sws haar hebben is geweldigquote:Op maandag 7 september 2015 15:09 schreef IfImJamesDean het volgende:
Los haar en dan keihard een berg af fietsen![]()
Nee hoor.quote:
Sorry ;squote:Op maandag 7 september 2015 15:18 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ben ik eindelijk blij met iets kom jij het weer verpesten
20 kilometer. Dagelijksquote:
En dan een jurkje aanquote:
Jij weetquote:
Mooie woordspelingquote:Op maandag 7 september 2015 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik wil haar ook graag hebben
heb me al 4 dagen niet afgetrokken anders, en hoe weet jij dat ik met links rukquote:
fantastischquote:Op maandag 7 september 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey HPLC wat is 225 plus 225?
Je bent nieuw en dat vind ik eng. Tevens zeg je op een rare manier hallo. Mn autisme, wat doe je.quote:
Lijkt wel op een kloon van BlauweTijgerquote:Op maandag 7 september 2015 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent nieuw en dat vind ik eng. Tevens zeg je op een rare manier hallo. Mn autisme, wat doe je.
Sowieso bijna alleen maar slowchats in zijn/haar pohi.quote:Op maandag 7 september 2015 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel op een kloon van BlauweTijger
En dan nu pas bij de gezelligste uitkomen, beetje gek ;squote:Op maandag 7 september 2015 16:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sowieso bijna alleen maar slowchats in zijn/haar pohi.
Verdacht indd.quote:Op maandag 7 september 2015 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan nu pas bij de gezelligste uitkomen, beetje gek ;s
En de leukste, met de knapste mensenquote:Op maandag 7 september 2015 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan nu pas bij de gezelligste uitkomen, beetje gek ;s
Jammer dat die toevallig allemaal offline zijn vandaagquote:Op maandag 7 september 2015 16:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
En de leukste, met de knapste mensen
Ghehehequote:Op maandag 7 september 2015 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jammer dat die toevallig allemaal offline zijn vandaag
Ik ben er anders hoorquote:Op maandag 7 september 2015 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh, okquote:
wrom meteen zo lulligquote:
Bij dezen, poepie.quote:
blijf ademenquote:Op maandag 7 september 2015 16:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik kreeg bijna een paniekaanval
Jij bent er tochquote:Op maandag 7 september 2015 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daaromquote:
Ik ga pannenkoeken bakken straks, mag Teun komen eten?quote:
Ben bang dat je hem in onderdelen verkoopt en niet deelt in de winstquote:Op maandag 7 september 2015 16:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga pannenkoeken bakken straks, mag Teun komen eten?
Ik probeerde aardig te doen, na al die gemene inkoppertjes die ik naar hem maaktequote:
wow nee dat zou ik nooit doenquote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben bang dat je hem in onderdelen verkoopt en niet deelt in de winst
Ga in godsnaam in de les bij tante Cholo...quote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik probeerde aardig te doen, na al die gemene inkoppertjes die ik naar hem maakte
Het is dat ik net m'n sig veranderde, anders zou ik deze willen.quote:Op maandag 7 september 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben echt bespottelijk lelijk
Heb je geen goede recepten dan, is toch normaal in jouw cultuurquote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow nee dat zou ik nooit doen
wat heb je nou aan een half kind
een half kind werkt half zo snel als een heel kindquote:Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je geen goede recepten dan, is toch normaal in jouw cultuur
...quote:Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga in godsnaam in de les bij tante Cholo...
Zelfs zijn vrouw mag Teun meer, dit is niets nieuws.quote:Op maandag 7 september 2015 16:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
...
Ik mag Teun meer dan jou
Zo
Daar
Sterker nog, ik denk dat er geen mens te vinden is die er niet zo over denktquote:Op maandag 7 september 2015 16:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs zijn vrouw mag Teun meer, dit is niets nieuws.
Iedereen mag Teun meer, ze... tolereren WCH en dat was hetquote:Op maandag 7 september 2015 16:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs zijn vrouw mag Teun meer, dit is niets nieuws.
kom chillen jamesquote:Op maandag 7 september 2015 16:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Iedereen mag Teun meer, ze... tolereren WCH en dat was het
Ja precies, gelukkig dat Teun op z'n moeder lijkt.quote:Op maandag 7 september 2015 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat er geen mens te vinden is die er niet zo over denkt
kloptquote:Op maandag 7 september 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben echt bespottelijk lelijk
ik bedoelde fake en lelijk idiootquote:Op maandag 7 september 2015 13:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
wel een lekkertje deze
[..]
barbie is blank en heeft blond haar sukkel
Ik kom.meteenquote:Op maandag 7 september 2015 16:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
kom chillen james
ik neem 550 baht mee (50 extra want inflatie)
quote:Op maandag 7 september 2015 16:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
kom chillen james
ik neem 550 baht mee (50 extra want inflatie)
nietsquote:Op maandag 7 september 2015 17:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik kom.meteen
En waar heb je het over?
Jezelf in een sig zettenquote:Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het is dat ik net m'n sig veranderde, anders zou ik deze willen.
Ik ben lelijk en ik ben trots!!
Welkom terugquote:
Oh. Mis ik ietsquote:
Dat niet doenquote:
Dat wordt me een knalpartij tsjonge.quote:Op maandag 7 september 2015 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Thanks, party is om 18:00, iedereen is welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op maandag 7 september 2015 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat wordt me een knalpartij tsjonge.
Fuck Danny!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die coaches man tsjonge jonge. Kunnen nog niet eens een fatsoenlijk elftal samenstellen, tja dan kom je er al niet. Ik begrijp dat nietquote:Op maandag 7 september 2015 17:19 schreef HPLC het volgende:
Wel grappig eigenlijk. Moest lachen toen de loting was en de beste 2 doorgingenNu redden ze dat niet eens
Nou ja, wel wat merkwaardige keuzes, maar eigenlijk hebben we ook niet veel bijzonders meer. Robben is van een uitzonderlijk niveau nog. En nog een zootje die nog iets te jong zijn (Depay, Blind, Riedewald), maar alles wat daartussen hangt (Van der Wiel, Narsingh, Lens, Fer, Wijnaldum) dat is gewoon een verloren generatie.quote:Op maandag 7 september 2015 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die coaches man tsjonge jonge. Kunnen nog niet eens een fatsoenlijk elftal samenstellen, tja dan kom je er al niet. Ik begrijp dat niet
Maar ja halverwege de tweede helft zet je Promes erinquote:Op maandag 7 september 2015 17:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, wel wat merkwaardige keuzes, maar eigenlijk hebben we ook niet veel bijzonders meer. Robben is van een uitzonderlijk niveau nog. En nog een zootje die nog iets te jong zijn (Depay, Blind, Riedewald), maar alles wat daartussen hangt (Van der Wiel, Narsingh, Lens, Fer, Wijnaldum) dat is gewoon een verloren generatie.
quote:
Valt wel mee hoorquote:Op maandag 7 september 2015 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
KLB SC staat onder streng toezicht heb ik het idee.
quote:
je zult wel moe zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |