wat voor stage doe je? zorg?quote:
iew, kinderenquote:Op maandag 7 september 2015 08:59 schreef Crip het volgende:
Had niet door dat ik lapo had dus ging gwn chillen.
Loop stage op een BSO Gianni
mbo autotechnicusquote:Op maandag 7 september 2015 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iew, kinderen
welke opleiding doe je?
pedagogisch werkquote:Op maandag 7 september 2015 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iew, kinderen
welke opleiding doe je?
Moest lachenquote:
gechilld..quote:Op maandag 7 september 2015 09:14 schreef Neverknown het volgende:
@gianni
gewoon gechilld hier en daar heel de nacht. Was wel mooie.. Veel geleerd.
Nu maar eens slapen.
Veel succes op school en werk mensen.
lekker zuur Gianniquote:
Ik chill hem elke dag en alsnog rol ik. Mensen zijn jaloers.quote:
hoe win je geld met een investering?quote:Op maandag 7 september 2015 09:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik chill hem elke dag en alsnog rol ik. Mensen zijn jaloers.
Heb wat geld gewonnen met een goede investering.
Plus werken als secretaresse af en toe. Rest chillings.
Kus aan de loonslaafjes hiero
quote:Op maandag 7 september 2015 09:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gianni humorloosquote:
maar crip, heb je gisteren gevierd dat zitterd "europa in gaat"?quote:
true storyquote:
Neequote:Op maandag 7 september 2015 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar crip, heb je gisteren gevierd dat zitterd "europa in gaat"?
Ik heb al 50 uur niet geslapen wat verwcht je nog voor hersencapaciteitquote:Op maandag 7 september 2015 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe win je geld met een investering?
was te verwachtenquote:
hier ga ik geen antwoord op gevenquote:Op maandag 7 september 2015 09:24 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb al 50 uur niet geslapen wat verwcht je nog voor hersencapaciteit
Ewa baby vind erg voor je van krioro. Hoop dat je niet te lang zonder je man zit.quote:
Niet weten dat ik bij Krio woonquote:Op maandag 7 september 2015 09:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ewa baby vind erg voor je van krioro. Hoop dat je niet te lang zonder je man zit.
Je wilt weten wat een stel vrijwilligers over jou te melden hebben?quote:Op maandag 7 september 2015 09:25 schreef Crip het volgende:
Ik ben benieuwd naar mijn notes, ik denk dat ik een FOK! abo ga kopen.
hoeveel heb je er?quote:Op maandag 7 september 2015 09:25 schreef Crip het volgende:
ik ben meer een cheeseburgerquote:
Wat heb je op, ik wil ookquote:Op maandag 7 september 2015 09:20 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee johquote:Op maandag 7 september 2015 09:25 schreef Crip het volgende:
Die investering is haar vriend, vandaar dat ze geld heeftquote:Op maandag 7 september 2015 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe win je geld met een investering?
Ja dat klopt.quote:Op maandag 7 september 2015 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wilt weten wat een stel vrijwilligers over jou te melden hebben?
Jij moet echt niets te doen hebben.
Lovestoned ben beetje drunkquote:
Hee Frassquote:Op maandag 7 september 2015 09:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo allemaal, hallo onlogisch. Ben je verdwaald?
Yep. Ik zoek nieuwe vrienden en dacht ; De mannen van de KLB SC lijken mij ideale nieuwe mattiesquote:Op maandag 7 september 2015 09:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hallo allemaal, hallo onlogisch. Ben je verdwaald?
Je zoekt vrienden op het internet?quote:Op maandag 7 september 2015 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Ik zoek nieuwe vrienden en dacht ; De mannen van de KLB SC lijken mij ideale nieuwe matties
Welke weddenschap heb je verloren?quote:Op maandag 7 september 2015 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Ik zoek nieuwe vrienden en dacht ; De mannen van de KLB SC lijken mij ideale nieuwe matties
Dat klopt, maar GRTD is ook nog zo stilquote:Op maandag 7 september 2015 09:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Je zoekt vrienden op het internet?
Jij moet vast niets te doen hebben.
PSV - Feyenoord.quote:
Geeft niet.quote:Op maandag 7 september 2015 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar GRTD is ook nog zo stil
[..]
PSV - Feyenoord.
Hee Crip!quote:
Dat kan ik me zeer goed voorstellenquote:Op maandag 7 september 2015 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
leuke uiquote:Op maandag 7 september 2015 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je. Hoewel alle credits naar mijn vriend GGMM moeten. Die heeft zich bereid gevonden dit artistieke hoogstandje te fabricerenquote:
neee, kersen.quote:Op maandag 7 september 2015 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aardbei was een betere toevoeging geweest
Onlogische keuzequote:Op maandag 7 september 2015 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lijkt ook meer op een dessertquote:Op maandag 7 september 2015 09:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee man niet als ontbijt.
Hoewel is mijn craving nu zo hard dat ik het gwn zou eten
GGMMquote:Op maandag 7 september 2015 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je. Hoewel alle credits naar mijn vriend GGMM moeten. Die heeft zich bereid gevonden dit artistieke hoogstandje te fabriceren
ik heb eigenlijk nog nooit van die amerikaanse pancakes opquote:
Kom je ze een keer bij mij eten?quote:Op maandag 7 september 2015 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nog nooit van die amerikaanse pancakes op
Insinueren dat Crip een pedo is, TRquote:Op maandag 7 september 2015 09:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wel met je tengels van die kids afblijven, viespeuk.
Ik denk niet dat GGMM deze opmerking kan waarderen. Een goede vriend als ik ben, zal ik hem op de hoogte stellen van deze sneer.quote:
Dutje om 10 uur?quote:Op maandag 7 september 2015 09:50 schreef Crip het volgende:
Ging ASMR filmpjes zoeken om nu ff dutje te doen kom ik dit tegen
is een teken van god dat je moet gaan stoppenmet rokenquote:Op maandag 7 september 2015 10:14 schreef niels0 het volgende:
Bietje shaky vandaag. Kan amper een peuk draaien.
quote:Helaas denk ik niet dat dit voldoende is om mij weer terug te laten gaan naar Fok. Hun, destijds, strenge beleid en agressieve manier van inkomsten binnen harken was voor mij reden geweest om daar niet meer te komen. En zeg nu zelf, de community is ook niet de beste..
Ik moest destijds lullen als brugman voor een unban omdat ik ergens in één van de topic's het woord ad-blocker had vermeld. Later terug gekeken in het topic en er hadden ongeveer 5 mensen mijn ad-blocker bericht gequote met daarin iets omtrent van "succes met je ban" en "ik quote dit bericht even voor de administratie"
Heb even lekker geslapen een half uurtje. Euh ja? Was 6 uur wakker en kwart over 7 op de bso met drukke kids. Moet straks weer terugquote:Op maandag 7 september 2015 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dutje om 10 uur?
Sowieso dutjes doen, man man man
Wow niemand die zegt dat hij je perzikje wel kan eten.quote:Op maandag 7 september 2015 10:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik kan nog niet eens een perzik normaal eten
quote:Op maandag 7 september 2015 10:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow niemand die zegt dat hij je perzikje wel kan eten.
denk t niequote:Op maandag 7 september 2015 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben benieuwd of Danny zijn financiele gat wel dicht met deze Chinese webshop
gwoon aan munchen alsof het een pumpum isquote:Op maandag 7 september 2015 10:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik kan nog niet eens een perzik normaal eten
Sex of z'n vuist zo aanraken?quote:
Kan nog niet eens een FOK-ker hosselen, hoe lelijk moet ik wel niet zijnquote:Op maandag 7 september 2015 10:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow niemand die zegt dat hij je perzikje wel kan eten.
Ja precies, dacht ik ook meteen aanquote:Op maandag 7 september 2015 11:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
gwoon aan munchen alsof het een pumpum is
ik ook niet ben domquote:Op maandag 7 september 2015 11:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja precies, dacht ik ook meteen aan
(Ben ik de enige die dit niet snapt?)
Ik ben niet domquote:
Dat gaat ook over bans.quote:Op maandag 7 september 2015 12:12 schreef McGrath het volgende:
We bespreken geen bans, we bespreken wie er een ban heeft
zal jou eens bannenquote:Op maandag 7 september 2015 12:10 schreef LompeHork het volgende:
Bans worden niet besproken. Klaar nou.
strugglesquote:Op maandag 7 september 2015 12:13 schreef Crip het volgende:
uur mn make up zitten doen en u alles weer eraf gehaald omdt ik het lelijk vind
wie dan?quote:Op maandag 7 september 2015 12:12 schreef McGrath het volgende:
We bespreken geen bans, we bespreken wie er een ban heeft
Hij zegt dat bans niet besproken worden, niet alleen "inhoud van bans"quote:Op maandag 7 september 2015 12:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet over de inhoud, en dat mag niet.
strugglesquote:Op maandag 7 september 2015 12:13 schreef Crip het volgende:
uur mn make up zitten doen en u alles weer eraf gehaald omdt ik het lelijk vind
heb ik weer iets gemistquote:Op maandag 7 september 2015 12:10 schreef LompeHork het volgende:
Blonddtquote:
hjb make-up tutjequote:
heb jij mijn openingspost verwijderd?quote:Op maandag 7 september 2015 12:10 schreef LompeHork het volgende:
hoe lelijk was het? pipo-de-clown lelijk?quote:
het ws gwn niet zoals ik wilde en toen gin gik ragenquote:Op maandag 7 september 2015 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe lelijk was het? pipo-de-clown lelijk?
aah je bent je aan het inlikken, succes.quote:Op maandag 7 september 2015 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zegt dat bans niet besproken worden, niet alleen "inhoud van bans"
ja had toch niets te doenquote:Op maandag 7 september 2015 12:19 schreef McNulty het volgende:
met je make-up bezig zijn 1 uur lang
girl struggles
Dit roept om een voor en na pic.quote:Op maandag 7 september 2015 12:19 schreef McNulty het volgende:
girl struggles
ben je elke dag zo lang bezig met make up?quote:Op maandag 7 september 2015 12:18 schreef Crip het volgende:
[..]
het ws gwn niet zoals ik wilde en toen gin gik ragen
ik heb maar mascara en bb cream op gedaan vind het wel goed zo gvd
Ik draag niet dagelijks make upquote:Op maandag 7 september 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je elke dag zo lang bezig met make up?
maar als je make up draagt, dan wel zo lang?quote:
Wat doe je dan een uur lang?quote:Op maandag 7 september 2015 12:19 schreef McNulty het volgende:
girl struggles
Half uurtje tot uurtje als ik zin heb om make up op te doen.quote:Op maandag 7 september 2015 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar als je make up draagt, dan wel zo lang?
en vanmorgen was je dus make uploos
Bedanktquote:Op maandag 7 september 2015 12:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
aah je bent je aan het inlikken, succes.
ik draag geen make-up ;squote:Op maandag 7 september 2015 12:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat doe je dan een uur lang?
Wat is er op het nieuws dan?quote:Op maandag 7 september 2015 12:22 schreef niels0 het volgende:
Iemand nog iets leuks te melden? Want van het nieuws word ik niet vrolijk.
Geen Oranjegekte tijdens het aankomend EKquote:Op maandag 7 september 2015 12:22 schreef niels0 het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2015 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen Oranjegekte tijdens het aankomend EK
Nee not rllyquote:Op maandag 7 september 2015 12:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan lijk je toch zo schraal op dagen dat je het niet draagt?
Een miljonair geeft een ton aan z'n vogels, las ik netquote:Op maandag 7 september 2015 12:22 schreef niels0 het volgende:
Heerlijk. in VBL werden sommige he-le-maal gekquote:Op maandag 7 september 2015 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik doorgaans ook nietquote:
Geen eyeliner dragen als manquote:Op maandag 7 september 2015 12:24 schreef McNulty het volgende:
bedankt voor deze travestie beschuldiging james
recht in de feels deze
quote:Op maandag 7 september 2015 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heerlijk. in VBL werden sommige he-le-maal gek
De druiven
alsof jullie daar op je slaapkamer last van hadden gehadquote:Op maandag 7 september 2015 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor mij telt alleen Feyenoord, de rest kan me gestolen wordenquote:Op maandag 7 september 2015 12:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
alsof jullie daar op je slaapkamer last van hadden gehad
Niks toch. Beetje gay, niks mis mee.quote:Op maandag 7 september 2015 12:28 schreef Crip het volgende:
Wat is er mis met mannen die make up willen dragen?
en ik maar denken dat m'n ballen scheren genoeg was ;squote:Op maandag 7 september 2015 12:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zeer eyeliner dragen als man
Of mascara om je ogen te benadrukken
Of zwarte nagellak omdat meisjes dat sexy vinden!!?
quote:
vreemde ui danquote:Op maandag 7 september 2015 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor mij telt alleen Feyenoord, de rest kan me gestolen worden
Naja hoeft niet gay te zijn imo. In azie is bijv normaal dt mannen goed voor hun huid zorgen zonnebrand op doen elke dag en bb cream dragen.quote:Op maandag 7 september 2015 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks toch. Beetje gay, niks mis mee.
Of hoe noemen ze dat ook alweer? Metrosexueel?
is voor faggitsquote:Op maandag 7 september 2015 12:28 schreef Crip het volgende:
Opdonderen bitch die poederdoos is van mij.quote:Op maandag 7 september 2015 12:28 schreef Crip het volgende:
clubvoetbal is toch verziektquote:Op maandag 7 september 2015 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor mij telt alleen Feyenoord, de rest kan me gestolen worden
Niks hoorquote:Op maandag 7 september 2015 12:28 schreef Crip het volgende:
Wat naïefquote:Op maandag 7 september 2015 12:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
en ik maar denken dat m'n ballen scheren genoeg was ;s
sinds wanneer is zonnebrand en cream make-up dan?quote:Op maandag 7 september 2015 12:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja hoeft niet gay te zijn imo. In azie is bijv normaal dt mannen goed voor hun huid zorgen zonnebrand op doen elke dag en bb cream dragen.
Zijn ook gasten die full on make up dragen. Vind ik wel vet.
BB Cream is een soort foundation en crème in één.quote:Op maandag 7 september 2015 12:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
sinds wanneer is zonnebrand en cream make-up dan?
Dat zeg ik niet, maar die zorgen gwn heel goed voor zichzelf wat meestal word bestempeld als metro sexueelquote:Op maandag 7 september 2015 12:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
sinds wanneer is zonnebrand en cream make-up dan?
en die gast is zo hard gay
als je als hetro zo erbij loopt ben je niet goed bij je hoofd
ik ga me niet opmaken als wij pancakes gaan eten hoorquote:Op maandag 7 september 2015 12:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar die zorgen gwn heel goed voor zichzelf wat meestal word bestempeld als metro sexueel
Die gast is sws gay, zeg gwn dt er niets mis mee is ;s.
kan toch ook gwn goed gaan eten en sporten ipv die gayass cremeshitquote:Op maandag 7 september 2015 12:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar die zorgen gwn heel goed voor zichzelf wat meestal word bestempeld als metro sexueel
Die gast is sws gay, zeg gwn dt er niets mis mee is ;s.
jij bent ook niet meer te redden ;squote:Op maandag 7 september 2015 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga me niet opmaken als wij pancakes gaan eten hoor
ja daardoor verkom je uv schadequote:Op maandag 7 september 2015 12:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kan toch ook gwn goed gaan eten en sporten ipv die gayass cremeshit
Een goede vriend van me informeerde mij over deze laffe achterbakse sneer.quote:
ik heb geen redding nodigquote:Op maandag 7 september 2015 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent ook niet meer te redden ;s
Ik ben bang dat ik het nogal eng zou vinden wanneer een man meer doet voor z'n lichaam dan ikquote:Op maandag 7 september 2015 12:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kan toch ook gwn goed gaan eten en sporten ipv die gayass cremeshit
np maatquote:Op maandag 7 september 2015 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goede vriend van me informeerde mij over deze laffe achterbakse sneer.
Ik ben hier absoluut niet van gediend.
jij valt op fatties?quote:Op maandag 7 september 2015 12:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het nogal eng zou vinden wanneer een man meer doet voor z'n lichaam dan ik
Kokosoliequote:Op maandag 7 september 2015 12:36 schreef McNulty het volgende:
Ik moet wel een goede moisturizer hebben trouwens. Mijn gezicht en rug trekt wanneer ik gedoucht ben omdat m'n huid dan uitdroogt.
veel dermatologen raden dit wel aan iddquote:
hoezo?quote:Op maandag 7 september 2015 12:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het nogal eng zou vinden wanneer een man meer doet voor z'n lichaam dan ik
als in uiterlijke verzorging of sporten?quote:Op maandag 7 september 2015 12:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
vrouwen willen de mooiste zijn in de relatie anders worde ze so onzkrquote:
Ik had het meer over het gedeelte met crèmes etc. Ik val niet of fatties, maar ik vind een man mooier wanneer hij niet super mager is ofzoquote:
Is voetballen dan ook al iets voor zijn lichaam doen?quote:Op maandag 7 september 2015 12:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
hahahahah je wenkies zijn niet on fleek nuquote:Op maandag 7 september 2015 12:39 schreef Crip het volgende:
tfoe kan mijn pincet niet vinden wil mn wenkies epileren
Zou jij een man willen die langer voor een spiegel staat dan jij?quote:
oh zo ik dacht met sporten enzquote:Op maandag 7 september 2015 12:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had het meer over het gedeelte met crèmes etc. Ik val niet of fatties, maar ik vind een man mooier wanneer hij niet super mager is ofzo
Gewoon gelijk toch.quote:Op maandag 7 september 2015 12:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
vrouwen willen de mooiste zijn in de relatie anders worde ze so onzkr
Mijn browgame is altijd strongquote:Op maandag 7 september 2015 12:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
hahahahah je wenkies zijn niet on fleek nu
echt voor schut
dat is de reden dat ik vrijgezel benquote:Op maandag 7 september 2015 12:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
vrouwen willen de mooiste zijn in de relatie anders worde ze so onzkr
Uiterlijke verzorging.quote:Op maandag 7 september 2015 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als in uiterlijke verzorging of sporten?
quote:Op maandag 7 september 2015 12:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat is de reden dat ik vrijgezel ben
hahaquote:Op maandag 7 september 2015 12:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat is de reden dat ik vrijgezel ben
Een meisje dat knapper is dan ik mag wel hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon gelijk toch.
Als een van de twee veel lelijker is staat altijd zo raar.
Ik had het niet over sporten, maar ik zou het gewoon nogal raar vinden wanneer een man langer met zijn uiterlijk bezig is dan ikquote:Op maandag 7 september 2015 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Is voetballen dan ook al iets voor zijn lichaam doen?
Staat heel charmant bij vlaamse deernes indd.quote:
Vind ik leuk, net als een beetje Limburgs ofzo. Maar niet te heftig.quote:
O nee, sporten vind ik ook wel eens lekker, maar ik bedoelde het andersquote:
Hoezo zou dat je hinderen?quote:Op maandag 7 september 2015 12:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had het niet over sporten, maar ik zou het gewoon nogal raar vinden wanneer een man langer met zijn uiterlijk bezig is dan ik
als hij vreemdgaat dan vergeet je hem gewoonquote:Op maandag 7 september 2015 12:42 schreef Crip het volgende:
mijn man mag wel knapper zijn dan ik geen probleem. voel ik me badass dt ik hottie heb geregeld
Maar een man kan ook niet zo veel doen toch? Ik doe wel mijn haar enzo, maar meer kan ik niet doen. En aankleden. Dat ook soms.quote:Op maandag 7 september 2015 12:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had het niet over sporten, maar ik zou het gewoon nogal raar vinden wanneer een man langer met zijn uiterlijk bezig is dan ik
gewoon een badkamer met dubbele wastafel, niks aan de handquote:
Je aars harsen.quote:Op maandag 7 september 2015 12:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar een man kan ook niet zo veel doen toch? Ik doe wel mijn haar enzo, maar meer kan ik niet doen. En aankleden. Dat ook soms.
wenkbrauwen epilerenquote:Op maandag 7 september 2015 12:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar een man kan ook niet zo veel doen toch? Ik doe wel mijn haar enzo, maar meer kan ik niet doen. En aankleden. Dat ook soms.
Neequote:Op maandag 7 september 2015 12:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
als hij vreemdgaat dan vergeet je hem gewoon
want de kans je weer zo'n hottie krijgt is nihil natuurlijk
ja tog?
ik sta sowieso al lang voor de spiegelquote:Op maandag 7 september 2015 12:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zou jij een man willen die langer voor een spiegel staat dan jij?
Duurt zeker lang om je krulletje te fixerenquote:Op maandag 7 september 2015 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik sta sowieso al lang voor de spiegel
ik versteen altijd van mijn eigen schoonheid
nee die is helaas naturelquote:Op maandag 7 september 2015 12:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Duurt zeker lang om je krulletje te fixeren
tanden poetsenquote:Op maandag 7 september 2015 12:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Unibrow is ook weer zoDat snap ik nog wel
ik kijk toch ook tv jongquote:Op maandag 7 september 2015 12:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
alsof jullie daar op je slaapkamer last van hadden gehad
quote:Op maandag 7 september 2015 12:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Vind ik leuk, net als een beetje Limburgs ofzo. Maar niet te heftig.
kan je me daarbij helpen :$quote:
zeg je nuquote:
Omdat ik wel veel die qua scrubben ofzo, maar wanneer een man opeens een halfuur voor de spiegel zou staan, zou ik dat eerder komisch vinden dan wat anders, denk ik. Omdat ik wel wat gemakkelijker ben daarinquote:
Dat bedoel ik. Een man hoeft toch alleen z'n gezicht te wassen, te scheren en wat met z'n haar te doen en dan is hij klaarquote:Op maandag 7 september 2015 12:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik sta ook lang voor de spiegel, zo'n mooi gezichtjequote:Op maandag 7 september 2015 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik sta sowieso al lang voor de spiegel
ik versteen altijd van mijn eigen schoonheid
Maak je zou niet raken.quote:
Alleen zijn gezicht?quote:Op maandag 7 september 2015 12:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Een man hoeft toch alleen z'n gezicht te wassen, te scheren en wat met z'n haar te doen en dan is hij klaar
wat boeit mij ditquote:Op maandag 7 september 2015 12:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maak je zou niet raken.
Dus boeie
Nutteloze post.
quote:Op maandag 7 september 2015 12:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik sta ook lang voor de spiegel, zo'n mooi gezichtje![]()
wie was de eerste?quote:Op maandag 7 september 2015 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik lees hier in de krant "tweede nederlander met basisinkomen in aantocht"
help de russen komen
Frans Kerverquote:
Ik hield op met lezen toen ik Limburgs accent zag staan, dat dat leuk wasquote:
Ik scheer mijn schaamstreek altijd één keer per jaar, als de winter is afgelopen. Laat de zomer maar komen danquote:
my thoughts excatly when i see that video of youquote:
Je weet wel, met tonic...quote:
Het is dan heel druk op de wegquote:Op maandag 7 september 2015 12:54 schreef Crip het volgende:
Ik voel me misselijk
De datum en het tijdstip van praktijkexamen personenauto zijn bekend:
28 oktober 2015![]()
![]()
Ook elke dag wassen.quote:Op maandag 7 september 2015 12:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik scheer mijn schaamstreek altijd één keer per jaar, als de winter is afgelopen. Laat de zomer maar komen dan![]()
![]()
Erg he, schaam me dood.quote:
gewoon in 1x slagen eitje man makkiequote:Op maandag 7 september 2015 12:54 schreef Crip het volgende:
Ik voel me misselijk
De datum en het tijdstip van praktijkexamen personenauto zijn bekend:
28 oktober 2015![]()
![]()
Af en toe wat verdwaalde haartjes epileren, luchtje op en altijd goed gekleed.quote:Op maandag 7 september 2015 12:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Een man hoeft toch alleen z'n gezicht te wassen, te scheren en wat met z'n haar te doen en dan is hij klaar
alsof wij geen lange kutharen in de wenkbrauw kunnen hebben? of zalfje op kunnen doen of tanden poetsen of luchtje opdoen?quote:Op maandag 7 september 2015 12:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nou en. Als je je tollie maar wast.quote:Op maandag 7 september 2015 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik douche soms gewoon 2 dagen niet
ik vraag me echt af of jij goed gekleed bentquote:Op maandag 7 september 2015 12:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Af en toe wat verdwaalde haartjes epileren, luchtje op en altijd goed gekleed.
Maar k ben een vrouwquote:Op maandag 7 september 2015 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gewoon in 1x slagen eitje man makkie
en dan vrouwen lekker versieren *kuch* in thailandquote:Op maandag 7 september 2015 12:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
oh dacht een man vanwege je icoonquote:
Ik doe er langer over om te kijken wat ik aan zou trekken. En dan niet in de zin; oh dat staat me niet. Maar eerder; wat voor weer wordt het?quote:Op maandag 7 september 2015 12:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
als je meisje van je houdt pijpt ze je gewoon terwijl je smegma hebtquote:
Dnkjequote:Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oh dacht een man vanwege je icoon
succes met zakken dan
Niet zo mooiquote:Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet hoe mooi je gezichtje is
Ik doe graag wat moeite anders mis ik het jachtelement.quote:Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
en dan vrouwen lekker versieren *kuch* in thailand
quote:Op maandag 7 september 2015 12:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik doe graag wat moeite anders mis ik het jachtelement.
Daar ging het toch niet over. Luchtje heb ik ook. Tanden poetsen ook. En verdwaalde haartjes wegdoen ook. Eerder een man die meer doet dan ik lijkt me raarquote:Op maandag 7 september 2015 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof wij geen lange kutharen in de wenkbrauw kunnen hebben? of zalfje op kunnen doen of tanden poetsen of luchtje opdoen?
Dankjewelquote:
wrm kan een man geen lippenstift op doen dan?quote:Op maandag 7 september 2015 12:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet over. Luchtje heb ik ook. Tanden poetsen ook. En verdwaalde haartjes wegdoen ook. Eerder een man die meer doet dan ik lijkt me raar
Nee komt wel goed gewoon chill blijven net zoals ik destijds.quote:
Zolang het maar minder is dan ik opdoequote:Op maandag 7 september 2015 13:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm kan een man geen lippenstift op doen dan?
zullen we keer samen opmaken? ;$quote:Op maandag 7 september 2015 13:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zolang het maar minder is dan ik opdoe
Wil je svp niks proberen bij haar dat doe ik alquote:Op maandag 7 september 2015 13:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen we keer samen opmaken? ;$
Gewoon 1080 is voldoende togquote:Op maandag 7 september 2015 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen als je 4k content kan streamen
hoe ging solli?quote:
Klopt het is een beetje als heroïne, je moet het geprobeerd hebben maar uiteindelijk is het de moeite niet waardquote:
Insert een plaatje met thug lifequote:Op maandag 7 september 2015 13:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mij interesseert het niets hoe je sollicitatiegesprek ging
watquote:Op maandag 7 september 2015 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt het is een beetje als heroïne, je moet het geprobeerd hebben maar uiteindelijk is het de moeite niet waard
Mooi zo c:quote:Op maandag 7 september 2015 13:08 schreef Toto69 het volgende:
Ja ging goedhoor vandaag of morgen of ik aangenomen ben maar heb er wel een goed gevoel bij. Nu tijd voor gehaktballetjes
Wat voor werk Toot?quote:Op maandag 7 september 2015 13:08 schreef Toto69 het volgende:
Ja ging goedhoor vandaag of morgen of ik aangenomen ben maar heb er wel een goed gevoel bij. Nu tijd voor gehaktballetjes
Het is inderdaad een beetje als heroine jaquote:Op maandag 7 september 2015 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt het is een beetje als heroïne, je moet het geprobeerd hebben maar uiteindelijk is het de moeite niet waard
op zich niet verkeerd neequote:
Haha ik ben me d'r een.quote:Op maandag 7 september 2015 13:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje als heroine ja
Woehquote:
Op wat voor een baan heb je gesolliciteerd?quote:Op maandag 7 september 2015 13:08 schreef Toto69 het volgende:
luie donderquote:Op maandag 7 september 2015 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moet ook mijn bed maar eens uit, wil ook gehaktballetjes
Wanne barbiekopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |