quote:
vreemde ui danquote:Op maandag 7 september 2015 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor mij telt alleen Feyenoord, de rest kan me gestolen worden
Naja hoeft niet gay te zijn imo. In azie is bijv normaal dt mannen goed voor hun huid zorgen zonnebrand op doen elke dag en bb cream dragen.quote:Op maandag 7 september 2015 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks toch. Beetje gay, niks mis mee.
Of hoe noemen ze dat ook alweer? Metrosexueel?
is voor faggitsquote:Op maandag 7 september 2015 12:28 schreef Crip het volgende:
Wat is er mis met mannen die make up willen dragen?
Opdonderen bitch die poederdoos is van mij.quote:Op maandag 7 september 2015 12:28 schreef Crip het volgende:
clubvoetbal is toch verziektquote:Op maandag 7 september 2015 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor mij telt alleen Feyenoord, de rest kan me gestolen worden
Niks hoorquote:Op maandag 7 september 2015 12:28 schreef Crip het volgende:
Wat naïefquote:Op maandag 7 september 2015 12:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
en ik maar denken dat m'n ballen scheren genoeg was ;s
sinds wanneer is zonnebrand en cream make-up dan?quote:Op maandag 7 september 2015 12:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Naja hoeft niet gay te zijn imo. In azie is bijv normaal dt mannen goed voor hun huid zorgen zonnebrand op doen elke dag en bb cream dragen.
Zijn ook gasten die full on make up dragen. Vind ik wel vet.
BB Cream is een soort foundation en crème in één.quote:Op maandag 7 september 2015 12:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
sinds wanneer is zonnebrand en cream make-up dan?
Dat zeg ik niet, maar die zorgen gwn heel goed voor zichzelf wat meestal word bestempeld als metro sexueelquote:Op maandag 7 september 2015 12:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
sinds wanneer is zonnebrand en cream make-up dan?
en die gast is zo hard gay
als je als hetro zo erbij loopt ben je niet goed bij je hoofd
ik ga me niet opmaken als wij pancakes gaan eten hoorquote:Op maandag 7 september 2015 12:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar die zorgen gwn heel goed voor zichzelf wat meestal word bestempeld als metro sexueel
Die gast is sws gay, zeg gwn dt er niets mis mee is ;s.
kan toch ook gwn goed gaan eten en sporten ipv die gayass cremeshitquote:Op maandag 7 september 2015 12:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar die zorgen gwn heel goed voor zichzelf wat meestal word bestempeld als metro sexueel
Die gast is sws gay, zeg gwn dt er niets mis mee is ;s.
jij bent ook niet meer te redden ;squote:Op maandag 7 september 2015 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga me niet opmaken als wij pancakes gaan eten hoor
ja daardoor verkom je uv schadequote:Op maandag 7 september 2015 12:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kan toch ook gwn goed gaan eten en sporten ipv die gayass cremeshit
Een goede vriend van me informeerde mij over deze laffe achterbakse sneer.quote:
ik heb geen redding nodigquote:Op maandag 7 september 2015 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent ook niet meer te redden ;s
Ik ben bang dat ik het nogal eng zou vinden wanneer een man meer doet voor z'n lichaam dan ikquote:Op maandag 7 september 2015 12:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kan toch ook gwn goed gaan eten en sporten ipv die gayass cremeshit
np maatquote:Op maandag 7 september 2015 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een goede vriend van me informeerde mij over deze laffe achterbakse sneer.
Ik ben hier absoluut niet van gediend.
jij valt op fatties?quote:Op maandag 7 september 2015 12:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het nogal eng zou vinden wanneer een man meer doet voor z'n lichaam dan ik
Kokosoliequote:Op maandag 7 september 2015 12:36 schreef McNulty het volgende:
Ik moet wel een goede moisturizer hebben trouwens. Mijn gezicht en rug trekt wanneer ik gedoucht ben omdat m'n huid dan uitdroogt.
veel dermatologen raden dit wel aan iddquote:
hoezo?quote:Op maandag 7 september 2015 12:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik het nogal eng zou vinden wanneer een man meer doet voor z'n lichaam dan ik
als in uiterlijke verzorging of sporten?quote:Op maandag 7 september 2015 12:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
vrouwen willen de mooiste zijn in de relatie anders worde ze so onzkrquote:
Ik had het meer over het gedeelte met crèmes etc. Ik val niet of fatties, maar ik vind een man mooier wanneer hij niet super mager is ofzoquote:
Is voetballen dan ook al iets voor zijn lichaam doen?quote:Op maandag 7 september 2015 12:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
hahahahah je wenkies zijn niet on fleek nuquote:Op maandag 7 september 2015 12:39 schreef Crip het volgende:
tfoe kan mijn pincet niet vinden wil mn wenkies epileren
Zou jij een man willen die langer voor een spiegel staat dan jij?quote:
oh zo ik dacht met sporten enzquote:Op maandag 7 september 2015 12:39 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had het meer over het gedeelte met crèmes etc. Ik val niet of fatties, maar ik vind een man mooier wanneer hij niet super mager is ofzo
Gewoon gelijk toch.quote:Op maandag 7 september 2015 12:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
vrouwen willen de mooiste zijn in de relatie anders worde ze so onzkr
Mijn browgame is altijd strongquote:Op maandag 7 september 2015 12:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
hahahahah je wenkies zijn niet on fleek nu
echt voor schut
dat is de reden dat ik vrijgezel benquote:Op maandag 7 september 2015 12:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
vrouwen willen de mooiste zijn in de relatie anders worde ze so onzkr
Uiterlijke verzorging.quote:Op maandag 7 september 2015 12:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als in uiterlijke verzorging of sporten?
quote:Op maandag 7 september 2015 12:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat is de reden dat ik vrijgezel ben
hahaquote:Op maandag 7 september 2015 12:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat is de reden dat ik vrijgezel ben
Een meisje dat knapper is dan ik mag wel hoor.quote:Op maandag 7 september 2015 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon gelijk toch.
Als een van de twee veel lelijker is staat altijd zo raar.
Ik had het niet over sporten, maar ik zou het gewoon nogal raar vinden wanneer een man langer met zijn uiterlijk bezig is dan ikquote:Op maandag 7 september 2015 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Is voetballen dan ook al iets voor zijn lichaam doen?
Staat heel charmant bij vlaamse deernes indd.quote:
Vind ik leuk, net als een beetje Limburgs ofzo. Maar niet te heftig.quote:
O nee, sporten vind ik ook wel eens lekker, maar ik bedoelde het andersquote:
Hoezo zou dat je hinderen?quote:Op maandag 7 september 2015 12:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had het niet over sporten, maar ik zou het gewoon nogal raar vinden wanneer een man langer met zijn uiterlijk bezig is dan ik
als hij vreemdgaat dan vergeet je hem gewoonquote:Op maandag 7 september 2015 12:42 schreef Crip het volgende:
mijn man mag wel knapper zijn dan ik geen probleem. voel ik me badass dt ik hottie heb geregeld
Maar een man kan ook niet zo veel doen toch? Ik doe wel mijn haar enzo, maar meer kan ik niet doen. En aankleden. Dat ook soms.quote:Op maandag 7 september 2015 12:43 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik had het niet over sporten, maar ik zou het gewoon nogal raar vinden wanneer een man langer met zijn uiterlijk bezig is dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |