Ben bang dat je hem in onderdelen verkoopt en niet deelt in de winstquote:Op maandag 7 september 2015 16:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga pannenkoeken bakken straks, mag Teun komen eten?
Ik probeerde aardig te doen, na al die gemene inkoppertjes die ik naar hem maaktequote:
wow nee dat zou ik nooit doenquote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ben bang dat je hem in onderdelen verkoopt en niet deelt in de winst
Ga in godsnaam in de les bij tante Cholo...quote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik probeerde aardig te doen, na al die gemene inkoppertjes die ik naar hem maakte
Het is dat ik net m'n sig veranderde, anders zou ik deze willen.quote:Op maandag 7 september 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben echt bespottelijk lelijk
Heb je geen goede recepten dan, is toch normaal in jouw cultuurquote:Op maandag 7 september 2015 16:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow nee dat zou ik nooit doen
wat heb je nou aan een half kind
een half kind werkt half zo snel als een heel kindquote:Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb je geen goede recepten dan, is toch normaal in jouw cultuur
...quote:Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ga in godsnaam in de les bij tante Cholo...
Zelfs zijn vrouw mag Teun meer, dit is niets nieuws.quote:Op maandag 7 september 2015 16:51 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
...
Ik mag Teun meer dan jou
Zo
Daar
Sterker nog, ik denk dat er geen mens te vinden is die er niet zo over denktquote:Op maandag 7 september 2015 16:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs zijn vrouw mag Teun meer, dit is niets nieuws.
Iedereen mag Teun meer, ze... tolereren WCH en dat was hetquote:Op maandag 7 september 2015 16:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs zijn vrouw mag Teun meer, dit is niets nieuws.
kom chillen jamesquote:Op maandag 7 september 2015 16:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Iedereen mag Teun meer, ze... tolereren WCH en dat was het
Ja precies, gelukkig dat Teun op z'n moeder lijkt.quote:Op maandag 7 september 2015 16:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat er geen mens te vinden is die er niet zo over denkt
kloptquote:Op maandag 7 september 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben echt bespottelijk lelijk
ik bedoelde fake en lelijk idiootquote:Op maandag 7 september 2015 13:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
wel een lekkertje deze
[..]
barbie is blank en heeft blond haar sukkel
Ik kom.meteenquote:Op maandag 7 september 2015 16:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
kom chillen james
ik neem 550 baht mee (50 extra want inflatie)
quote:Op maandag 7 september 2015 16:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
kom chillen james
ik neem 550 baht mee (50 extra want inflatie)
nietsquote:Op maandag 7 september 2015 17:05 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik kom.meteen
En waar heb je het over?
Jezelf in een sig zettenquote:Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het is dat ik net m'n sig veranderde, anders zou ik deze willen.
Ik ben lelijk en ik ben trots!!
Welkom terugquote:
Oh. Mis ik ietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |