gaat. Helaas is die post verwijderd.quote:Op zondag 20 september 2015 11:19 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
PM maar, ik zoek dit er namelijk ook gedeeltelijk achter. Heb je echter wel een verklaring waarom er ook mannen zijn die pro-vluchteling zijn?quote:Op zondag 20 september 2015 12:00 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik had zelf al eerder in NWS / Migranten op Lesbos: ‘Zolang een grens open is blijven we komen’ vastgesteld dat die hele import van deze zogenaamde "vluchtelingen" (lees: 90% agressieve, dominante mannen met donkere ogen en baarden) uiteindelijk alleen maar over seks gaat. Helaas is die post verwijderd.
Serieus, probeer je dit nu te ontkennen? Geef het gewoon toe, hou je rug nu gewoon voor één keer in je leven eens recht. Je hoeft je er niet voor te schamen hoor!quote:Op zondag 20 september 2015 11:58 schreef Rucola het volgende:
[..]
Omdat het gewoon zo is. Een normale stabiele en gezonde vrouw gaat niet denken: jaaaaa, knappe asielzoekers! Kinderen maken met deze mannen!!!!
Dat je het alleen al serieus denkt vind ik ontzettend vreemd.
Ja klopt, omdat Doutzen een Surinamer heeft willen alle Nederlandse vrouwen een exotische man en wachten ze allemaal met smart op de knappe Syrische vluchtelingen. Klopt helemaal.quote:Op zondag 20 september 2015 12:00 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Maar feit is toch dat Nederlandse vrouwen de voorkeur geven aan exotisch?! Kijk naar Doutzen, die heeft een Surinamer.
Maar mannen met licht haar, lichte ogen en een lichte huid zijn toch zeer onaantrekkelijk voor veel vrouwen?quote:Op zondag 20 september 2015 12:05 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja klopt, omdat Doutzen een Surinamer heeft willen alle Nederlandse vrouwen een exotische man en wachten ze allemaal met smart op de knappe Syrische vluchtelingen. Klopt helemaal.
Jij bent sowieso ziek in je hoofd. Of je nou serieus bent of niet.quote:Op zondag 20 september 2015 12:04 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Serieus, probeer je dit nu te ontkennen? Geef het gewoon toe, hou je rug nu gewoon voor één keer in je leven eens recht. Je hoeft je er niet voor te schamen hoor!
Als er honderdduizenden lekkere jonge meiden (18+) op de stranden van Griekenland zouden aanspoelen, zou ik ook vooraan staan om te komen "helpen". En ik zou er al helemaal geen moeite mee hebben als deze dames allemaal naar Nederland zouden komen, integendeel.
Uiteindelijk is het heel simpel: iedereen die voor de import van deze "vluchtelingen" is, heeft daar een bepaald persoonlijk belang bij. Iedereen. En meestal is het een financieel belang.quote:Op zondag 20 september 2015 12:04 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
PM maar, ik zoek dit er namelijk ook gedeeltelijk achter. Heb je echter wel een verklaring waarom er ook mannen zijn die pro-vluchteling zijn?
Bizar dat het verwijderd wordt. Draait uiteindelijk maar om 1 ding in het leven.
Er zijn zeker mensen met belangen bij de import. Asiel advocaten bijvoorbeeld. Maar hoe heeft een mannelijke Groen Links leerkracht op een normale basis school belang bij deze import?quote:Op zondag 20 september 2015 12:11 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het heel simpel: iedereen die voor de import van deze "vluchtelingen" is, heeft daar een bepaald persoonlijk belang bij. Iedereen. En meestal is het een financieel belang.
Het is dus gewoon een kwestie van afvinken.
Bij mensen die op D66 of GL stemmen is het financiële belang vaak duidelijk. Zij zijn vaak werkzaam in goede banen in sectoren die direct of indirect profiteren van de instroom van deze mensen. Bijvoorbeeld in het onderwijs, of, nog beter, in de advocatuur.
Maar bij veel mensen, en dat zijn dan met name vrouwen, blijft het belang onduidelijk. En dan blijft er eigenlijk maar één ding over: seks, een primaire levensbehoefte.
meer leerlingen?quote:Op zondag 20 september 2015 12:14 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Er zijn zeker mensen met belangen bij de import. Asiel advocaten bijvoorbeeld. Maar hoe heeft een mannelijke Groen Links leerkracht op een normale basis school belang bij deze import?
Geen. Hij krijgt namelijk allemaal kinderen met gigantische leerachterstanden in zijn klas waardoor normaal lesgeven onmogelijk wordt.quote:Op zondag 20 september 2015 12:14 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
Er zijn zeker mensen met belangen bij de import. Asiel advocaten bijvoorbeeld. Maar hoe heeft een mannelijke Groen Links leerkracht op een normale basis school belang bij deze import?
Er is al bekend gemaakt dat er de komende jaren veel leerkrachten op basisscholen moeten gaan verdwijnen. Ieder nieuw kind is dus welkom, want kinderen hebben onderwijs nodig.quote:Op zondag 20 september 2015 12:14 schreef BlauweSporttas het volgende:
[..]
De enorme afstand tussen die visie van politici en de visie van de burgers op dit probleem is om gek van te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |