fantastischquote:Op maandag 7 september 2015 16:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey HPLC wat is 225 plus 225?
Je bent nieuw en dat vind ik eng. Tevens zeg je op een rare manier hallo. Mn autisme, wat doe je.quote:
Lijkt wel op een kloon van BlauweTijgerquote:Op maandag 7 september 2015 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent nieuw en dat vind ik eng. Tevens zeg je op een rare manier hallo. Mn autisme, wat doe je.
Sowieso bijna alleen maar slowchats in zijn/haar pohi.quote:Op maandag 7 september 2015 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel op een kloon van BlauweTijger
En dan nu pas bij de gezelligste uitkomen, beetje gek ;squote:Op maandag 7 september 2015 16:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sowieso bijna alleen maar slowchats in zijn/haar pohi.
Verdacht indd.quote:Op maandag 7 september 2015 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan nu pas bij de gezelligste uitkomen, beetje gek ;s
En de leukste, met de knapste mensenquote:Op maandag 7 september 2015 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan nu pas bij de gezelligste uitkomen, beetje gek ;s
Jammer dat die toevallig allemaal offline zijn vandaagquote:Op maandag 7 september 2015 16:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
En de leukste, met de knapste mensen
Ghehehequote:Op maandag 7 september 2015 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jammer dat die toevallig allemaal offline zijn vandaag
Ik ben er anders hoorquote:Op maandag 7 september 2015 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh, okquote:
wrom meteen zo lulligquote:
Bij dezen, poepie.quote:
blijf ademenquote:Op maandag 7 september 2015 16:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik kreeg bijna een paniekaanval
Jij bent er tochquote:Op maandag 7 september 2015 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daaromquote:
Ik ga pannenkoeken bakken straks, mag Teun komen eten?quote:
Ben bang dat je hem in onderdelen verkoopt en niet deelt in de winstquote:Op maandag 7 september 2015 16:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga pannenkoeken bakken straks, mag Teun komen eten?
Ik probeerde aardig te doen, na al die gemene inkoppertjes die ik naar hem maaktequote:
wow nee dat zou ik nooit doenquote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben bang dat je hem in onderdelen verkoopt en niet deelt in de winst
Ga in godsnaam in de les bij tante Cholo...quote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik probeerde aardig te doen, na al die gemene inkoppertjes die ik naar hem maakte
Het is dat ik net m'n sig veranderde, anders zou ik deze willen.quote:Op maandag 7 september 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben echt bespottelijk lelijk
Heb je geen goede recepten dan, is toch normaal in jouw cultuurquote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow nee dat zou ik nooit doen
wat heb je nou aan een half kind
een half kind werkt half zo snel als een heel kindquote:Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je geen goede recepten dan, is toch normaal in jouw cultuur
...quote:Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga in godsnaam in de les bij tante Cholo...
Zelfs zijn vrouw mag Teun meer, dit is niets nieuws.quote:Op maandag 7 september 2015 16:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
...
Ik mag Teun meer dan jou
Zo
Daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |