Je bent nieuw en dat vind ik eng. Tevens zeg je op een rare manier hallo. Mn autisme, wat doe je.quote:
Lijkt wel op een kloon van BlauweTijgerquote:Op maandag 7 september 2015 16:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent nieuw en dat vind ik eng. Tevens zeg je op een rare manier hallo. Mn autisme, wat doe je.
Sowieso bijna alleen maar slowchats in zijn/haar pohi.quote:Op maandag 7 september 2015 16:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel op een kloon van BlauweTijger
En dan nu pas bij de gezelligste uitkomen, beetje gek ;squote:Op maandag 7 september 2015 16:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sowieso bijna alleen maar slowchats in zijn/haar pohi.
Verdacht indd.quote:Op maandag 7 september 2015 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan nu pas bij de gezelligste uitkomen, beetje gek ;s
En de leukste, met de knapste mensenquote:Op maandag 7 september 2015 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
En dan nu pas bij de gezelligste uitkomen, beetje gek ;s
Jammer dat die toevallig allemaal offline zijn vandaagquote:Op maandag 7 september 2015 16:35 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
En de leukste, met de knapste mensen
Ghehehequote:Op maandag 7 september 2015 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jammer dat die toevallig allemaal offline zijn vandaag
Ik ben er anders hoorquote:Op maandag 7 september 2015 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh, okquote:
wrom meteen zo lulligquote:
Bij dezen, poepie.quote:
blijf ademenquote:Op maandag 7 september 2015 16:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik kreeg bijna een paniekaanval
Jij bent er tochquote:Op maandag 7 september 2015 16:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
daaromquote:
Ik ga pannenkoeken bakken straks, mag Teun komen eten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |