als je meisje van je houdt pijpt ze je gewoon terwijl je smegma hebtquote:
Dnkjequote:Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
oh dacht een man vanwege je icoon
succes met zakken dan
Niet zo mooiquote:Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet hoe mooi je gezichtje is
Ik doe graag wat moeite anders mis ik het jachtelement.quote:Op maandag 7 september 2015 12:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
en dan vrouwen lekker versieren *kuch* in thailand
quote:Op maandag 7 september 2015 12:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik doe graag wat moeite anders mis ik het jachtelement.
Daar ging het toch niet over. Luchtje heb ik ook. Tanden poetsen ook. En verdwaalde haartjes wegdoen ook. Eerder een man die meer doet dan ik lijkt me raarquote:Op maandag 7 september 2015 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof wij geen lange kutharen in de wenkbrauw kunnen hebben? of zalfje op kunnen doen of tanden poetsen of luchtje opdoen?
Dankjewelquote:
wrm kan een man geen lippenstift op doen dan?quote:Op maandag 7 september 2015 12:59 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Daar ging het toch niet over. Luchtje heb ik ook. Tanden poetsen ook. En verdwaalde haartjes wegdoen ook. Eerder een man die meer doet dan ik lijkt me raar
Nee komt wel goed gewoon chill blijven net zoals ik destijds.quote:
Zolang het maar minder is dan ik opdoequote:Op maandag 7 september 2015 13:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm kan een man geen lippenstift op doen dan?
zullen we keer samen opmaken? ;$quote:Op maandag 7 september 2015 13:01 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zolang het maar minder is dan ik opdoe
Wil je svp niks proberen bij haar dat doe ik alquote:Op maandag 7 september 2015 13:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zullen we keer samen opmaken? ;$
Gewoon 1080 is voldoende togquote:Op maandag 7 september 2015 13:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen als je 4k content kan streamen
hoe ging solli?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |