Hee Crip!quote:
Dat kan ik me zeer goed voorstellenquote:Op maandag 7 september 2015 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Ik zoek nieuwe vrienden en dacht ; De mannen van de KLB SC lijken mij ideale nieuwe matties
leuke uiquote:Op maandag 7 september 2015 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Ik zoek nieuwe vrienden en dacht ; De mannen van de KLB SC lijken mij ideale nieuwe matties
Dank je. Hoewel alle credits naar mijn vriend GGMM moeten. Die heeft zich bereid gevonden dit artistieke hoogstandje te fabricerenquote:
neee, kersen.quote:Op maandag 7 september 2015 09:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aardbei was een betere toevoeging geweest
Onlogische keuzequote:Op maandag 7 september 2015 09:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
lijkt ook meer op een dessertquote:Op maandag 7 september 2015 09:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee man niet als ontbijt.
Hoewel is mijn craving nu zo hard dat ik het gwn zou eten
GGMMquote:Op maandag 7 september 2015 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je. Hoewel alle credits naar mijn vriend GGMM moeten. Die heeft zich bereid gevonden dit artistieke hoogstandje te fabriceren
ik heb eigenlijk nog nooit van die amerikaanse pancakes opquote:
Kom je ze een keer bij mij eten?quote:Op maandag 7 september 2015 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nog nooit van die amerikaanse pancakes op
Insinueren dat Crip een pedo is, TRquote:Op maandag 7 september 2015 09:57 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wel met je tengels van die kids afblijven, viespeuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |