hardgelooptquote:Op maandag 7 september 2015 13:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gisteravond hardgeloopt dus het mag
Ja ik weet hetquote:Op maandag 7 september 2015 13:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Stuk beter dan outbound. Heb in mn studententijd inbound bij UPC gezeten
"Ja meneer mn TV doet het niet"quote:Op maandag 7 september 2015 13:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik weet hetah chill, ik bij Philips
quote:Op maandag 7 september 2015 13:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
"Ja meneer mn TV doet het niet"
En na een kwartier erachter komen dat de stekker er niet in zit.
Ik welquote:Op maandag 7 september 2015 13:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
Netflix andere chil
Ik heb dat nog niet eens
wel een lekkertje dezequote:
barbie is blank en heeft blond haar sukkelquote:
vlaquote:Op maandag 7 september 2015 13:25 schreef Crip het volgende:
wat zou ik zo gaan halen in de winkel voor lunch
Wat is je budget en welke winkel?quote:Op maandag 7 september 2015 13:25 schreef Crip het volgende:
neeeequote:
Ik ga gwn snel naar de jumbo, moet naar stage zo weer.quote:Op maandag 7 september 2015 13:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is je budget en welke winkel?
jumbo kom k ook net vandaanquote:Op maandag 7 september 2015 13:27 schreef Crip het volgende:
[..]
neeee
[..]
Ik ga gwn snel naar de jumbo, moet naar stage zo weer.
Ik niet, voel me zieligquote:
Wanneer gaan we make-uppen?quote:
mijquote:Op maandag 7 september 2015 13:25 schreef Crip het volgende:
weenie wnr kun je naar tilburg komen?quote:Op maandag 7 september 2015 13:28 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wanneer gaan we make-uppen?
bij mij ook.quote:Op maandag 7 september 2015 13:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jumbo kom k ook net vandaanzit echt op 1 min lopen
Heb twee situaties meegemaakt waarbij me echt de klomp brak.quote:Op maandag 7 september 2015 13:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]heel herkenbaar idd
dit is voor KPN
Genotquote:Op maandag 7 september 2015 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb twee situaties meegemaakt waarbij me echt de klomp brak.
1. Meneer belt, want zijn internet werkt niet. Na een kwartier geen reet verder komen kom ik erachter dat de klant in kwestie geen stroom meer had.. Eerste instinct van deze klant was z'n internetprovider bellen.![]()
2. Klant klaagt dat zijn draadloos internet niet werkt, nieuwe klant. Klant snapte geen enkele van mijn vragen, ik zag inderdaad geen modem online, ik had wat vragen over hoe het aangesloten was.
Wederom na een kwartier kloten kom ik erachter dat de klant zijn pakket met modem enzo binnen had gekregen, onuitgepakt op de eetkamertafel had laten staan, en z'n computer heeft aangezet om te gaan internetten. Waarom zou je wat aansluiten, het is toch immer draadloos internet?![]()
Kom meteen na schoolquote:Op maandag 7 september 2015 13:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weenie wnr kun je naar tilburg komen?
Zoals kinderen krijgen.quote:Op maandag 7 september 2015 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genot![]()
Ik pleit voor een IQ-test voordat je dingen mag en kan aanvragen
quote:Op maandag 7 september 2015 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
1. Meneer belt, want zijn internet werkt niet. Na een kwartier geen reet verder komen kom ik erachter dat de klant in kwestie geen stroom meer had.. Eerste instinct van deze klant was z'n internetprovider bellen.![]()
2. Klant klaagt dat zijn draadloos internet niet werkt, nieuwe klant. Klant snapte geen enkele van mijn vragen, ik zag inderdaad geen modem online, ik had wat vragen over hoe het aangesloten was.
Wederom na een kwartier kloten kom ik erachter dat de klant zijn pakket met modem enzo binnen had gekregen, onuitgepakt op de eetkamertafel had laten staan, en z'n computer heeft aangezet om te gaan internetten. Waarom zou je wat aansluiten, het is toch immer draadloos internet?![]()
niels ookquote:
quote:Op maandag 7 september 2015 13:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2015 13:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet niet hoe hard, heb geen kilometerteller
42 hoeft helemaal niet oud te zijn. Echter, sommige mensen zijn met 20 al oud.quote:
nee en je grammatica is ook niet erg professioneelquote:Op maandag 7 september 2015 13:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry ben geen professioneel hardloper
Hoe oud is je buuv'quote:Op maandag 7 september 2015 13:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
42 hoeft helemaal niet oud te zijn. Echter, sommige mensen zijn met 20 al oud.
Verder gaat het meer om de leeftijd van de meiden die je in je bed weet te krijgen.
moet dat dan?quote:Op maandag 7 september 2015 13:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee en je grammatica is ook niet erg professioneel
idd hoe jonger hoe beter gewoon je lul in een pasgeboren baby raggen dan blijf je het jongst van geestquote:Op maandag 7 september 2015 13:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Verder gaat het meer om de leeftijd van de meiden die je in je bed weet te krijgen.
500 Baht toch?quote:Op maandag 7 september 2015 13:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
idd hoe jonger hoe beter gewoon je lul in een pasgeboren baby raggen dan blijf je het jongst van geest
Popje tochquote:Op maandag 7 september 2015 14:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toen ik dit tikte wist ik dat jij zou reageren
Klinkt stoer, maar hoeren en "vriendinnen" waarvoor je gaat shoppen in thailand tellen niet mee.quote:Op maandag 7 september 2015 13:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2015 14:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Klinkt stoer, maar hoeren en "vriendinnen" waarvoor je gaat shoppen in thailand tellen niet mee.
Oplichtersquote:Op maandag 7 september 2015 14:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Inflatie's a bitch. Tegenwoordig zo rond de 650 baht.
Moet je zelf weten verder, maar laat de stoere hossel praatjes achterwege als het die vrouwen om je geld te doen is en niet om jou.quote:
M'n buuv' is een vlaamse en is rijker dan ik dus je praat onzin. Van de week trouwens nog met gemak een francaise kunnen meenemen naar huis dus je verhaal gaat mank.quote:Op maandag 7 september 2015 14:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet je zelf weten verder, maar laat de stoere hossel praatjes achterwege als het die vrouwen om je geld te doen is en niet om jou.
quote:Op maandag 7 september 2015 14:17 schreef niels0 het volgende:
Van de week trouwens nog met gemak een francaise kunnen meenemen naar huis dus je verhaal gaat mank.
quote:
Haha, schatteboutjequote:
Poppetje van mequote:
Oké, Doei.quote:
Ey gianniquote:
Prima hoor. En daar?quote:
Hihiquote:Op maandag 7 september 2015 14:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Stop hou op...
Je maakt me bang
Nee gekquote:Op maandag 7 september 2015 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga je op bezoek bij RN, Toto?
Voel je mijn liefde niet?quote:
Don't worry. I left the knifes at home.quote:Op maandag 7 september 2015 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, daarom ook mijn angstaanval
Waarom zit er nu een in mijn hart dan? ;squote:Op maandag 7 september 2015 15:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Don't worry. I left the knifes at home.
Bleh, fietsen.quote:Op maandag 7 september 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
Los haar en dan keihard een berg af fietsen![]()
O, die was ik zeker vergeten.quote:Op maandag 7 september 2015 15:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom zit er nu een in mijn hart dan? ;s
Lijkt me fantastischquote:Op maandag 7 september 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
sws haar hebben is geweldigquote:Op maandag 7 september 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
Nee hoor.quote:
Sorry ;squote:Op maandag 7 september 2015 15:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ben ik eindelijk blij met iets kom jij het weer verpesten
20 kilometer. Dagelijksquote:
En dan een jurkje aanquote:
Jij weetquote:
Mooie woordspelingquote:Op maandag 7 september 2015 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil haar ook graag hebben
heb me al 4 dagen niet afgetrokken anders, en hoe weet jij dat ik met links rukquote:
fantastischquote:Op maandag 7 september 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey HPLC wat is 225 plus 225?
Je bent nieuw en dat vind ik eng. Tevens zeg je op een rare manier hallo. Mn autisme, wat doe je.quote:
Lijkt wel op een kloon van BlauweTijgerquote:Op maandag 7 september 2015 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent nieuw en dat vind ik eng. Tevens zeg je op een rare manier hallo. Mn autisme, wat doe je.
Sowieso bijna alleen maar slowchats in zijn/haar pohi.quote:Op maandag 7 september 2015 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel op een kloon van BlauweTijger
En dan nu pas bij de gezelligste uitkomen, beetje gek ;squote:Op maandag 7 september 2015 16:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sowieso bijna alleen maar slowchats in zijn/haar pohi.
Verdacht indd.quote:Op maandag 7 september 2015 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan nu pas bij de gezelligste uitkomen, beetje gek ;s
En de leukste, met de knapste mensenquote:Op maandag 7 september 2015 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan nu pas bij de gezelligste uitkomen, beetje gek ;s
Jammer dat die toevallig allemaal offline zijn vandaagquote:Op maandag 7 september 2015 16:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
En de leukste, met de knapste mensen
Ghehehequote:Op maandag 7 september 2015 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jammer dat die toevallig allemaal offline zijn vandaag
Ik ben er anders hoorquote:Op maandag 7 september 2015 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh, okquote:
wrom meteen zo lulligquote:
Bij dezen, poepie.quote:
blijf ademenquote:Op maandag 7 september 2015 16:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik kreeg bijna een paniekaanval
Jij bent er tochquote:Op maandag 7 september 2015 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daaromquote:
Ik ga pannenkoeken bakken straks, mag Teun komen eten?quote:
Ben bang dat je hem in onderdelen verkoopt en niet deelt in de winstquote:Op maandag 7 september 2015 16:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga pannenkoeken bakken straks, mag Teun komen eten?
Ik probeerde aardig te doen, na al die gemene inkoppertjes die ik naar hem maaktequote:
wow nee dat zou ik nooit doenquote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben bang dat je hem in onderdelen verkoopt en niet deelt in de winst
Ga in godsnaam in de les bij tante Cholo...quote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik probeerde aardig te doen, na al die gemene inkoppertjes die ik naar hem maakte
Het is dat ik net m'n sig veranderde, anders zou ik deze willen.quote:Op maandag 7 september 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben echt bespottelijk lelijk
Heb je geen goede recepten dan, is toch normaal in jouw cultuurquote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow nee dat zou ik nooit doen
wat heb je nou aan een half kind
een half kind werkt half zo snel als een heel kindquote:Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je geen goede recepten dan, is toch normaal in jouw cultuur
...quote:Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga in godsnaam in de les bij tante Cholo...
Zelfs zijn vrouw mag Teun meer, dit is niets nieuws.quote:Op maandag 7 september 2015 16:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
...
Ik mag Teun meer dan jou
Zo
Daar
Sterker nog, ik denk dat er geen mens te vinden is die er niet zo over denktquote:Op maandag 7 september 2015 16:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs zijn vrouw mag Teun meer, dit is niets nieuws.
Iedereen mag Teun meer, ze... tolereren WCH en dat was hetquote:Op maandag 7 september 2015 16:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs zijn vrouw mag Teun meer, dit is niets nieuws.
kom chillen jamesquote:Op maandag 7 september 2015 16:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Iedereen mag Teun meer, ze... tolereren WCH en dat was het
Ja precies, gelukkig dat Teun op z'n moeder lijkt.quote:Op maandag 7 september 2015 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat er geen mens te vinden is die er niet zo over denkt
kloptquote:Op maandag 7 september 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben echt bespottelijk lelijk
ik bedoelde fake en lelijk idiootquote:Op maandag 7 september 2015 13:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
wel een lekkertje deze
[..]
barbie is blank en heeft blond haar sukkel
Ik kom.meteenquote:Op maandag 7 september 2015 16:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
kom chillen james
ik neem 550 baht mee (50 extra want inflatie)
quote:Op maandag 7 september 2015 16:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
kom chillen james
ik neem 550 baht mee (50 extra want inflatie)
nietsquote:Op maandag 7 september 2015 17:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik kom.meteen
En waar heb je het over?
Jezelf in een sig zettenquote:Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het is dat ik net m'n sig veranderde, anders zou ik deze willen.
Ik ben lelijk en ik ben trots!!
Welkom terugquote:
Oh. Mis ik ietsquote:
Dat niet doenquote:
Dat wordt me een knalpartij tsjonge.quote:Op maandag 7 september 2015 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Thanks, party is om 18:00, iedereen is welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op maandag 7 september 2015 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat wordt me een knalpartij tsjonge.
Fuck Danny!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die coaches man tsjonge jonge. Kunnen nog niet eens een fatsoenlijk elftal samenstellen, tja dan kom je er al niet. Ik begrijp dat nietquote:Op maandag 7 september 2015 17:19 schreef HPLC het volgende:
Wel grappig eigenlijk. Moest lachen toen de loting was en de beste 2 doorgingenNu redden ze dat niet eens
Nou ja, wel wat merkwaardige keuzes, maar eigenlijk hebben we ook niet veel bijzonders meer. Robben is van een uitzonderlijk niveau nog. En nog een zootje die nog iets te jong zijn (Depay, Blind, Riedewald), maar alles wat daartussen hangt (Van der Wiel, Narsingh, Lens, Fer, Wijnaldum) dat is gewoon een verloren generatie.quote:Op maandag 7 september 2015 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die coaches man tsjonge jonge. Kunnen nog niet eens een fatsoenlijk elftal samenstellen, tja dan kom je er al niet. Ik begrijp dat niet
Maar ja halverwege de tweede helft zet je Promes erinquote:Op maandag 7 september 2015 17:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, wel wat merkwaardige keuzes, maar eigenlijk hebben we ook niet veel bijzonders meer. Robben is van een uitzonderlijk niveau nog. En nog een zootje die nog iets te jong zijn (Depay, Blind, Riedewald), maar alles wat daartussen hangt (Van der Wiel, Narsingh, Lens, Fer, Wijnaldum) dat is gewoon een verloren generatie.
quote:
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 7 september 2015 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
KLB SC staat onder streng toezicht heb ik het idee.
quote:
je zult wel moe zijnquote:
Traantje gelatenquote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh, eerst nog met moeders bellen en bier drinken.
Normale mensen eten rond deze tijd aapmensquote:Op maandag 7 september 2015 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon wachten totdat iemand je roept
tijd gaat best snel voorbij omdat je tyfusveel moet doen maar ben ook tyfusmoe nu dus jaquote:
Ik heb geboektquote:Op maandag 7 september 2015 18:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tijd gaat best snel voorbij omdat je tyfusveel moet doen maar ben ook tyfusmoe nu dus ja
we zullen morgen zien hoe het gaat als ik helemaal alleen moet werken
haha domme belgquote:
Ja hoor, jij was natuurlijk 2 uur lang eten. Zelfs Hermann eet minder langquote:Op maandag 7 september 2015 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Normale mensen eten rond deze tijd aapmens
ik kook ook lummelhoofdquote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja hoor, jij was natuurlijk 2 uur lang eten. Zelfs Hermann eet minder lang
quote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
haha domme belg
1+1 is ?
DAT WEET JE NIE HE
ik ben voor belgie tijdens ek 2016quote:
dan druk ik op de alarmknop en zeg dat je me wil aanvallen, dan word je omsingeld door politie en hopelijk in je knieschijven geschotenquote:Op maandag 7 september 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan dien ik een klacht in
kom vechtenquote:Op maandag 7 september 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel mooi hoor, zo'n debielenreservaat
Dan zeg ik dat je me probeerde aan te raken en oneerbare voorstellen deedquote:Op maandag 7 september 2015 18:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan druk ik op de alarmknop en zeg dat je me wil aanvallen, dan word je omsingeld door politie en hopelijk in je knieschijven geschoten
als ze je oude lelijke kale kop zien weten ze gelijk dat je liegtquote:Op maandag 7 september 2015 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat je me probeerde aan te raken en oneerbare voorstellen deed
nee om 18:00 aapmensquote:Op maandag 7 september 2015 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Normale mensen eten rond deze tijd aapmens
Ik pak je, misselijke vent!@!!!!!quote:Op maandag 7 september 2015 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
over 10 minuten, fietsenhok achter KLB.... ik sloop je kapot
sterk punt welquote:Op maandag 7 september 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze je oude lelijke kale kop zien weten ze gelijk dat je liegt
Jaja, van woede zekerquote:Op maandag 7 september 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kook ook lummelhoofd
Dan wacht ik wel...quote:Op maandag 7 september 2015 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sorry, ik moet eerst even mijn moeder bellen
Ga je zo echt een huilende man slaan?quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 19:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga je zo echt een huilende man slaan?
Erg hequote:Op maandag 7 september 2015 19:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga je zo echt een huilende man slaan?
Ja hoi met de moeder van wchquote:Op maandag 7 september 2015 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sorry, ik moet eerst even mijn moeder bellen
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hoi Hermann lieverdquote:Op maandag 7 september 2015 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hoi, moeder van WCHquote:
Je belt me te vaak, ik hoef je ruzies met Teun niet te wetenquote:Op maandag 7 september 2015 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom heb je een geheim nummer genomen?
Maar hij wint steedsquote:Op maandag 7 september 2015 19:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je belt me te vaak, ik hoef je ruzies met Teun niet te weten
srry mevr working classquote:Op maandag 7 september 2015 19:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe ff normaal etto, gedraag je een beetje
Ze pesten me hier eigenlijk allemaal hoor. Hoop verdriet vanquote:Op maandag 7 september 2015 19:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe ff normaal etto, gedraag je een beetje
als iedereen het doet is het zeer waarschijnlijk terechtquote:Op maandag 7 september 2015 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze pesten me hier eigenlijk allemaal hoor. Hoop verdriet van
Dat doe je niet bij kleutersquote:Op maandag 7 september 2015 19:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan trap je hem heel hard tegen z'n knieën aan
Nee jij zet iedereen tegen me op, allemaal meelopers, bahquote:Op maandag 7 september 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iedereen het doet is het zeer waarschijnlijk terecht
Je moet terug schelden, als dat niet helpt moet je ze 1 voor 1 neerschietenquote:Op maandag 7 september 2015 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze pesten me hier eigenlijk allemaal hoor. Hoop verdriet van
Ouder dan de oerknal is een beetje een domme zin he, Yetiquote:Op maandag 7 september 2015 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi. Hoe kan het dat u nog leeft? WCH is al ouder dan de oerknal
ik ben geen echte man maar ik ben wel een echte Mann, dat is nog stoerderquote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee jij zet iedereen tegen me op, allemaal meelopers, bah
Je bent geen echte man
Arme drommelquote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee jij zet iedereen tegen me op, allemaal meelopers, bah
Je bent geen echte man
Ik dacht dat jouw scheet het begin was van allesquote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ouder dan de oerknal is een beetje een domme zin he, Yeti
Goeie genen denk ik?quote:Op maandag 7 september 2015 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi. Hoe kan het dat u nog leeft? WCH is al ouder dan de oerknal
Misschien ;squote:Op maandag 7 september 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom heb je die dan allemaal voor jezelf gehouden???
Ben ik geadopteerd?
Lijkt me niet meer dan logisch.quote:
Is WCH dan Romulus of Remus?quote:Op maandag 7 september 2015 19:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch.
Zo'n lelijke baby leg je meteen te vondeling.
Dan zit je tegen een Viking aan, pff.quote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben geen echte man maar ik ben wel een echte Mann, dat is nog stoerder
nee, Mowgliquote:
ik zit meestal in een Vikingquote:Op maandag 7 september 2015 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan zit je tegen een Viking aan, pff.
Lowietje past beter bij jequote:
ja tochquote:Op maandag 7 september 2015 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij vernedert Vikingen? Wat een absolute eindbaas ben je ook.
nee, ik heb het over bebaarde gespierde mannenquote:Op maandag 7 september 2015 19:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je dinnetje is Zweeds ja? Net zoals die chick van Mr Robot?
Je maakt het spannender dan het is.quote:Op maandag 7 september 2015 19:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je dinnetje is Zweeds ja? Net zoals die chick van Mr Robot?
Hij neukt ze, ja. Mannelijker dan dat wordt het niet.quote:Op maandag 7 september 2015 19:20 schreef MAHL het volgende:
Ja ik heb de discussie ook niet gelezen, lees enkel dat Hermann meestal 'in' een Viking zit.
Ik snap nu waarom je hem aardappelhoofd noemtquote:Op maandag 7 september 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doet ie tegen jou nou ook al zo????
Akelige vent die Remqo
Er is weer een haartje uit gevallen, en ik word er niet jonger opquote:Op maandag 7 september 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doet ie tegen jou nou ook al zo????
Akelige vent die Remqo
Een beer is toch geen pieper?quote:Op maandag 7 september 2015 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je hem aardappelhoofd noemt
Die scène herinner ik me niet meerquote:Op maandag 7 september 2015 19:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme, die scene met die knoop in z'n staart![]()
Neequote:Op maandag 7 september 2015 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=shanti
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |