Dutje om 10 uur?quote:Op maandag 7 september 2015 09:50 schreef Crip het volgende:
Ging ASMR filmpjes zoeken om nu ff dutje te doen kom ik dit tegen
is een teken van god dat je moet gaan stoppenmet rokenquote:Op maandag 7 september 2015 10:14 schreef niels0 het volgende:
Bietje shaky vandaag. Kan amper een peuk draaien.
quote:Helaas denk ik niet dat dit voldoende is om mij weer terug te laten gaan naar Fok. Hun, destijds, strenge beleid en agressieve manier van inkomsten binnen harken was voor mij reden geweest om daar niet meer te komen. En zeg nu zelf, de community is ook niet de beste..
Ik moest destijds lullen als brugman voor een unban omdat ik ergens in één van de topic's het woord ad-blocker had vermeld. Later terug gekeken in het topic en er hadden ongeveer 5 mensen mijn ad-blocker bericht gequote met daarin iets omtrent van "succes met je ban" en "ik quote dit bericht even voor de administratie"
Heb even lekker geslapen een half uurtje. Euh ja? Was 6 uur wakker en kwart over 7 op de bso met drukke kids. Moet straks weer terugquote:Op maandag 7 september 2015 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dutje om 10 uur?
Sowieso dutjes doen, man man man
Wow niemand die zegt dat hij je perzikje wel kan eten.quote:Op maandag 7 september 2015 10:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik kan nog niet eens een perzik normaal eten
quote:Op maandag 7 september 2015 10:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow niemand die zegt dat hij je perzikje wel kan eten.
denk t niequote:Op maandag 7 september 2015 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben benieuwd of Danny zijn financiele gat wel dicht met deze Chinese webshop
gwoon aan munchen alsof het een pumpum isquote:Op maandag 7 september 2015 10:17 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik kan nog niet eens een perzik normaal eten
Sex of z'n vuist zo aanraken?quote:
Kan nog niet eens een FOK-ker hosselen, hoe lelijk moet ik wel niet zijnquote:Op maandag 7 september 2015 10:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow niemand die zegt dat hij je perzikje wel kan eten.
Ja precies, dacht ik ook meteen aanquote:Op maandag 7 september 2015 11:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
gwoon aan munchen alsof het een pumpum is
ik ook niet ben domquote:Op maandag 7 september 2015 11:37 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ja precies, dacht ik ook meteen aan
(Ben ik de enige die dit niet snapt?)
Ik ben niet domquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |