watquote:Op maandag 7 september 2015 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt het is een beetje als heroïne, je moet het geprobeerd hebben maar uiteindelijk is het de moeite niet waard
Mooi zo c:quote:Op maandag 7 september 2015 13:08 schreef Toto69 het volgende:
Ja ging goedhoor vandaag of morgen of ik aangenomen ben maar heb er wel een goed gevoel bij. Nu tijd voor gehaktballetjes
Wat voor werk Toot?quote:Op maandag 7 september 2015 13:08 schreef Toto69 het volgende:
Ja ging goedhoor vandaag of morgen of ik aangenomen ben maar heb er wel een goed gevoel bij. Nu tijd voor gehaktballetjes
Het is inderdaad een beetje als heroine jaquote:Op maandag 7 september 2015 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt het is een beetje als heroïne, je moet het geprobeerd hebben maar uiteindelijk is het de moeite niet waard
op zich niet verkeerd neequote:
Haha ik ben me d'r een.quote:Op maandag 7 september 2015 13:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje als heroine ja
Woehquote:
Op wat voor een baan heb je gesolliciteerd?quote:Op maandag 7 september 2015 13:08 schreef Toto69 het volgende:
luie donderquote:Op maandag 7 september 2015 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik moet ook mijn bed maar eens uit, wil ook gehaktballetjes
Wanne barbiekopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |