Traantje gelatenquote:Op maandag 7 september 2015 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee joh, eerst nog met moeders bellen en bier drinken.
Normale mensen eten rond deze tijd aapmensquote:Op maandag 7 september 2015 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon wachten totdat iemand je roept
tijd gaat best snel voorbij omdat je tyfusveel moet doen maar ben ook tyfusmoe nu dus jaquote:
Ik heb geboektquote:Op maandag 7 september 2015 18:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tijd gaat best snel voorbij omdat je tyfusveel moet doen maar ben ook tyfusmoe nu dus ja
we zullen morgen zien hoe het gaat als ik helemaal alleen moet werken
haha domme belgquote:
Ja hoor, jij was natuurlijk 2 uur lang eten. Zelfs Hermann eet minder langquote:Op maandag 7 september 2015 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Normale mensen eten rond deze tijd aapmens
ik kook ook lummelhoofdquote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja hoor, jij was natuurlijk 2 uur lang eten. Zelfs Hermann eet minder lang
quote:Op maandag 7 september 2015 18:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
haha domme belg
1+1 is ?
DAT WEET JE NIE HE
ik ben voor belgie tijdens ek 2016quote:
dan druk ik op de alarmknop en zeg dat je me wil aanvallen, dan word je omsingeld door politie en hopelijk in je knieschijven geschotenquote:Op maandag 7 september 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan dien ik een klacht in
kom vechtenquote:Op maandag 7 september 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wel mooi hoor, zo'n debielenreservaat
Dan zeg ik dat je me probeerde aan te raken en oneerbare voorstellen deedquote:Op maandag 7 september 2015 18:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan druk ik op de alarmknop en zeg dat je me wil aanvallen, dan word je omsingeld door politie en hopelijk in je knieschijven geschoten
als ze je oude lelijke kale kop zien weten ze gelijk dat je liegtquote:Op maandag 7 september 2015 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dan zeg ik dat je me probeerde aan te raken en oneerbare voorstellen deed
nee om 18:00 aapmensquote:Op maandag 7 september 2015 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Normale mensen eten rond deze tijd aapmens
Ik pak je, misselijke vent!@!!!!!quote:Op maandag 7 september 2015 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
over 10 minuten, fietsenhok achter KLB.... ik sloop je kapot
sterk punt welquote:Op maandag 7 september 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze je oude lelijke kale kop zien weten ze gelijk dat je liegt
Jaja, van woede zekerquote:Op maandag 7 september 2015 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik kook ook lummelhoofd
Dan wacht ik wel...quote:Op maandag 7 september 2015 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sorry, ik moet eerst even mijn moeder bellen
Ga je zo echt een huilende man slaan?quote:
quote:Op maandag 7 september 2015 19:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga je zo echt een huilende man slaan?
Erg hequote:Op maandag 7 september 2015 19:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ga je zo echt een huilende man slaan?
Ja hoi met de moeder van wchquote:Op maandag 7 september 2015 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sorry, ik moet eerst even mijn moeder bellen
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hoi Hermann lieverdquote:Op maandag 7 september 2015 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hoi, moeder van WCHquote:
Je belt me te vaak, ik hoef je ruzies met Teun niet te wetenquote:Op maandag 7 september 2015 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom heb je een geheim nummer genomen?
Maar hij wint steedsquote:Op maandag 7 september 2015 19:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je belt me te vaak, ik hoef je ruzies met Teun niet te weten
srry mevr working classquote:Op maandag 7 september 2015 19:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe ff normaal etto, gedraag je een beetje
Ze pesten me hier eigenlijk allemaal hoor. Hoop verdriet vanquote:Op maandag 7 september 2015 19:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Doe ff normaal etto, gedraag je een beetje
als iedereen het doet is het zeer waarschijnlijk terechtquote:Op maandag 7 september 2015 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze pesten me hier eigenlijk allemaal hoor. Hoop verdriet van
Dat doe je niet bij kleutersquote:Op maandag 7 september 2015 19:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan trap je hem heel hard tegen z'n knieën aan
Nee jij zet iedereen tegen me op, allemaal meelopers, bahquote:Op maandag 7 september 2015 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iedereen het doet is het zeer waarschijnlijk terecht
Je moet terug schelden, als dat niet helpt moet je ze 1 voor 1 neerschietenquote:Op maandag 7 september 2015 19:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze pesten me hier eigenlijk allemaal hoor. Hoop verdriet van
Ouder dan de oerknal is een beetje een domme zin he, Yetiquote:Op maandag 7 september 2015 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi. Hoe kan het dat u nog leeft? WCH is al ouder dan de oerknal
ik ben geen echte man maar ik ben wel een echte Mann, dat is nog stoerderquote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee jij zet iedereen tegen me op, allemaal meelopers, bah
Je bent geen echte man
Arme drommelquote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee jij zet iedereen tegen me op, allemaal meelopers, bah
Je bent geen echte man
Ik dacht dat jouw scheet het begin was van allesquote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ouder dan de oerknal is een beetje een domme zin he, Yeti
Goeie genen denk ik?quote:Op maandag 7 september 2015 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoi. Hoe kan het dat u nog leeft? WCH is al ouder dan de oerknal
Misschien ;squote:Op maandag 7 september 2015 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom heb je die dan allemaal voor jezelf gehouden???
Ben ik geadopteerd?
Lijkt me niet meer dan logisch.quote:
Is WCH dan Romulus of Remus?quote:Op maandag 7 september 2015 19:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch.
Zo'n lelijke baby leg je meteen te vondeling.
Dan zit je tegen een Viking aan, pff.quote:Op maandag 7 september 2015 19:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben geen echte man maar ik ben wel een echte Mann, dat is nog stoerder
nee, Mowgliquote:
ik zit meestal in een Vikingquote:Op maandag 7 september 2015 19:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan zit je tegen een Viking aan, pff.
Lowietje past beter bij jequote:
ja tochquote:Op maandag 7 september 2015 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij vernedert Vikingen? Wat een absolute eindbaas ben je ook.
nee, ik heb het over bebaarde gespierde mannenquote:Op maandag 7 september 2015 19:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je dinnetje is Zweeds ja? Net zoals die chick van Mr Robot?
Je maakt het spannender dan het is.quote:Op maandag 7 september 2015 19:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Je dinnetje is Zweeds ja? Net zoals die chick van Mr Robot?
Hij neukt ze, ja. Mannelijker dan dat wordt het niet.quote:Op maandag 7 september 2015 19:20 schreef MAHL het volgende:
Ja ik heb de discussie ook niet gelezen, lees enkel dat Hermann meestal 'in' een Viking zit.
Ik snap nu waarom je hem aardappelhoofd noemtquote:Op maandag 7 september 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doet ie tegen jou nou ook al zo????
Akelige vent die Remqo
Er is weer een haartje uit gevallen, en ik word er niet jonger opquote:Op maandag 7 september 2015 19:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doet ie tegen jou nou ook al zo????
Akelige vent die Remqo
Een beer is toch geen pieper?quote:Op maandag 7 september 2015 19:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je hem aardappelhoofd noemt
Die scène herinner ik me niet meerquote:Op maandag 7 september 2015 19:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Verdomme, die scene met die knoop in z'n staart![]()
Neequote:Op maandag 7 september 2015 19:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=shanti
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |