Je aars harsen.quote:Op maandag 7 september 2015 12:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar een man kan ook niet zo veel doen toch? Ik doe wel mijn haar enzo, maar meer kan ik niet doen. En aankleden. Dat ook soms.
wenkbrauwen epilerenquote:Op maandag 7 september 2015 12:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar een man kan ook niet zo veel doen toch? Ik doe wel mijn haar enzo, maar meer kan ik niet doen. En aankleden. Dat ook soms.
Neequote:Op maandag 7 september 2015 12:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
als hij vreemdgaat dan vergeet je hem gewoon
want de kans je weer zo'n hottie krijgt is nihil natuurlijk
ja tog?
ik sta sowieso al lang voor de spiegelquote:Op maandag 7 september 2015 12:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Zou jij een man willen die langer voor een spiegel staat dan jij?
Duurt zeker lang om je krulletje te fixerenquote:Op maandag 7 september 2015 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik sta sowieso al lang voor de spiegel
ik versteen altijd van mijn eigen schoonheid
nee die is helaas naturelquote:Op maandag 7 september 2015 12:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Duurt zeker lang om je krulletje te fixeren
tanden poetsenquote:Op maandag 7 september 2015 12:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Unibrow is ook weer zoDat snap ik nog wel
ik kijk toch ook tv jongquote:Op maandag 7 september 2015 12:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
alsof jullie daar op je slaapkamer last van hadden gehad
quote:Op maandag 7 september 2015 12:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Vind ik leuk, net als een beetje Limburgs ofzo. Maar niet te heftig.
kan je me daarbij helpen :$quote:
zeg je nuquote:
Omdat ik wel veel die qua scrubben ofzo, maar wanneer een man opeens een halfuur voor de spiegel zou staan, zou ik dat eerder komisch vinden dan wat anders, denk ik. Omdat ik wel wat gemakkelijker ben daarinquote:
Dat bedoel ik. Een man hoeft toch alleen z'n gezicht te wassen, te scheren en wat met z'n haar te doen en dan is hij klaarquote:Op maandag 7 september 2015 12:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik sta ook lang voor de spiegel, zo'n mooi gezichtjequote:Op maandag 7 september 2015 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik sta sowieso al lang voor de spiegel
ik versteen altijd van mijn eigen schoonheid
Maak je zou niet raken.quote:
Alleen zijn gezicht?quote:Op maandag 7 september 2015 12:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Een man hoeft toch alleen z'n gezicht te wassen, te scheren en wat met z'n haar te doen en dan is hij klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |