wat boeit mij ditquote:Op maandag 7 september 2015 12:52 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maak je zou niet raken.
Dus boeie
Nutteloze post.
quote:Op maandag 7 september 2015 12:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik sta ook lang voor de spiegel, zo'n mooi gezichtje![]()
wie was de eerste?quote:Op maandag 7 september 2015 12:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik lees hier in de krant "tweede nederlander met basisinkomen in aantocht"
help de russen komen
Frans Kerverquote:
Ik hield op met lezen toen ik Limburgs accent zag staan, dat dat leuk wasquote:
Ik scheer mijn schaamstreek altijd één keer per jaar, als de winter is afgelopen. Laat de zomer maar komen danquote:
my thoughts excatly when i see that video of youquote:
Je weet wel, met tonic...quote:
Het is dan heel druk op de wegquote:Op maandag 7 september 2015 12:54 schreef Crip het volgende:
Ik voel me misselijk
De datum en het tijdstip van praktijkexamen personenauto zijn bekend:
28 oktober 2015![]()
![]()
Ook elke dag wassen.quote:Op maandag 7 september 2015 12:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik scheer mijn schaamstreek altijd één keer per jaar, als de winter is afgelopen. Laat de zomer maar komen dan![]()
![]()
Erg he, schaam me dood.quote:
gewoon in 1x slagen eitje man makkiequote:Op maandag 7 september 2015 12:54 schreef Crip het volgende:
Ik voel me misselijk
De datum en het tijdstip van praktijkexamen personenauto zijn bekend:
28 oktober 2015![]()
![]()
Af en toe wat verdwaalde haartjes epileren, luchtje op en altijd goed gekleed.quote:Op maandag 7 september 2015 12:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Een man hoeft toch alleen z'n gezicht te wassen, te scheren en wat met z'n haar te doen en dan is hij klaar
alsof wij geen lange kutharen in de wenkbrauw kunnen hebben? of zalfje op kunnen doen of tanden poetsen of luchtje opdoen?quote:Op maandag 7 september 2015 12:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Een man hoeft toch alleen z'n gezicht te wassen, te scheren en wat met z'n haar te doen en dan is hij klaar
Nou en. Als je je tollie maar wast.quote:Op maandag 7 september 2015 12:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik douche soms gewoon 2 dagen niet
ik vraag me echt af of jij goed gekleed bentquote:Op maandag 7 september 2015 12:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Af en toe wat verdwaalde haartjes epileren, luchtje op en altijd goed gekleed.
Maar k ben een vrouwquote:Op maandag 7 september 2015 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
gewoon in 1x slagen eitje man makkie
en dan vrouwen lekker versieren *kuch* in thailandquote:Op maandag 7 september 2015 12:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
oh dacht een man vanwege je icoonquote:
Ik doe er langer over om te kijken wat ik aan zou trekken. En dan niet in de zin; oh dat staat me niet. Maar eerder; wat voor weer wordt het?quote:Op maandag 7 september 2015 12:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |