Traantje gelatenquote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh, eerst nog met moeders bellen en bier drinken.
Normale mensen eten rond deze tijd aapmensquote:Op maandag 7 september 2015 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon wachten totdat iemand je roept
tijd gaat best snel voorbij omdat je tyfusveel moet doen maar ben ook tyfusmoe nu dus jaquote:
Ik heb geboektquote:Op maandag 7 september 2015 18:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tijd gaat best snel voorbij omdat je tyfusveel moet doen maar ben ook tyfusmoe nu dus ja
we zullen morgen zien hoe het gaat als ik helemaal alleen moet werken
haha domme belgquote:
Ja hoor, jij was natuurlijk 2 uur lang eten. Zelfs Hermann eet minder langquote:Op maandag 7 september 2015 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Normale mensen eten rond deze tijd aapmens
ik kook ook lummelhoofdquote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja hoor, jij was natuurlijk 2 uur lang eten. Zelfs Hermann eet minder lang
quote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
haha domme belg
1+1 is ?
DAT WEET JE NIE HE
ik ben voor belgie tijdens ek 2016quote:
dan druk ik op de alarmknop en zeg dat je me wil aanvallen, dan word je omsingeld door politie en hopelijk in je knieschijven geschotenquote:Op maandag 7 september 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan dien ik een klacht in
kom vechtenquote:Op maandag 7 september 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel mooi hoor, zo'n debielenreservaat
Dan zeg ik dat je me probeerde aan te raken en oneerbare voorstellen deedquote:Op maandag 7 september 2015 18:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan druk ik op de alarmknop en zeg dat je me wil aanvallen, dan word je omsingeld door politie en hopelijk in je knieschijven geschoten
als ze je oude lelijke kale kop zien weten ze gelijk dat je liegtquote:Op maandag 7 september 2015 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat je me probeerde aan te raken en oneerbare voorstellen deed
nee om 18:00 aapmensquote:Op maandag 7 september 2015 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Normale mensen eten rond deze tijd aapmens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |